Onko teillä vartalotyyny?
Kommentit (18)
On, se on ihana. En voisi olla enää ilman.
Mulla on hyvä muija sopii mun vartaloon ja ottaa hyvin suihin.
On. Kyljellään, tyyny etupuolella siihen nojaten. Jalka sen päällä ja toinen käsi.
Sama täällä, en voisi enää nukkua ilman vartalotyynyä. Laitan sen reisieni väliin, halaan tukevasti rintaani vasten ja kuvittelen sen Tobias Forgeksi. Näin saan unen päästä kiinni. Saan hyvä olon halailemalla tyynyä.
Lidlistä ostettu. Vain kipeenä käytän sitä. Vie paljon tilaa sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa? Onko hyvä?
Oman ostin Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa? Onko hyvä?
Oman ostin Lidlistä.
Okei. Ja Tobias Forbe on kuka? :D
On. Nukun kyljellään tyyny jalkovälissä ja rutistan sitä käsivarsilla kevyesti. Vähän kun roikkuisi pylväässä, jos käänettäisiin tilanne vaaterista pystyyn. Toinen asento on mahallaan, tyyny puolittain alla. Ostin tyynyn Lidlistä, vähän voisi täytettä lisätä kun on niin pehmeä.
On, tossa vatsan kohdalla, yleensä käännyn yöksi sen päälle, sitten se litistyy mukavasti alle. <3
Tuntuu oikeasti lohduttavalta rintaa vasten.
Mulla on univaikeuksia ja poden ahdistuneisuutta pahimmillaan juuri illalla sängyssä, kun pitäisi alkaa nukkumaan. Vartalotyyny on tuonut helpotusta ja lohtua, kun sitä saa halata ja vaikka kuvitella joksikin henkilöksi tai ihastukseksi, niin kuin joku tuolla ylempänä sanoi tekevänsä. Lämmin halaus tyynyä vasten rentouttaa ja sänkyyn meneminen on tullut miellyttävämmäksi asiaksi nyt kun on jotain mitä odottaa (halihetki tyynyn kanssa).
ei ihan sellaista kokovartalotyynyä, mutta vähän lyhyempi malli, on kyllä tosi kätevä ja hyvän tuntunen. tuntuu myös hyvältä jos se on selässä kiinni kun käy nukkumaan. Vähän kuin pesämäinen fiilis
Onkohan tämä yleisempää naisilla kuin miehillä?
Raskaana oleville tää on hyvä, sillä ison vauvamahan kanssa ei juuri muita asentoja ole nukkua kuin kyljellään, itse en ole muuten tykännyt käyttää.
Ei, mutta harkitsen vakavasti ostoa.