Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen kristillinen koulu

Lapsikouluun
06.04.2020 |

Mietin onko teille kokemuksia Tampereen kristillisestä koulusta? Kannattaako minun laittaa lapseni sinne, että suosittelisitteko?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen kristilliseenkouluun en suosittele laittamaan lapsiasi. Koulussa on huono opetuksen laatu, eikä opettajia valita sinne amattitaidon ja koulutuksen perusteella, vaan se että on adventisti riittää päästäkseen opettajaksi.

Vierailija
2/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? En todellakaan halua lapsiani kouluun jonka opettajat ovat ammattitaidottomia! Kertokaa toki lisää

Vierailija
4/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan parempi kuin kunnallinen peruskoulu. Ainakin kristinusko on esillä siellä ja työntekijät varmaan kristittyjä jotka rukoilevat oppilaidensa puolesta.

Vierailija
5/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan. Hyvää opetusta ja hyvä yhteishenki siellä.

Vierailija
6/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikouluun kirjoitti:

Oikeasti? En todellakaan halua lapsiani kouluun jonka opettajat ovat ammattitaidottomia! Kertokaa toki lisää

Todella fiksuja nuoria sieltä on tullut ja pitkälle ovat edenneet sen koulun jälkeenkin, niin eivät he ole jääneet sieltä hyvää opetusta vaille.

Vierailija
7/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan super hyvä koulu! Kannattaa laittaa. Olen itse käynyt koulun ja siellä on super hyvä ilmapiiri sekä superhyvä opetuksenlaatu mistä saa paljon irti. Melkein kaikilla luokkalaisillani yli 9 keskiarvo lähtiessämme sieltä.

Vierailija
8/38 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele, koulu on niin pieni että kun kerran tekee jonkinsortin virheen nii se myös muistetaan opettajien kesken pitkään ja sinut helposti leimataan sen tähden. Koulussa on todella tarkat säännöt eikä oikeastaan minkäänlaista sananvaltaa tai mielipidettä.

Vierailija
9/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Lapseni olivat siellä ja ovat nyt todella traumatisoituneita, käyvät terapiassa ja ovat kääntyneet kristinuskoa vastaan

Vierailija
10/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata oli todella huono koulu. Olen itse pahasti myös traumatisoitunut. Opettajilla ei ollut ammattitaitoa, kaikki olivat rasisteja, huonot arvot ja järjestelmällisyyden puute!

Vierailija
11/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska koulu. Itse olen käynyt eikä mitään hyvää koulusta tule mieleen!! Huono opetus, helvetin ärsyttävät opettajat. Kälättää vaan jotain kristinusko paskaa päivät pitkät. Ahdasmielistä ajattelua!!!! Piste

Vierailija
12/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulu todella hyvä, yläkoulu todella huonosti organisoitu!

Vierailija
13/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä ja olen nyt Nasan astronautti. Suosittelen.

Kukaan täällä ole varmaan kuullutkaan moisesta paikasta.

Vierailija
14/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun rehtori ja johto on todella hyvä ja alakoulu hyvä oppimisympäristö. Yläkoulu aivan toista, todella huonot puitteet, rehtori ja opettajat!

Vierailija
15/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastikko? Itse olin tampereen kristillisessä koulussa, ja huonon opetuksen takia minusta tuskin tulee edes rekkakuskia. Tästä syytän koulun opettajia, koska vaikka kuinka keskityin tunneilla, en silti saanut mitään irti. Ehkä lukion ansiosta voin ansioitua hyvin elämässäni. Alakoulussa vielä jotenkin selvisin, mutta yläkoulu oli traumatisoiva kokemus. Kaikilla on oma mielipide, mutta itse en koulua suosittele kenellekkään. 

Vierailija
16/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan nimeä mainitsematta haluan kertoa yhden lapseni kokemuksen, joka häntä pahasti järkytti. Koulussa on tapana pitää leirikoulu (joka homeisista mökeistä ja muista vioista huolimatta on vielä ihan ok), jossa joka ilta pidetään iltaohjelma. Lapseltani kuulin, että yksi yläkoulun opettaja oli "tanssi battle" leikissä, vetänyt tanssin hyvin rivoksi ja otannut paidan pois ja tehnyt muutakin hyvin epäsopivaa. En ymmärrä miten kristillisessä koulussa tehdään tälläistä. Lapseni kuitenkin laitoin kouluun kristillisen kasvatuksen vuoksi, en sen vuoksi, että hän saa traumoja opettajan epäsopivasta tanssiesityksestä. Lapsella tästä kuitenkin suuret traumat, eikä hän takrikosta puhuessaan muista muuta kuin tämän tanssin. 

Vierailija
17/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää, että tälläinen keskustelu ollaan tehty. Vaikka kuinka haluaisin voida kertoa koulusta hyviä asioita (koska kristittynä en haluaisi sanoa koulusta negatiivisiä asioita), mutta en vain pysty. Oli hirveä pettymys, kun lapsi kertoi mitä kaikkea koulussa oli tapahtunut. Hirveää miten ahdasmielisiä asioita koulussa ollaan sanottu. Olisin luullut, että kristilliset opettajat olisivat nimenomaan olleet avoimia, ja hyväksyneet kaikki. Muutenkin olen kuullut, että kaikenlaisia hirveitä asioita oppilaille ollaan sanottu. "sinusta ei koskaan tule mitään" ja näin edespäin. Todella harmi, että joudun kertomaan negatiivisia asioita, koska olisin toivonut koulun olevan menestys. Ei voi kuitenkaan mitään. Suosittelen miettimään kaksi kertaa ennenkuin laittaa lapsiaan tähän kouluun. Älä ainakaan hyväksyvän ilmapiirin takia, sillä sitä tässä koulussa ei valitettavasti ole.

Vierailija
18/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla nyt mahdollisimman asiallinen, vaikka koulun henkilökunnan käytös ottaa päähän. Alakoulussa oli vielä ihan kivaa. Ehkä johtuu siitä, etten sillon vielä ymmärtänyt mistään mitään (vaikka alakoulun rehtori on kyllä mahtava). Joka tapauksessa yläkoulussa asia kääntyi päälaelleen. Opettajat antoivat numerot sen perusteella, tykkäsivätkö he oppilaasta. Tämä oli tosi kurjaa, sillä vaikka kuinka panosti, ei ollut mahdollista saada yhtä hyviä numeroita kun opettajien "lempi lapset". 

Vierailija
19/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat perustelivat ahdasmielisen ajattelun kristinuskolla. Kristtyjen pitäisi olla juuri hyväksyviä, ja rakastaa kaikkia. 

Vierailija
20/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASISTINEN PAIKKA