Toisesta ketjusta tuli mieleen... minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsesi ja oletteko lapsen isän kanssa yhä yhdessä?
Kommentit (39)
26v ja olen edelleen lapsen isän kanssa yhdessä.
18. ei olla, isä kuoli jo ennen lapsen syntymää
Sain ensimmäisen ja ainoan lapseni 37-vuotiaana. En ole lapsen isän kanssa yhdessä. Homma ei toiminut, toimii paremmin kun olen kahden lapseni kanssa. Elämämme on rauhallista ja draamavapaata.
17-vuotiaana ja ollaan edelleen yhdessä, naimisissa. Paremminkin voisi toki rakkauselämä mennä :(
32 v
Ei olla. Olimme naimisissa 10 vuotta ennen lasta, ja toiset 10 sen jälkeen.
21-vuotiaana eikä olla kun jätkää ei kiinnostanut, löysin sitten nykyisen puolisoni joka on myös mun pojalle iskä<3
23 v, kun esikoinen syntyi ja lapsen isä katsoo boka kerta peilistä, kun sinne vilkaisen.
Vierailija kirjoitti:
23 v, kun esikoinen syntyi ja lapsen isä katsoo boka kerta peilistä, kun sinne vilkaisen.
joka kerta jopa 😁
28 v. ja yhdessä onnellisesti yli 30 vuotta oltu jo.
Sain esikoisen 28-vuotiaana ja olemme yhdessä lapsen isän kanssa ja pian syntyy kolmas lapsi meille.
Sain esikoisen 27v sitte. Edelleen olen lasteni isän kans.
25-vuotiaana, emme ole olleet enää lähes 30 vuoteen.
38 vuotiaana. Silloin olimme olleet kymmenen vuotta yhdessä. Edelleen ollaan yhdessä kahdeksan vuotta tuon jälkeen. Toisenkin lapsen vielä saimme.
Olin 30. Lapsen isä lähti miehen matkaan eli ei olla yhdessä. Osallistuu kyllä lapsensa elämään säännöllisesti.
31v.
Yhdessä ollaan, tosin ollaan erottu jo kolmesti, mutta taas yhdessä.
20-vuotiaana, ollaan yhdessä.