Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Kohta olen 30 ja vieläkin sinkku. Ei kannata laittaa liikaa toivoa pariutumiseen tai haaveilla perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta olen 30 ja vieläkin sinkku. Ei kannata laittaa liikaa toivoa pariutumiseen tai haaveilla perheestä.
*olet
Juokse, pakene, älä missään nimessä katso taaksesi. Unohda hänet ja etsi parempi.
Aloita sukupuolenmuutosprosessi trans-naiseksi. Paneskele miesten kanssa. Ehkä jotain tällaista sanoisin.
Älä yritä taistella kauneusihanteita vastaan, vaan mene oikomishoitoon.
Kuuntele vaistojasi! Jos hälytyskellot alkaa soida niin älä rupea sokeasti suhteeseen jos yhtään epäilyttää, vaikka kuinka olisit rakastunut. Se kostautuu kun alkuhuuma menee ohi.
Etten olisi mennyt auton kyytiin 23v. Vuotiaana. 25v. Vuotiaana opettelin vasta kävelemään uudelleen. Mikä oli vaikeaa. Nyt 51v. Täällä silti. Yksi asia vaikutti moneen asiaan. Noiden valintojen suhteen. Silloin ajattelin kylmästi vain itseäni.
Arvosta itseäsi naisena, vaikka olet väärän kokoinen: 176 cm kärsimystä. Kukaan ei näe sinussa muuta kuin valtavan kokosi, joudut aina sitä selittelemään kohdatessasi uusia ihmisiä pitkien vanhempien lapsena.
Jätä työt ja mene takaisin yliopistoon. Kerro kuitenkin tulevan vaimosi nimi ja hanki lapsesi hänen kanssaan niinkuin nyt on käynyt.
Sanoisin: Jes, hyvin sä vedät. Jos kakat päivät vaihtaisi pois. Ei hyvätkään päivät tuntuisi parhaimmilta.
Ole rauhallisin mielin, pääset pian siitä pahasta ihmisestä eroon.
Kuuntele oikeasti itseäsi, toteuta rohkeasti toiveesi äläkä tee niin kuten " kaikki muut" sinulta odottavat ja toivovat ja - älä lähde sen miehen kelkkaan.
Mitä hemmettiä. Ei mitään kakruja kannata tehdä siinä menee elämä pilalle. Paras ratkaisuni elämässä oli lapsettomuus. Nyt 52v.
Hese on Hesburger, sano mieluummin hesa.
Kun olin 25-35-v oli "pakko" luoda uraa. Oli siinä hommaa, kun lapset olivat pieniä. Lapset kärsivät. En kyllä sinne +35 myöskään uskaltaisi lasten saamista jättää. Saamistahan se on, ei hankkimista.
Olet oikeasti tosi kuuma ja komea. Huono itsetuntosi ja vääristynyt kehonkuvasi johtuu kiusaamisesta. Kun naiset lähestyvät sinua, he eivät vitsaile vaan ovat tosissaan. Jos osoitat itse kiinnostusta, he eivät pidä sitä loukkauksena.
Mene terapiaan tai selvitä vähintään, mikä on fearful-avoidant attachment kiintymyssuhdemalli ja miten se syntyy. Älä miellytä ihmisiä siksi, että kotisi oli väkivaltainen ja äitisi dumppasi kaikki tunteensa sinuun ja yritit itse selvitä kaaoksen keskellä olemalla kiltti ja pitämällä huolta hoivaajasi mielenterveydestä.
Älä luota ihmisiin.