Mitä sanoisit 25-vuotiaalle itsellesi, jos saisit?
Kommentit (1751)
Voisit sinä sen rakkaasi kanssa mennä naimisiin jo nyt kun lopulta kuitenkin siihen päädytte monen mutkan kautta. Helpompi tie varmaan olisi suorempaa mutta itsehän valitset.
Lakkaa pakenemasta itseäsi ja ongelmiasi baariin. Älä kuuntele muiden neuvoja, vaan tee kuten itse tiedät parhaaksi, sillä muiden neuvoja sävyttää kateus. Tulet tämän kipeästi huomaamaan. Jätä heti ne kaverit, joiden seurassa sinulle tulee kurja olo. Löydät kyllä kivempia tilalle. Ota reilu välimatka äitiisi äläkä suostu kuuntelemaan muidenkaan negatiivisuutta. Jatka liikuntaharrastustasi, jatka kielten opiskelua. Älä haaskaa aikaasi ghostaaviin ja penkittäviin retkuihin. Muista että olet arvokas ja riittävän hyvä sellaisena kuin jo olet.
Kondomi on hyvästä. Se voi säästää monilta harmeilta. Tee lapset nyt tai ei koskaan.
Mene terapiaan nyt eikä 20 vuoden päästä. Nämä vuodet ovat elämäsi parhaimmat.
Ole rohkeasti oma itsesi ja elä omannäköistä elämää, älä tavoittele kaikkea sitä, mitä oletat yhteiskunnan ja ympäristön sinulta odottavan.
Mene ja elä. Olet rohka ja voimakas kykemänet mihinvaan. Vaikka olet kohadannut hyvä miehen nikn katso että menet ja koet. Muutrn loppuikäsi olet liitossa ja haet.
Vaadi siltä lapsen isältä jotain, pidä puolesi, puhu ei hän muuten ymmärrä ja näe väsymystäsi. Pidä pääsi asioissa joita haluat, sinä pystyt.
Itse aloin tajuamaan asioita tuossa 25-vuotiaana ja niihin aikoihin myös asiat alkoivat menemään parempaan suuntaan. Jos jotain sanoisin niin "älä ujostele hylätä narsistikavereita". Se minun olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin.
Olin 25-vuotiaana suljetulla osastolla mielisairaalassa. En keksi nyt viisikymppisenä kovin paljoa, mitä voisin hänelle sanoa. Hän selviytyi parhaansa mukaan. Sairaalan jälkeen sain todella hyvän opiskelupaikan, missä en kuitenkaan vuotta pidempään jaksanut käydä. Se vähän harmittaa, mutta toisaalta olin yhä vähän huonossa hapessa. Kun olisi jaksanut vain lukea, mutta ei jaksanut eikä oikein pääkään välillä riittänyt.
Älä hae siihen opiskelupaikkaan. Katkaise välit äitiisi ja isääsi heti, ei vasta 30-vuotiaana.
Älä mene naimisiin ja jos menetkin, niin tee avioehto. Tulet menettämään kaiken 35-vuotiaana, jos jäät nykyiseen suhteeseesi.
Älä mene niihin kouluihin mihin menit ja muuta pois pk-seudulta, olisit onnellisempi muualla.
Lopeta tuo haahuilu, mene yliopistoon, ja opiskele äkkiä ja ala tehdä uraa.
Onhan tässä vaikka mitä tullut itsekseen jutustelleeksi
N25