Oletteko parturoineet itse hiuksianne poikkeustilan aikana
Kommentit (15)
En vielä, mutta kohta pakko kun kampaamot kiinni.
Kampaajat haluavat "vapaat kädet". Ja jolleivat niitä saa, tekevät silti "oman mielen mukaan"
Joo. Mistä arvasit?
Otin vaan saksilla ponnarista epäsiistit latvat pois. Eihän se tasainen oo, muttei tylsäkään.
Mulla on helppo polkka. Netissä on paljon videoita, miten helposti se leikataan. Tietysti on helpompaa, jos vaikka puoliso voi pätkäistä sen pystysuoraan kuminauhan ulkopuolelta kun on vetänyt tukan ponnarille niskaan. Tämä leikkaus on saanut kehujakin, joten en taida enää kovin usein käydäkään kampaajalla jatkossa.
Tämä sanallinen selvitys on varmaan niin vaikeasti ymmärrettävissä, että kannattaa käydä netistä katsomassa hiusten itseleikkausvideoita.
Just vaimo ajoi siiliksi. Tosin ajanut jo ennen koronaakin :)
Yli 10 vuotta olen leikannut itse pitkät hiukseni
Mies leikkasi ja ajoi niskatukan polkaksi - hyvä tuli. Itse leikkasin sivut ja päälaen ja näyttää ihan samalta kun kampaajan jälkeen.
Enkä aijo tosiaankaan mennä enää kalliiseen kampaamoon jakelemaan 45 euroa kolmen kk välein.
Se kampaajalla säntäily loppu nyt - ja säästöä tulee.
Joo, pitkästä tukasta huono latva pois, kevyt kerrostus. Katsoin netistä ohjevideon. Olen tyytyväisempi kuin pitkään aikaan. Kampaajalla olisin maksanut tästä useita kymppejä. Kampaajat eivät nykyään suostu jostain syystä leikkaamaan muuta kuin tasapaksua mallia paksuun tukkaani, vaikka sokeakin näkee ettei se sovi minulle.
En ole leikannut hiuksiani vielä. Edellinen leikkuu oli lokakuussa. Sisko värjäsi juurikasvun. Voi olla, että otan harkkosakset käteen joskus loppukesästä. Pitkät hiukset on stressittömät.
Olen leikannut omat hiukseni jo yli 15 vuoden ajan. Jos näin miehenä olisin maksanut vaikka 20€ per kerta, ja kävisin parin kuukauden välein parturissa, olen siis säästänyt 1800€. No, olen minä tuhlannut varmaan 50€ leikkuukoneisiin tämän aikana.
Youtuben ohjeilla mieheni tukan leikkasin. Yllättävän hyvä tuli. Ekaa kertaa leikkasin kenenkään hiuksia. Eipä enää taideta parturille maksaa.
Tuli tosi hyvät. Pitkät luonnonkiharat hiukset joten ei siinä muutama mahdollinen virhe näy. Tuli itse asiassa parempi kuin kampaamossa. Leikkaan vast’ edeskin itse.
Minulla on ollut poikkeustila viimeiset 20 vuotta. Trimmeri käyntiin ja kaikki pois!
M 45
Onhan se ihan helppoa, takahiusten kerrostaminen tuottaa hiukan vaikeutta