Ruotsin koronatilanneuutisointia sensuroidaan
Suomen tiedotusvälineet ovat lopettaneet Ruotsin koronatilanteesta raportoinnin viime viikon lopusta alkaen. Perjantaina tehtiin ylen mtvn uutisiin viimeiset raportit Ruotsin tilanteesta. Tuon jälkeen ei ole kerrottu muuta kuin viralliset tartunta- ja uhrimäärän. Suomen toimittajat tekivät hyviä raportteja Ruotsin tilanteesta ja rajoituksista mutta nyt ei enää. Ruotsissa on 700 000 suomalaisperäistä asukasta joten monella on huoli ja tiedon tarve. Nyt on vallalla jokin hissuttelu ha hiljentäminen. Uutisoidaan muiden maiden tilanteesta ja taloudesta eikä seurata naapurin akuuttia tilannetta, jolla on vaikutusta meihinkin.
Kommentit (57)
Ovatko ylen ja maikkarin toimittajat itse sairastuneet, kun ei tule raportteja?
On meillä muitakin naapureita. Onkos niistä uutisoitu kymmenesosaakaan Ruotsiin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
On meillä muitakin naapureita. Onkos niistä uutisoitu kymmenesosaakaan Ruotsiin verrattuna?
Missä toisessa maassa asuu 700 000 suomalaisperäistä asukasta? Minä ainakin olen kiinnostunut kuulemaan sukulaisistani ja miten heidän maassaan tilanne hoidetaan.
Ehkä YLE ja MTV vetivät toimittajansa viikonloppuna pois Ruotsista tartuntariskin vuoksi.
Työnanatajalla on velvollisuus huolehtia työntekijän turvallisuudesta.
Noista Ruotsin koronaluvuista on epävirallisia lukuja, mutta kuka näinä aikoina tietää mikä on totta tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä toisessa maassa asuu 700 000 suomalaisperäistä asukasta? Minä ainakin olen kiinnostunut kuulemaan sukulaisistani ja miten heidän maassaan tilanne hoidetaan.
Ei täällä sitä hoidetakaan. Pää puskaan taktiikalla mennään. Terv. Ruotsinsuomalainen
lukekaa flashback piste org niin löydätte linkkejä hyviin (?) tai karmaiseviin lähteisiin.
Se isoin koronaketju ylhäällä useimmiten.
😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä sitä hoidetakaan. Pää puskaan taktiikalla mennään. Terv. Ruotsinsuomalainen
Ryhdyttävä keräämään tänne tietoja ruotsinsuomalaisten itsensä kertomana.
Ruotsista tullut moitteita, kuinka Suomi arvostelee heidän toimiaan, joten toimitusten linjaa on muutettu.
Vierailija kirjoitti:
lukekaa flashback piste org niin löydätte linkkejä hyviin (?) tai karmaiseviin lähteisiin.
😐
Huh, huh, dålig?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😐Huh, huh, dålig?
Ärligt. 😧
Kokeile vaikka ruotsalaisen uutiskanavaa - ai niin , nukuit koulussa ruotsinkielen tunnit
Ap:n otsikko ei liittynyt k.palstojen sensuuriin. Lue aloitus.
Erikoista että molemmat reportterit hiljenneet samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska teille pirun yksinkertaisille palstapersuille menee perille, ettei sillä ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa, että yksityinen firma keskustelupalstallaan moderoi teidän typerät viestinne pois? Tätä on jankutettu teille vuositolkulla, ei vaan mene millään perille. Ihmettelen, että miten oikein pärjäätte normaaliarjessa.
Tässä OT viesti.
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska teille pirun yksinkertaisille palstapersuille menee perille, ettei sillä ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa, että yksityinen firma keskustelupalstallaan moderoi teidän typerät viestinne pois? Tätä on jankutettu teille vuositolkulla, ei vaan mene millään perille. Ihmettelen, että miten oikein pärjäätte normaaliarjessa.
Tämän kirjoitti
S u v a i t se vainen.
18/20
OT-kirjoittaja poistatti viestini. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka ruotsalaisen uutiskanavaa - ai niin , nukuit koulussa ruotsinkielen tunnit
Tällä tahdilla ei ole pakkoruotsia, tuskin edes ruotsia, Ruotsista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kirjoitti
S u v a i t se vainen.
Vai olisikohan ollut Ylen toimittaja? No, sama asia.
Yle on muuten julkisomisteinen, toistaiseksi.
Pysyisivät nyt siellä.