Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mennä kauppaan riskiryhmäläisaikana, jos normiaikana riskiryhmäläiset ahdistelee?

Vierailija
06.04.2020 |

Niin. En kuulu riskiryhmään ja olen koettanut kiltisti käydä kerran viikossa ei-riskiryhmäaikaan, vaan kun siellä on riskiryhmäläisiä enemmän kuin yleensä ja ne ei suostu pitämään turvavälejä, eikä peitämään suutaan yskiessään, niin eiks sit oo ihan ok jos mä meen niiden riskiryhmäaikaan, jos ne ei kerta itse viitsi? Sitä paitsi en tahdo sairastua niitten röhimisistä ja turvavälittömyyksistä.

Oikeestaan kaupat vois ton riskiryhmäajan lisäksi järkätä ajan meille, jotka ei siihen ryhmään kuuluta, mutta arvostetaan turvavälejä ja yskimättömyyttä jne. Ja sit vois olla vaikka myöhään illalla joku possujen hurlumhei-aika, jossa myyjillä ois kunnon turvavarusteet ja sinne vois joka mamma lapsineen mennä riehumaan ja röhimään koronoissaan ihan sydämensä kyllyydestä. Semmoinen räkärodeotuokio.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingin ässässä oli ainakin yks äiti ottanut ällöttävät räkänokkansa mukaan kauppaan lääppimään jokaista tuotetta, suklaata oli tarkoitus mennä ostamaan, mutta kakarat vei ruokahalun. Lähinnä olisi tehnyt mieli oksentaa. Vttu että lapset on kuvottavia, niistä tulee mieleen vaan pàska, vatsataudit ja flunssa. Likaisuus ja bakteerit.

Vierailija
2/2 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Helsingin ässässä oli ainakin yks äiti ottanut ällöttävät räkänokkansa mukaan kauppaan lääppimään jokaista tuotetta, suklaata oli tarkoitus mennä ostamaan, mutta kakarat vei ruokahalun. Lähinnä olisi tehnyt mieli oksentaa. Vttu että lapset on kuvottavia, niistä tulee mieleen vaan pàska, vatsataudit ja flunssa. Likaisuus ja bakteerit.

Saako arvata; äiti ei ees malliksi koettanut toppuutella sitä lähmimistä? Kiva siit sitten jonkun riskiryhmäläisen ostaa vähän pastillia, kun on koronaräkäkuorrute. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan