Uudella miehellä iso penis
Olen tavannut uuden miehen ja päädyimme eilen sänkyyn. Hänellä on iso penis, en mitenkään pysty ottamaan suihin. Onko kenellekään kokemusta tällaisesta? Toinen outo asia oli se, että luulisi kun on iso niin se tuntuisi koko ajan isolta. Nyt kunhan sai sisään, niin ei oikein tuntunut enää ollenkaan miltään. Miten on mahdollista kun kyllä olen ennen tuntenut kun ollut pienempi.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
24cm.
Nyt nautitaan.
Nauran exän 15 senttiselle 😆
Hyvä, et Askokin saa peppuunsa vähän isompaa😃
Vierailija kirjoitti:
24cm.
Nyt nautitaan.
Nauran exän 15 senttiselle 😆
Hyi joku senttimittaaja taas.
15cm best 😍😍
Voi Pertti. Ei ole Suomessa 21-vuotiasta Jaanaa. Keksikää nyt vähän sopivampia nimimerkkejä. Jaana 52 olis paljon uskottavampi.
Olin sanomassa että eihän sitä tarvitse kokonaan tunkea suuhun, mutta vissiin tosi paksu vehje
Vierailija kirjoitti:
Olin sanomassa että eihän sitä tarvitse kokonaan tunkea suuhun, mutta vissiin tosi paksu vehje
Vaimon suuhun mahtuu vajaa puolet, kun on niin pitkä ja paksu. Muttei haittaa yhtään. Ei ole mikään pakko yrittää änkeä pidemmälle. Pillu on sitä varten, että saa tyveä myöten sisään.
Poikaystävälläni 23 senttinen.
Nyt nautitaan.
Turkissa ei ole tarvinnu pettyä mittoihin.
Ihan joka miehellä paksu yli 20 senttinen.
Vain hyvin varustettuja uroksia mun makuuhuoneeseen.
15 cm ei ole mun juttu.
Miehelläni 27 cm.
Turkkilaista laatua 😍
Mitä konkreettista hyötyä on ylimääräisistä senteistä jotka ei uppoa vaginaan? Pystyykö siinä edes hieromaan häpyluilla klittaa?
Isosta peniksestä ei ole kuin harmia sängyssä. Sattuu ihan hitosti. Ei koskaan enää isoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä konkreettista hyötyä on ylimääräisistä senteistä jotka ei uppoa vaginaan? Pystyykö siinä edes hieromaan häpyluilla klittaa?
Olen aina ihmetellyt samaa. Norminainenhan nauttii kun klitoris saa osumaa ja hierontaa tai painetta, jos kalu jää ulkopuolelle kovin, niin eihän sen miehen lantio pääse millään koskemaan naisen vulvaa. Parempi onse yhdistelmä, jossa mies pystyy painamaan lantiotaan aivan kiinni naiseen, tai jopa sillä kalulla hieromaan sitä herkkunappia.
Muuten on vaan panoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt samaa. Norminainenhan nauttii kun klitoris saa osumaa ja hierontaa tai painetta, jos kalu jää ulkopuolelle kovin, niin eihän sen miehen lantio pääse millään koskemaan naisen vulvaa. Parempi onse yhdistelmä, jossa mies pystyy painamaan lantiotaan aivan kiinni naiseen, tai jopa sillä kalulla hieromaan sitä herkkunappia.
Muuten on vaan panoa..
Ei sitten ole käynyt mielessä, että pillua on eri syvyisiä, niin kuin on kaluja eri pituisia Toisille mahtuu 20cm niin, että hävyt hieroo vastakkain. Jos ei mahdu, kannattaa vaihtaa mies pienempi kaluiseen. Turha isoa kalua on haukkua, jos ei itselle mahdu. Jollekin toiselle naiselle se on sopiva. Ihme urputusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten on vaan panoa..
Ei sitten ole käynyt mielessä, että pillua on eri syvyisiä, niin kuin on kaluja eri pituisia Toisille mahtuu 20cm niin, että hävyt hieroo vastakkain. Jos ei mahdu, kannattaa vaihtaa mies pienempi kaluiseen. Turha isoa kalua on haukkua, jos ei itselle mahdu. Jollekin toiselle naiselle se on sopiva. Ihme urputusta.
Urputusta itseltäsi. En ole haukkunut kaluja, kenenkään. Sanoin vain, ettei semmoninen iso ole naiselle kiva jos ei saa osumaa. Ihan loogista. Mitse itse, oletko sitä mieltä että pillun koon pitää olla kullilles sopiva?
haha.
Mun naapurissa asuu turkkilainen mies jolla 24 cm.
Siitä nautin salaa, kun ukko duunissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten on vaan panoa..
Urputusta itseltäsi. En ole haukkunut kaluja, kenenkään. Sanoin vain, ettei semmoninen iso ole naiselle kiva jos ei saa osumaa. Ihan loogista. Mitse itse, oletko sitä mieltä että pillun koon pitää olla kullilles sopiva?
haha.
No tietenkin naiseni pillu on kalulleni sopiva. Juuri ja juuri mahtuu kokonaan sisään, niin että terskani hieroo pillun pohjaa ja kaluni tyvi hieroo häpyluuta ja klitorista. On tarpeeksi paksu tai pillu on kalulleni tarpeeksi tiukka puristaen hyvin varresta. Täydellinen matchi. Molemmat nautittu.
Uudella poikaystävällä 22 cm.
Siitä minä nautin...🤗
Nyt oli tuore aloitus. Tällaista ei olekaan ollut täällä!
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni 27 cm.
Turkkilaista laatua 😍
Kuvottavaa.
Ota ne iltalääkkeet