Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudella miehellä iso penis

Vierailija
06.04.2020 |

Olen tavannut uuden miehen ja päädyimme eilen sänkyyn. Hänellä on iso penis, en mitenkään pysty ottamaan suihin. Onko kenellekään kokemusta tällaisesta? Toinen outo asia oli se, että luulisi kun on iso niin se tuntuisi koko ajan isolta. Nyt kunhan sai sisään, niin ei oikein tuntunut enää ollenkaan miltään. Miten on mahdollista kun kyllä olen ennen tuntenut kun ollut pienempi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio hiipui ja työnteli puolikovalla?

Vierailija
2/43 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuiko sun penis sen miehen suuhun? Että edes toinen sai...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa miesystäväni t..skaa mahtumaan suuhuni. Kyllä se huulien välistä mahtuu, mutta minulla on pitkät hampaat ja leukaluut eivät vaan veny tarvittavasti. Mutta suukottelu ja nuolenta nekin kelpaavat. Tiesitkö muuten, että t..skan herkin alue on se poimujen liitos, joka on virtsaputken suuaukon alapuolella? Sen nuolenta on parasta, mitä miesystäväni tietää kun samalla leikin hänen kiveksillään ja sujautan sormeni pepun aukolle ja sisäänkin, tietysti hyvin rasvattuna.

Vierailija
4/43 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään saa miesystäväni t..skaa mahtumaan suuhuni. Kyllä se huulien välistä mahtuu, mutta minulla on pitkät hampaat ja leukaluut eivät vaan veny tarvittavasti. Mutta suukottelu ja nuolenta nekin kelpaavat. Tiesitkö muuten, että t..skan herkin alue on se poimujen liitos, joka on virtsaputken suuaukon alapuolella? Sen nuolenta on parasta, mitä miesystäväni tietää kun samalla leikin hänen kiveksillään ja sujautan sormeni pepun aukolle ja sisäänkin, tietysti hyvin rasvattuna.

Terska ei ole mikään kirosana, kyllä sen saa kirjoittaa täällä ihan kokonaisuudessaan.

Vierailija
5/43 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea.

Vierailija
6/43 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän oudolta ettei noin iso tunnu sisällä. Mun exällä oli iso ja tuntui kyllä sisällä isolta myös. Nykyisen miehen pienempi välillä ei tunnu jos itse kostuu liikaa

Vierailija
7/43 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. Ei vonkaa kakkosta kun on kunnon vehje.

Vierailija
8/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian isoja peniksiä, on vain herkkiä oksennusrefleksejä.

Vierailija
9/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan aikaan pitäisi vältellä kontakteja eikä nussia uusia miehiä.

Vierailija
10/43 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

emätin on sisältä paljon isompi pussi kuin suulta. Tosi sielläkin on lihaksia. Kun suulta työntyy sisään iso, joutuu rentouttamaan lihakset, mutta samalla löystyy myös sisemmät. Niinpä ei pysty puristamaan ja syntyy messuhalli-efekti.

Vierailija
11/43 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emätin on sisältä paljon isompi pussi kuin suulta. Tosi sielläkin on lihaksia. Kun suulta työntyy sisään iso, joutuu rentouttamaan lihakset, mutta samalla löystyy myös sisemmät. Niinpä ei pysty puristamaan ja syntyy messuhalli-efekti.

No ei nyt ihan noinkaaan. Kun iso työntyy sisään ja painuu syvälle venyttää se messuhallin soikeaksi pitkin kalun vartta. Ei tunnu koskaan messuhallilta. Jos on appelsiinin kokoinen halki. 8cm  pyöreä pallo ja venytät sen yli puolet pidemmäksi, niin pallon sivut painuu kasaan pallon venyessä. Jos pallomaiseksi laajentunut 8cm halk pallon tilavuus on 268ml, niin kun sinne työntää ison kalun 20/15  322ml sisään, niin ihan varmasti tyhjä tila katoaa emättimestä ja sivut painuu pitkin kalun vartta.  

Olen miettinyt tuota paljonkin, koska sormettaessa kiihoittuneessa laajentuneessa  pillussa on paljon tyhjää tilaa, mutta ison kaluni työnnettyä ei yhtään, vaan pillu on tiukka koko matkaltaan. Keskivertokalun 14/12cm tilavuus on muuten vain 144ml. 

Toisekseen nainen pystyy puristelemaan, jos on lihakset kunnossa ja puristaa paljonkin orgasmin tullessa. Kokemusta on. 

Vierailija
12/43 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita kun saat sitä mistä suurin osa naisista haaveilee.

Vierailija
13/43 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa asiaa olen kuullut tulevalta vaimoltani. Mulla on kookas kalu ja sen sisällä ollessa ei nainen pysty samalla tavalla puristamaan pillun lihaksilla kalua. Mutta ei se mietä haittaa kun molemmat tykätään siitä venyttämisen tunteesta ja etenkin siitä kun paksu terska painuu voimalla pillun pohjaan.

Vierailija
14/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa on automerkki. Hienostunut italialainen.

Rikki vähän väliä, mutta tyylikä.

Vierailija
15/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkona miehenä olen saman huomannut, että nuollessa saattaa sisälle työnnettyyn sormeen kohdistua hurjakin puristus. Mutta kun saa itse pelin kunnolla sisään, niin lihaspuristuksia ei tunne käytännössä lainkaan ennen naisen orgasmia. 

Olen itse ajatellut vertauksena, että onhan se helppo heilutella 20kg hauiskääntöjä pienellä liikkeellä, mutta jos pitää aloittaa joka toisto puhtaasti suorilta käsin, niin vaatiikin ihan eri tavalla voimaa.

Vierailija
16/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella iso noon 25 senttinen.

Exällä oli avuton 15senttinen

Vierailija
17/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isoja kulleja on vain pieniä pilluja.

Vierailija
18/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPPPPP

EEEEEE

NNNNN

IIIIIIIIIIII

SSSSSSS

MMMMM

IIIIIIIIIIIIIII

TTTTTTTT

AAAAAAA

AAAAAAA

PPPPPP

EEEEEE

NNNNN

IIIIIIIIIII

SSSSSS

Vierailija
19/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kaikilla ollut iso kun en ole pystynyt suuhun ottamaan.

Vierailija
20/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla leukaluissasi vikaa