Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taiteilijoille mahdoton ajatus tehdä jotain muuta kuin oman alan työtä?

Vierailija
06.04.2020 |

Vai meneekö taiteilijat rikki jos joutuvat fyysisiin töihin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taitavat mennä

Vierailija
2/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs itse notkut täällä keskellä päivää? Menisit töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla taitaa olla uusi hullu jankkaaja.

Vierailija
4/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt jkausittain mm. puutarha-alan töitä, asiakaspalvelua ja siivousta. Tänä kesänä ajattelin tarjoutua töihin paikalliselle vihannestilalle, jos huolivat tällaisen raihnaisen. T. taiteilija

Vierailija
5/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa joo. Kyllähän Linkolaakin sanottiin hulluksi, kun otti muutamia kymmeniä vuosia sitten totuuden esille ilmastonmuutoksesta.

Rehelliset aina halutaan lynkata, kun halutaan itse elää omassa pienessä kuplassa

Vierailija
6/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt jkausittain mm. puutarha-alan töitä, asiakaspalvelua ja siivousta. Tänä kesänä ajattelin tarjoutua töihin paikalliselle vihannestilalle, jos huolivat tällaisen raihnaisen. T. taiteilija

Hienoa! Minkä alan taiteilija olet?

Vierailija
7/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa joo. Kyllähän Linkolaakin sanottiin hulluksi, kun otti muutamia kymmeniä vuosia sitten totuuden esille ilmastonmuutoksesta.

Rehelliset aina halutaan lynkata, kun halutaan itse elää omassa pienessä kuplassa

Ilmastonmuutos ja marginaalisen ammattiryhmän kesätyöt on nyt vähän eri juttu. Mutta kuten sanottua, palstajankkaajan kanssa on turha väitellä

Vierailija
8/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole mitään mahdollisuuksia olla työelämässä johtuen mt-ongelmista.

Vierailija
9/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pskana fyysisesti joten ainoa muu sopiva työ olisi joku toimistohomma, missä ei tarvitse mitään taustaosaamista.

Vierailija
10/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos ja marginaalisen ammattiryhmän kesätyöt on nyt vähän eri juttu. Mutta kuten sanottua, palstajankkaajan kanssa on turha väitellä

Kumpaankin liittyy vastuuttomuus ja itsekkyys. Mutta ainahan näitä voi itselleen yrittää perustella, että voisi jättää likaiset työt jollekin muulle

Vierailija
11/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei ole mitään mahdollisuuksia olla työelämässä johtuen mt-ongelmista.

Ja sitten kun argumentit loppuvat, turvaudutaan ilkeyteen ja valheellisuuteen.

Vierailija
12/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvataiteilija. Havaintojeni mukaan suurin osa kollegoista kyllä tekee jotain muutakin, kuin taiteilijan työtä. Monet esimerkiksi toimivat osa-aikaisesti opettajina.

Vierailija
13/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvataiteilija. Havaintojeni mukaan suurin osa kollegoista kyllä tekee jotain muutakin, kuin taiteilijan työtä. Monet esimerkiksi toimivat osa-aikaisesti opettajina.

Minäkin olen taiteilija ja myös opettaja. Silti tiedän paljon ihmisiä, jotka valittavat tilaansa ympäri somea. Muutamista heistä tiedän, että eivät ole koko elämänsä aikana tehneet yhtäkään päivää muuta kuin siihen taiteeseen liitttyvää työtä. Kyllä monet aika helpolla pääsevät.

Vierailija
14/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne apurahataiteilijat. Heitä tuetaan kun tekevät taidetta, josta ehkä 5-10 ihmistä pääsee "nauttimaan" (tarkoittaa, että kollegat käyvät katsomassa/kuuntelemassa näitä kiltteyttään). Todellisuudessa kun näiden ihmisten taidetta kukaan ei tarvitse yhtään mihinkään, eikä kulttuurin säilymisen kannalta ole mitenkään tärkeää, että näitä tuetaan. Tämä on asia, jota jostain syystä ei saa sanoa ääneen.

Vierailija
15/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus, joka kertoo vain omasta ajatuksenkulustasi. Suurin osa taiteilijoista tekee jotain muuta työtä taiteellisen työskentelyn ohessa. Itse olen tehnyt aivan mielelläni siivoustöitä ja kyllähän se raskasta on. Enkä mennyt rikki, kun sitä kerta kysyit. Nyt opiskelen lisää ja valmistun hyvinpalkattuun, arvostettuun ammattiin, jossa saan käytää taiteellista osaamistani. Ja varmaan voi olla hyvinkin fyysistä välillä, riippuen siitä mihin erikoistuu ja mitä haluaa tehdä.

Vierailija
16/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä aloitus, joka kertoo vain omasta ajatuksenkulustasi. Suurin osa taiteilijoista tekee jotain muuta työtä taiteellisen työskentelyn ohessa. Itse olen tehnyt aivan mielelläni siivoustöitä ja kyllähän se raskasta on. Enkä mennyt rikki, kun sitä kerta kysyit. Nyt opiskelen lisää ja valmistun hyvinpalkattuun, arvostettuun ammattiin, jossa saan käytää taiteellista osaamistani. Ja varmaan voi olla hyvinkin fyysistä välillä, riippuen siitä mihin erikoistuu ja mitä haluaa tehdä.

No ei pidä paikkaansa! Toivoo, taiteilija

17/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taiteen ja viihteen kuluttajalle mahdoton ajatus, että maksaisi näistä tuotteista ja palveluista kunnon hinnan? Vai meneekö hän rikki siitä, ettei saakaan kaikkea ilmaiseksi?

Vierailija
18/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä ap katkerana alapeukuttaa, kun joutui lukemaan, että kuvataiteilijakin jaksaa ja jopa haluaa tehdä fyysisiä töitä. Ja tulevaisuudessa saa hyvää palkkaa taidoilla, joita ei kaikille ole suotu! Mene itkemään koloosi, senkin surkimus.

Vierailija
19/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä8891 kirjoitti:

Onko taiteen ja viihteen kuluttajalle mahdoton ajatus, että maksaisi näistä tuotteista ja palveluista kunnon hinnan? Vai meneekö hän rikki siitä, ettei saakaan kaikkea ilmaiseksi?

Kyllä olen aika paljon lipuista maksanut.

Ka sitäpaitsi, kin taidetta tuetaan, siitä pitäisi päästö köyhienkin nauttimaan. Siis niiden, jotka tekee ne likaiset työt

Vierailija
20/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siellä ap katkerana alapeukuttaa, kun joutui lukemaan, että kuvataiteilijakin jaksaa ja jopa haluaa tehdä fyysisiä töitä. Ja tulevaisuudessa saa hyvää palkkaa taidoilla, joita ei kaikille ole suotu! Mene itkemään koloosi, senkin surkimus.

Se on jännä, että tämä teidän vastustajien kielenkäyttö menee aina henkilökohtaisuuksiin ja ilkeilyyn.

Ettekö osaisi keskustella asiallisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi