Mies kiukuttelee aamuisin
"pitää nousta töihin" - siis viereiseen huoneeseen.
Omat aamut menee pilalle änkyröinnin takia. Vinkkejä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu naamalle
Minä olen yleensä kärttyisä aamuisin ensimmäisen hereilläolotunnin. Mutta jos vaimo istuu naamalle, niin kyllä se karkoittaa kärttyisyyden nopeasti ja aamu saa ikäänkuin ihan uuden iloluonteisemman käänteen :)
Jos olisi kuus¥si, saisi molemmat hyödyt eikä kumpikaan voisi kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu naamalle
Minä olen yleensä kärttyisä aamuisin ensimmäisen hereilläolotunnin. Mutta jos vaimo istuu naamalle, niin kyllä se karkoittaa kärttyisyyden nopeasti ja aamu saa ikäänkuin ihan uuden iloluonteisemman käänteen :)
Jos olisi kuus¥si, saisi molemmat hyödyt eikä kumpikaan voisi kiukutella.
Kyllä meillä sitäkin harrastetaan ihan mielellämme :) Mutta on se myös kivaa antaa nautintoa yksipuolisestikin silloin tällöin.
Mies on selvästi aamu-uninen tai sitten työt ahdistaa. Onko niin paha, jos antaisit miehen kiukutella? Varsinkin, jos kiukuttelu loppuu kerran alettuaan, eikä koko päivä ole pilalla aamumörinöiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se "kiukuttelee"? Miksi ylipäätään väheksyt miehen tarvetta heräillä rauhassa aamuisin? Oletko heti tenttaamassa jotain ja vaatimassa asioita ennen kuin toinen saa edes silmät auki?
Eikun toisinpäin. Minä voisin olla hiljaisuudessa, mutta hän alkaa voivotella töihin lähtöä kun olen puoliunessa ja jatkaa tätä pari tuntia. En ala kysellä mitään.
Siis häntä harmittaa että itse joutuu heräämään aikaisin töihin kun sinä saat jäädä nukkumaan niin pitkään kuin sielu sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se "kiukuttelee"? Miksi ylipäätään väheksyt miehen tarvetta heräillä rauhassa aamuisin? Oletko heti tenttaamassa jotain ja vaatimassa asioita ennen kuin toinen saa edes silmät auki?
Eikun toisinpäin. Minä voisin olla hiljaisuudessa, mutta hän alkaa voivotella töihin lähtöä kun olen puoliunessa ja jatkaa tätä pari tuntia. En ala kysellä mitään.
Siis häntä harmittaa että itse joutuu heräämään aikaisin töihin kun sinä saat jäädä nukkumaan niin pitkään kuin sielu sietää?
Kateellinen.
Masennuksen tai uupumuksen oireita?
Vierailija kirjoitti:
Mies on selvästi aamu-uninen tai sitten työt ahdistaa. Onko niin paha, jos antaisit miehen kiukutella? Varsinkin, jos kiukuttelu loppuu kerran alettuaan, eikä koko päivä ole pilalla aamumörinöiden takia.
Anna kiukutella?? Miksi pitäisi olla likasankona toisen pahalle tuulelle??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kiukutella?? Miksi pitäisi olla likasankona toisen pahalle tuulelle??
Kiukuttele takaisin!
Pysyt vaan tyynenä ja "todistat neutraalisti" miehen tunteet. Kun hän nousee ja menee toiseen huoneeseen, voit tehdä meditaation puhdistamaan oman energiakenttäsi.
Miksi lapsi kiukuttelee? Koska hän haluaa huomiota ja nähdyksi tulemisen tarve ei ole täyttynyt.
Mikä hitto siinä sianjättämisessä on niin vaikeaa? Jos asuinkumppani aiheuttaa pientäkään ärsytystä useammin kuin kerran vuodessa, niin sianjättö on itsestäänselvästi paras ratkaisu. Mikä teitä oikein vetää tarkoituksella hankkimaan elämäänne huonoja asioita?
Vierailija kirjoitti:
Pysyt vaan tyynenä ja "todistat neutraalisti" miehen tunteet. Kun hän nousee ja menee toiseen huoneeseen, voit tehdä meditaation puhdistamaan oman energiakenttäsi.
Ja taas naiset tekee palkatonta "emotional labor". Menköön mies terapiaan tai vihanhallintakurssille.
Mistä te revitte näitä kiukuttelevia aikuisia myrkyttämään oman elämänne? Yksin olet onnellisempi kuin myrkyllisen ihmisen kanssa.
Keitä aamukahvi valmiiks ja mee hymyssä suin kuppi kädessä istumaan sängyn reunalle. Ja hyvissä ajoin, ei silleen että tulee kiire.
Vierailija kirjoitti:
Istu naamalle
Kyllä. Kesken videopalaverin ap laskeutuu katosta.
Vierailija kirjoitti:
Keitä aamukahvi valmiiks ja mee hymyssä suin kuppi kädessä istumaan sängyn reunalle. Ja hyvissä ajoin, ei silleen että tulee kiire.
Olen vienytkin kahvit sänkyyn. Tänä aamuna mies maristen käski keittää kahvit, kun en heti automaattisesti niin tehnyt. Meni fiilis.
Myöhemmin päivällä mies on seurallinen. Minä vetäydyn kuoreeni aamuäreyden tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vienytkin kahvit sänkyyn. Tänä aamuna mies maristen käski keittää kahvit, kun en heti automaattisesti niin tehnyt. Meni fiilis.
Myöhemmin päivällä mies on seurallinen. Minä vetäydyn kuoreeni aamuäreyden tieltä.
Noniin, siinä syy! Et ollut heti valmis palvelemaan!
Sinulla ei ole töitä, sanoit?
Mies siis elättää teidät kummatkin?
🇺🇦🇮🇱