Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi sopivaa sanoa toiselle, että luulit häntä vanhemmaksi kuin hän oikeasti on?

Vierailija
06.04.2020 |

Esim minä kysyisin uudelta tuttavuudeltani hänen ikäänsä, ja hän vastaisi 41. Minä sitten sanoisin hänelle, että ajattelin hänen olevan 5-kymppinen.

Ja voiko tällaista mielestänne sanoa ilman että tarkoituksena on loukata?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopivaa. Miksi pitäisi valehdella....

Vierailija
2/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Voi olla sosiaalisesti täysin tomppeli tai sitten neuropsykiatrisesi poikkeva henkilö. Useimmiten kyllä kyse tahallisesta (ehkä itselle tiedostamattomastakin) loukkaamisen halusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sanoa mitään koko aiheesta? Mitä toinen tekisi sillä tiedolla minkä ikäiseksi sinä häntä kuvittelit?

Vierailija
4/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoruus/nuorekkuus on niin ihailtu ominaisuus, että tuo olisi kyllä todella loukkaavaa.

Enkä oikein ymmärrä, miksi tuollaista menisi tahallaan sanomaan.

Vierailija
5/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, minulle on tällaista toinen nainen sanonut. Ja ihan muuten vaan kysytään papereita, kun ostan k-18 tuotteita. Tuli mieleen että tämän naisen tarkoituksena oli saada minut loukkaantumaan, koska minä jos kuka en näytä vanhemmalta vaan ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
6/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan. Kuulostaa siltä ettei ole älyllä siunattu, jos kokee validiksi ilmoittaa tuollainen ajatus. Tai ehkä vain ilkeä luonne ja saa mielihyvää loukatessaan toista.

Vierailija
7/7 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ilkeilyä sanoa myös että näyttää ikäistään nuoremmalta. Itse en jaksa kuulla siitä.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä