Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riskiryhmäläiset tekee heidän väistämisestään todella haasteellista.

Vierailija
06.04.2020 |

Tuntuu että noita rollaattorimummoja on liikkeellä huomattavasti enemmän kuin yleensä. Heillä ois riskiryhmäläisaika, mutta eihän sitä käytetä. Ne tukkii vaa'at ja kassat. Ne tunkee kylkeen kiinni kun koetat ottaa jotain hyllystä, tai maksaa itse kassalla, ne kurvaa perässä jos niitä koettaa väistää ja kiilaavat jonossa, koska muut koettaa pitää sitä väliä, josta ihan koko ajan kuulutetaan kaupassa ja on tarratkin lattiassa. Ihan kuin tekisivät oikein kiusaa. Mikä näissä senioreissa on, ettei yhtään arvosteta kun huomataan että toinen koettaa tehdä heille tilaa ja hoitaa asiat niin ettei kumpikaan altistuisi? Ei kun ihan vittuillessaan pitää tunkea siihen maksupäätteellekin kun itse olet vasta maksamassa omiasi, niin lähelle nojailemaan että sen paineen tuntee kädessään. Ei ne normaaliaikana ole noin päällekäyviä.
Oli ihan vika kerta kun käyn tän koronan aikana kaupassa. Tilaan kotiin eikä kiinnosta jos joku riskiryhmäläinen jää sitten ilman omaa kassiaan. Mulle riitti niitten törkeily.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi