Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen täysin ihastunut samaa sukupuolta olevaan työkaveriin...

Vierailija
06.04.2020 |

Mutta olen myös yli 5 vuotta kestäneessä parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa ja asutaan yhdessä. En ole ikinä ennen tuntenut minkäänlaista vetoa saman sukupuolen edustajiin (jos nyt teini-iän kokeiluja ei lasketa mukaan) ja muutkin pitkän suhteen aikana olleet ihastukset on olleet vaan todella lieviä ja ohimeneviä, mutta nyt olen ihan päästäni sekaisin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se sen kummempaa ole kuin ihastus vastakkaiseen sukupuoleen. Ihastuksia pitkässä suhteessa tulee ja menee. Tietysti tuohan vähän viittaisi siihen että saatat olla bi, varsinkin kun itsekin mainitsit että teiniä ollut samanlaisia ihastuksia.

Mutta voit ihan rauhassa itseksesi pohtia mitä tilanne tarkoittaa seksuaalisen identiteettisi kannalta, ei tarvitse kiirehtiä "tulemaan kaapista" tai tunnustamaan kellekään ellet halua. Itselle ainakin noissa pohdinnoissa oli suureksi avuksi se, että annoin itselleni luvan pohtia asiaa omassa päässäni ilman paineita kertoa kellään.

Toisaalta voit myös jättää sen kummemmin pohtimatta ja antaa ihastuksen mennä omia aikojaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotutka kirjoitti:

No, eihän se sen kummempaa ole kuin ihastus vastakkaiseen sukupuoleen. Ihastuksia pitkässä suhteessa tulee ja menee. Tietysti tuohan vähän viittaisi siihen että saatat olla bi, varsinkin kun itsekin mainitsit että teiniä ollut samanlaisia ihastuksia.

Mutta voit ihan rauhassa itseksesi pohtia mitä tilanne tarkoittaa seksuaalisen identiteettisi kannalta, ei tarvitse kiirehtiä "tulemaan kaapista" tai tunnustamaan kellekään ellet halua. Itselle ainakin noissa pohdinnoissa oli suureksi avuksi se, että annoin itselleni luvan pohtia asiaa omassa päässäni ilman paineita kertoa kellään.

Toisaalta voit myös jättää sen kummemmin pohtimatta ja antaa ihastuksen mennä omia aikojaan :)

Kiitos :) Mä vaan kovin pahoin pelkään, että tämä ihastus ei "mene omia aikojaan", koska tää on pitkästä aikaa moneen vuoteen sellainen todella vahva ihastuminen ja olen oikeasti ihan sekaisin tästä ihmisestä ja saan perhosia vatsaan, kun ajattelen häntä ym... Ap

Vierailija
4/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lesboile vain. En tunne yhtäkään heteromiestä joka ei antaisi naisensa lesboilla.

Vierailija
5/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lesboile vain. En tunne yhtäkään heteromiestä joka ei antaisi naisensa lesboilla.

No mä en kuitenkaan halua miestäni alkaa pettämään oli ihastuksen kohde sitten mitä sukupuolta tahansa. Ja yhtä "syylliseltä" musta tuntuu olla suhteessa ja ihastunut toiseen naiseen kuin tuntuu silloinkin, jos ihastuksen kohde on toinen mies. Ap

Vierailija
6/6 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa tulee ihastuksia. Kyllä ne ohikin menee.

Ihan rauhassa vaan. Ei se vaadi sinulta sen kummempia toimia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi