Miten iltasi jatkuu kun kommentointi kohta loppuu?
Miten iltasi jatkuu kun kommentointi kohta loppuu?
Kommentit (17)
Pelaan hetken aikaa jotain peliä pc:llä.
Otan muutaman ryypyn tiukkaa viinaa, katson YouTubesta piirrettyjä ja menen maate sitten kun alkaa liikaa rasittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan Ozarkin katsomista Netflixistä ja pelkään. Hengitys sattuu enkä jaksa lähteä päivystykseen.
Hmh. Ehkäpä katsominen vähän auttaa pelkoon, ainakin jotain muuta ajteltavaa.
Onneksi voi soittaa 112 jos oikea hätä tulee. Apua saa aina kun pyytää.
Hyvää yötä :)
Vierailija kirjoitti:
Pelaan hetken aikaa jotain peliä pc:llä.
Mukavaa illan jatkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Otan muutaman ryypyn tiukkaa viinaa, katson YouTubesta piirrettyjä ja menen maate sitten kun alkaa liikaa rasittamaan.
Piirretyt ovat hauskoja :)
Seitsemältä ylös kirjoitti:
Menen nukkumaan.
Pötköttelen pedissä ja lueskelen e-kirjaa vähän aikaa. Nyt luen Sophie Kinsellanin hömppäkirjaa. Yleensä en sellaista lue, mutta nyt tilanne vaatii vaaleanpunaista hömppäkirjallisuutta.
Seitsemältä ylös kirjoitti:
Puen sadevaattet, kumisaappaat, tiskaushanskat ja kaasunaamarin päälleni ja menen tumputtamaan neliovisen Bemarini takapenkille.
T: Niko Petteri
WAU! On se hurja...
Katson Pasilaa ja pelaan kännykällä.
Vierailija kirjoitti:
Pötköttelen pedissä ja lueskelen e-kirjaa vähän aikaa. Nyt luen Sophie Kinsellanin hömppäkirjaa. Yleensä en sellaista lue, mutta nyt tilanne vaatii vaaleanpunaista hömppäkirjallisuutta.
Kuulostaa kivalta. Itse olen miettinyt äänikirjojen kuuntelua, en vain ole vielä toteuttanut sitä, miksiköhän, kysyn itseltäni :)
Vierailija kirjoitti:
Katson Pasilaa ja pelaan kännykällä.
Oon kanssa kattonut joskus. Ihan hauska :)
Rotanpieru kirjoitti:
Menen nukkumaan
Keksikää te jotain mulle? Nukuin iltapäivään niin ei varmaan nukuta vielä ainakaan viiteen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Keksikää te jotain mulle? Nukuin iltapäivään niin ei varmaan nukuta vielä ainakaan viiteen tuntiin.
Netistä jotain hyvä mielen sarjaa?
Jatkan Ozarkin katsomista Netflixistä ja pelkään. Hengitys sattuu enkä jaksa lähteä päivystykseen.