Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on ihmisten medialukutaito? :D

Vierailija
05.04.2020 |

Ei helkkari, miten jotkut voivatkaan ottaa sen tahallaan tökerösti kirjoitetun kolumnin tosissaan:

https://mammasijoittaa.vaikuttajamedia.fi/2020/04/05/tytottely-menee-tu…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka artikkeli on kirjoitettu kuinka satiirisessa mielessä tahansa, meni se mielestäni yli." Kaada ihan itsellesi vaan "medialukutaidosta", tai paremminkin lukutaidosta ylipäänsä

Vierailija
2/5 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista noloimpia olivat ne "Hyvä Jyrki kriisitilanteissa tarvitaan miehiä" -öyhöttäjät :D Eivät tajunneet että kolumni pilkkasi heitä itseään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulin Suomeen Pattayalta maaliskuun alussa ja heti kentällä olin raivoissani. Missä oli Sanna Marin ja muut daamit, viekää mut eristykseen. Ei näkynyt pääministeriä missään sanomassa, että älä mee taksilla Populukseen laulamaan, että on ikävä toisen luo plus mulla on saatanasti tuliaisviinoja."

Pelottavaa kuinka moni ei viimeistään tämän pätkän luettuaan tajua artikkelin olevan satiiria. Uskoni suomalaisiin on koetuksella... 

Vierailija
4/5 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tulin Suomeen Pattayalta maaliskuun alussa ja heti kentällä olin raivoissani. Missä oli Sanna Marin ja muut daamit, viekää mut eristykseen. Ei näkynyt pääministeriä missään sanomassa, että älä mee taksilla Populukseen laulamaan, että on ikävä toisen luo plus mulla on saatanasti tuliaisviinoja."

Pelottavaa kuinka moni ei viimeistään tämän pätkän luettuaan tajua artikkelin olevan satiiria. Uskoni suomalaisiin on koetuksella... 

Tämä! Mä kikattelin itsekseni jo niille Chuchill ja Martin Luther King -jutuille, mutta todellakin, viimeistään tuossa vaiheessa olisi suorastaan kasvoille lyövän satiirin pitänyt olla ilmiselvää jokaiselle.

Vierailija
5/5 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon kirjoitus mitä vaan niin totta joka sana. Itse olisin kanssa kirjoittanut samoin ja naureskellut partaani kun jotkut luulisivat satiiriksi ja ties miksi vaikka tarkoittaisin joka sanaa. Näin myös tässä. Sori mutta jokainen terve heteromies ajattelee 100% juuri niin kuin tässä tekstissä. Jos joku muuta sanoo yrittää vaan olla white knight naisille tai on hjomo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi