Pissaatteko suihkuun?
Kommentit (22)
Juu. Juon vettä tarpeeksi nii minun pissi ei ole voimakkan hajuista. Hyvin se sinne viemäriin häviää ja saippuavesi perässä putsaa😆
joo, toivottavasti kukaan ei huomaa.
Se vaan että sillä toisella asialla on pikkusen hankalampi käydä.
Kyllä. Joskus housuunkin kylppärissä ennen suihkuttelua, jos housut on muutenkin menossa pyykkiin. Kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helevetti, mitä ääliöitä!
Miten niin? Se on ekoteko.
Mä otan sen ritilän siks aikaa pois. Säästyy wcpaperiakin.
Kusen kylpyveteenkin. Omaani sekä muiden.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan sen ritilän siks aikaa pois. Säästyy wcpaperiakin.
Me puhutaan suihkussa pissaamisesta, ei sinne kakkaamisesta
Joo! tapanani on odottaa ennen suihkuun menoa että kusehätä tulee niin pääsee nauttimaan!
Pissaan. Lorottelen suoraan kaivoon
Meillä teinipoika erehtyi kerran lorottamaan kylpyhuoneen suihkukaivoon, vaikka WC-pönttö on vieressä. Sen jälkeen puoli taloa haisi kuselta kaksi päivää. Sai kuulla siitä sen verran napakkaan sävyyn, ettei ole toiste enää niin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä teinipoika erehtyi kerran lorottamaan kylpyhuoneen suihkukaivoon, vaikka WC-pönttö on vieressä. Sen jälkeen puoli taloa haisi kuselta kaksi päivää. Sai kuulla siitä sen verran napakkaan sävyyn, ettei ole toiste enää niin tehnyt.
älä viiti valehdella
Teillä on jotain häikkää viemäröinnissä jos kusi haisee
Jos kukaan ei tajunnut kaataa sinne laittiakaivoon vettä, ja se pissa jäi siihen ilmalukkoon haisemaan, niin haiseehan se varmasti. Mutta olisitte kaataneet litran vettä perään, niin hajua ei olisi tullut.
Itse pissaan oikeastaan joka aamu suihkussa käydessäni.
Samaan viemäriinhän se menee, niin ei mitään väliä. Kusin kerran keittiön altaaseen, kun vessa oli varattuna.
Yleensä kyllä, jos meidän ainoa vessa on varattu ennen suihkuun menoani.