M1 lähetteessä valittaminen
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä lähetteessä valitettiin?
Ei vaan haluaisin valittaa
Tää on taas näitä mielisairaiden työttömien itkuja
Se oli ap ihan asiasta. Mietippä nyt hetki.... t. Hoitsu
Tuon saa TYP-terveystarkastuksesta jos ulkaa uhkailemaan henkilökuntaa
Menin valittamaan epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla ja sain ko lähetteen. Olin täysin normaali ja rauhallinen itseni. Oli päivystyksessä 10 minuuttia ja minut päästettiin ihmetellen pois.
Oliko oikein?! Lähete näkyy tiedoissani ikuisesti.
M1-lähetteellä viedään hoitoon ambulanssilla eikä laiteta kotiin. Nyt joko sinä tai lääkäri on erehtynyt.
M1 lähetteen voi purkaa samantien sitte psykiatrian klinikalla.Joskus tumpelot kandit niitä kirjotteli ahkerasti,mutta eivät enää onneksi. Siis ilman oikeita perusteita .
Vierailija kirjoitti:
M1-lähetteellä viedään hoitoon ambulanssilla eikä laiteta kotiin. Nyt joko sinä tai lääkäri on erehtynyt.
Ei vaan hoidon arvioon.
Niin varmaan. Nää provot aina kusee, kun ei tehdä tarpeeksi taustatyötä. Vähän yritystä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Menin valittamaan epäasiallisesta kohtelusta työpaikalla ja sain ko lähetteen. Olin täysin normaali ja rauhallinen itseni. Oli päivystyksessä 10 minuuttia ja minut päästettiin ihmetellen pois.
Tämä tarina ei valitettavasti ollut provo.
Kyseiseen lähetteeseen vaaditaan kahden asiantuntevan lääkärin arvio. Ei yhtä tumpeloa yleislääkäriä, kuten minun tapauksessa.
Ja kyseessä oli jo muutenkin hyvin traumaattinen työpaikkakiusaaminen.
Että näin suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiseen lähetteeseen vaaditaan kahden asiantuntevan lääkärin arvio. Ei yhtä tumpeloa yleislääkäriä, kuten minun tapauksessa.
Että näin suomessa.
Ei vaadita kahta, yksi ns.virkalääkäri riittää. Niin että mitäs nyt oikeasti tapahtuikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin suomessa.
Ei vaadita kahta, yksi ns.virkalääkäri riittää. Niin että mitäs nyt oikeasti tapahtuikaan?
Kuten jo sanoin. Menin puhumaan työpaikan ikävästä ilmapiiristä ja sain lähetteen koska lääkäri omien sanojensa mukaan halusi "taata minulle avun."
Kävin kaksi vuotta omakustanteisesti terapiassa ja vaihdoin työpaikkaa. Edelliseen työterveyteen = eräs yksityinen lääkäriasema, en enää koskaan tule astumaan jalallanikaan.
Wikipedian virallisessa määrityksessä sanottiin ainakin aiemmin kaksi lääkäriä.
Mistä siinä lähetteessä valitettiin?