Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen todennäköisimmin joutuu kuntosalikiusatuksi?

Vierailija
05.04.2020 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusataanko ihmisiä kuntosaleilla? Minun käsityksen mukaan kukaan ei niissä puhu mitään kenellekään.

Vierailija
2/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi kynäniska. Olen ennenkin laittanut ruipeloita kuriin kun eivät ole tajunneet kuka on salin kingi. Niskalenkki ja hapetus, sen jälkeen ruipelot kiertää kunnioittavasti 3 metrin etäisyydeltä vaikkei olisi edes koronaepidemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa tulkita jokaisen katseen, kommentin tai teinien hihityksen juuri MINUN kiusaamisena. Tämä ihmisryhmä tulee jostain syystä kiusatuksi ihan joka paikassa.

Vierailija
4/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusataanko ihmisiä kuntosaleilla? Minun käsityksen mukaan kukaan ei niissä puhu mitään kenellekään.

No jos joku vaikka treenaa äänekkäästi, haisee pahalta, hikoilee paljon eikä kuivaa laitteita, treenaa ilman paitaa, persvako vilkkuu, mulkoilee vihaisesti, varaa useita laitteita kerralla jne. niin onhan siinä riski tulla kiusatuksi.

Vierailija
5/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku vaikka treenaa äänekkäästi, haisee pahalta, hikoilee paljon eikä kuivaa laitteita, treenaa ilman paitaa, persvako vilkkuu, mulkoilee vihaisesti, varaa useita laitteita kerralla jne. niin onhan siinä riski tulla kiusatuksi.

Kuvailit juuri kuntosalikiusaajan. Ei siellä muunlaista kiusaa olekaan.

Vierailija
6/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka käy huonomaineisella salilla.

Vierailija
7/7 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka on mun salihullu-näyttämisenhalusen kaverin kaveri. :D

Ku erehdyin sanoo sille et miten positiivinen ilmapiiri salilla on, vaikka ite en oo matalissa rasvoissa ja kerroin kuinka siel on must hoikkii ihmisii, nii seuraavat kerrat salilla oli sitä että kaveri katto päästä varpaisiin mua. :D

Miks suomessa avoin puhe on tabu? -.-

Ja ps. itse oon taitavampi monissa lajeissa, ku mun kaveri taas on taitava laitteiden kanssa. :D, silti haluaa leikkiä ylimielistä "koska olen niin kovis".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän