Teemu S.: " Sirpa on elämäni tärkein ihminen." Miten teillä? (ov)
Iltasanomat kirjoittaa tänään näin:
" Jääkiekkoilija Teemu Selänne ja hänen vaimonsa Sirpa juhlivat ensi kuun 19. päivänä kymmenvuotishääpäiväänsä.
- Sirpa on upea nainen, hän on paras ystäväni ja elämäni tärkein ihminen, Selänne hehkuttaa."
Ihan hienoa, ja terkkuja vaan Teukalle & Sipelle. Mutta sanoisitteko te muut puolisoanne elämänne tärkeimmäksi ihmiseksi? Minulle itselleni lapset ovat ehdottomasti kaikkein tärkeimmät ihmiset maailmassa, ja puoliso tulee (heti) heidän jälkeensä. Tiedän että mieheni ajattelee samoin.
Entäs muilla?
Kommentit (33)
Mulla kyllä tulee ensin mies ja lapset sitten, ehkä Sirpa, mutta kaikkihan me ollaan erilaisia.
Minusta lapset eivät saa mennä puolison edelle! Tai siis meillä olemme mieheni kanssa toistemme tärkeimmät henkilöt. Lapset ovat rakkaita ja tärkeitä eri tavalla. Ehkäpä näitä asioita ei edes pitäisi vertailla.
Parisuhde näyttäisi heillä olevan kunnossa.
Täällä on usein puhuttu Teemun olevan uskoton (jota en usko) kumppanilleen. Kuitenkin elämän ykkösnainen on Sirpa.
Arvomaailma on kohdallaan.
Jos pystyisin vain toisen pelastamaan esim. tulipalosta, olisi se lapseni. Hänellä on kuitenkin elämä vielä edessä. Olisi kyllä elämäni kamalin päätös, jos tuollaisen joutuisin tekemään. Toivottavasti en joudu..
Miksi ylipäätään pitää laittaa elämän tärkeimmät ihmiset tärkeysjärjestykseen..?
Samoin kuolisin lasteni puolesta, mutta en mieheni. Silti mies on tärkein. Lapset vain ovat minun suojeltaviani, mies ei. Valintatilanteessa äidinvaisto ja velvollisuus asettaa lapset etusijalle, mutta se ei ole sama asia kuin se vapaaehtoinen rakkaus mieheen.
Minä pelastaisin onnettomuustilanteessa sen, joka on lähinnä pelastettavissa!! Ihme arvottamista teillä...
Vierailija:
Parisuhde näyttäisi heillä olevan kunnossa.
Täällä on usein puhuttu Teemun olevan uskoton (jota en usko) kumppanilleen. Kuitenkin elämän ykkösnainen on Sirpa.Arvomaailma on kohdallaan.
on ollut pidempi aikainen sivusuhde. Eli tosi tärkeä sekin nainen....
Mutta toimiva liitto Selänteillä näyttää olevan, kaikkien tarpeet tulee tyydytettyä.
a voisi edes sanoa, kuin että puoliso on se tärkein ihminen? Että naapurin Lissu on kyllä tärkeämpi? Tai että ura on tärkein? Millanen ryöpytys siitäkin tulisi, jos noin menisi sanomaan, vaikka se totta olisikin.
Ja usko sinä mitä uskot, aika moni kuitenkin on Teemun yöelämässä kohdannut, ja tietää vähän paremmin...
aika häilyvähän tuo raja on mutta jos lapsia ei olisi tullut olisimme toistemme ainokaiset...ja lapset lähtevät joskus pesästä. Me olemme toistemme parhaat ystävät ja rakastavaiset.
Vierailija:
Samoin kuolisin lasteni puolesta, mutta en mieheni. Silti mies on tärkein. Lapset vain ovat minun suojeltaviani, mies ei. Valintatilanteessa äidinvaisto ja velvollisuus asettaa lapset etusijalle, mutta se ei ole sama asia kuin se vapaaehtoinen rakkaus mieheen.
Uskottu, rakastettu, paras ystävä jne. Mies on minulle äärimmäisen tärkeä ja rakas, mutta en osaa asettaa rakkaitani tärkeysjärjestykseen.
Mieheni sanoo usein minulle että olen hänen elämänsä tärkein ihminen. Naisille taas lapset ovat ykkösiä.
Tietysti poikkeuksia ja variaatioita löytyy.