FB haaste ”voimakkaita naisia verhon edessä”. Siis minkä verhon?!
FB:ssa kiertää haasteita niin paljon, ettei jaksa edes aloittaa siitä aiheesta, mutta erityisesti olen ihmetellyt naisia verhon edessä haastetta. . Siis minkä helvetin verhon? Toi teksti on todella typerä tai sitten mä olen, kun en sitä tajua ja tulee jotenkin kauhea myötähäpeä.
Eli tämä haaste:
”Tyytyväisiä naisia, voimakkaita naisia verhon edessä!
#Haaste hyväksytty!!-mennään!
Jos en merkinnyt sinua, älä ole vihainen. Yritin valita ihmiset, joiden luulisin pelaavan!
Liian usein..
Meidän naisten on helpompi kritisoida toisiamme sen sijaan, että rakentaisimme toisiamme.
Olette kaikki kauniita sellaisena kuin olette. 😘 Äläkä anna kenenkään kertoa sinulle mitään muuta. ❤
Kaikella pyörivällä negatiivisuudella rakenetaan jotain positiivista!! 🌻💁
Laita 1 kuva itsestäsi. Vain sinä.
Merkitse sitten vähintään 25 ilmiömäistä naista tekemään samoin.
Se kertyy sen sijaan että repii sinut
"Kopioi ja liitä"
Kun merkitsin sinut, älä tuota pettymystä minulle... 😊”
Kommentit (22)
Oisko tuntemattoman edessä? Verhon takana odottaa tuntematon tulevaisuus, ja kohdataan se rohkeina.
Typerää ulkokultaista ja kaksinaamaista perusjenkkilässytystä liukuhihnalta.
Olen miettinyt, onko tuolla jossain ihminen, se henkilö nolla, joka rustaa näitä elämäntehtävänään. Niin usein ovat kuin samasta kynästä kirjoitettuja. Yhtä latteita.
Samaa verhos tässä ihmetellyt muutaman päivän. Miten se jenkkiversio sitte kuuluu?
Todella naurettava haaste. Ja tuo "Jos en merkinnyt sinua, älä ole vihainen", mitä ihmettä tarkoittaa? Selkeää some kiusaamista? Älä vihastu, jos en pidä sinua vahvana naisena?
Noille äärimmäinen vahvuuden osoitus on, että uskalletaan olla kuvassa ilman meikkiä tai oikeastaan lähes ilman.
En voinut osallistua, koska en ikinä voisi valita n. 700 upeasta naisFB-kaveristani vain 25... Minusta tuo on kiusaamista =(
Vierailija kirjoitti:
Yksikään näistä "vahvoista" naisista ei kestäisi intissä edes kolmea viikkoa murtumatta kyyneliin. Useimmat eivät ole myöskään koskaan synnyttäneet tai kasvattaneet lasta. Eivät ole ikinä joutuneet elämässä oikeasti vaativaan tilanteeseen.
Olenkin ihmetellyt, mitä ihmettä se "vahvuus" on jos jokaisella laiskalla sohvaperuna-pullerollakin muka on sitä? Onko "vahvuus" sitä että pystytään tuimana tihrusilmillä tuijottamaan peiliin ja uskottelemaan itselleen että minä olen vahva?
Missä ovat näytöt tästä vahvuudesta?
Vahva ihminen ei kehuskele millään vahvuudella tai toistele mantranomaisesti miten vahva on, vaan antaa näyttöjen ja tekojen puhua puolestaan.
Word! Olen huomannut että naiset jotka eivät ole koskaan synnyttäneet ja kasvattaneet lasta, ovat itseasiassa todella keskeneräisiä. Ja huomionkipeitä.
Joo, voi s..tana että ärsyttää toi!! Jotkut vielä tgänneet itsensä ja tyhmän kuvansa mun sivulle...argh!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään näistä "vahvoista" naisista ei kestäisi intissä edes kolmea viikkoa murtumatta kyyneliin. Useimmat eivät ole myöskään koskaan synnyttäneet tai kasvattaneet lasta. Eivät ole ikinä joutuneet elämässä oikeasti vaativaan tilanteeseen.
Olenkin ihmetellyt, mitä ihmettä se "vahvuus" on jos jokaisella laiskalla sohvaperuna-pullerollakin muka on sitä? Onko "vahvuus" sitä että pystytään tuimana tihrusilmillä tuijottamaan peiliin ja uskottelemaan itselleen että minä olen vahva?
Vahva ihminen ei kehuskele millään vahvuudella tai toistele mantranomaisesti miten vahva on, vaan antaa näyttöjen ja tekojen puhua puolestaan.
Vaikeinta intissä olisi laittaa aivot narikkaan ja antaa käskyttää. Myönnän, se olisi vaikeaa. Vtuttaisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En voinut osallistua, koska en ikinä voisi valita n. 700 upeasta naisFB-kaveristani vain 25... Minusta tuo on kiusaamista =(
Samaa mieltä. Minusta tämä haaste on höpöhenkisyyden verhoon peiteltyä kiusaamista. Vain tyhmät osallistuvat tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, voi s..tana että ärsyttää toi!! Jotkut vielä tgänneet itsensä ja tyhmän kuvansa mun sivulle...argh!
Sä voit laittaa kaikki tägätyt kuvat pois näkyvistä omalta sivultasi. Opettele tsekkaamaan asetukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Word! Olen huomannut että naiset jotka eivät ole koskaan synnyttäneet ja kasvattaneet lasta, ovat itseasiassa todella keskeneräisiä. Ja huomionkipeitä.
Vahvuudeksi nämä punkerot katsoo tietenkin sen, kun uskaltavat laittaa itsestään alastonkuvia nettiin. "Uskallan olla oma itseni!" yms. jne. Vaikkei sillä kaikkien silmille nakuilulla ole mitään tekemistä asian kanssa.
räväkät ja voimaantuneet pääsee hetkeksi leikkimään ettei ylipaino haittaa ja siitä otetaan kuva someen.
Luokattoman huono käännös englannista vesittää koko idean.