Vıtuttaa, auttakaa välittömästi
Tiputin prepaidin autooni, kuskin paikalla istuessani oikealle puolelle minusta. En löytänyt sitä mistään, voiko autoon tippunut pienesine kadota jonnekin auton uumeniin ikuisesti?
Kommentit (18)
Penkin pehmusteisiin, esim. selkänojan ja istumaosan väliin, tunnustele käsilläsi.
Voiko olla pudonnut ulkopuolelle autosta.
Vierailija kirjoitti:
Penkin pehmusteisiin, esim. selkänojan ja istumaosan väliin, tunnustele käsilläsi.
Voiko olla pudonnut ulkopuolelle autosta.
Olen 99 % varma, että se tippui lattialle. Ulos ei tippunut. Muistan selkeästi, että se tippui oikealle puolelle minusta ja istuin kuskin paikalla. Mutta kun ei löydy yhtään mistään, taskulampun kanssa ryömin ja tirkistelin. Ei ole iso vaiva ostaa uusi prepaid, mutta toki haluaisin löytää jo ostetun.
Periaatteessa voi, esimerkiksi joissakin autoissa käsijarrukahvan aukkojen kautta muovien sisään.
Todennäköisempi paikka on etupenkin kiinnityskiskojen alla, mattoverhoilun ja kiskon välissä.
Siirrä penkki mahdollisimman eteen ja taskulampun kanssa tutkimaan.
Penkki taakse ja sama operaatio.
;Myös repsikan puolella.
Jos mahdollista, irrota koko etupenkki ja tutki kiskojen alta.
Penkit ovat kiinni neljällä pultilla, kaksi edess kaksi takana.
Hauskaa miten isommatkin esineet voivat vain kadota. Prepaidiä etsiessäni löysin penkin ja sen keskisäilytysjutun välistä ripsarin, autokorjaamolla on löydetty jotain huulirasvojani ja ties mitä. Vtuttaaaaa, haluan sen prepaidin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa voi, esimerkiksi joissakin autoissa käsijarrukahvan aukkojen kautta muovien sisään.
Todennäköisempi paikka on etupenkin kiinnityskiskojen alla, mattoverhoilun ja kiskon välissä.
Siirrä penkki mahdollisimman eteen ja taskulampun kanssa tutkimaan.
Penkki taakse ja sama operaatio.
;Myös repsikan puolella.
Jos mahdollista, irrota koko etupenkki ja tutki kiskojen alta.
Penkit ovat kiinni neljällä pultilla, kaksi edess kaksi takana.
Penkkiä siirtelin jo, ei auttanut. Mietinkin tuota koko penkin irrotusta. Vien auton johonkin tehopuhdistukseen mahd. pian ja pyydän että he voisivat samalla irrottaa penkin. Minä en osaa....
Itselläni on käynyt samoin makuuhuoneessa. Ei löytynyt, vaikka putosi sängyn viereen. Ilmeisesti pomppasi lattialistan väliin. Hain uuden.
Ja tosiaan ei se nyt ole niin vakava asia, mutta kun vtuttttttaaaa. En minä huvikseen ostanut prepaidiä, haluan käyttääkin sitä. Ja vtuttaa kun tietää, että jossain siellä se on, mutta ei mitään hajua että missä 😑
Vihaan kaikkia pieniä esineitä, sim-kortit ovat niin stnan ärsyttäviä. Tippuvat jatkuvasti ja häviävät milloin minnekin. Argh!!
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan ei se nyt ole niin vakava asia, mutta kun vtuttttttaaaa. En minä huvikseen ostanut prepaidiä, haluan käyttääkin sitä. Ja vtuttaa kun tietää, että jossain siellä se on, mutta ei mitään hajua että missä 😑
koeta vielä yhtä keinoa.
Jos se on pudonnut/liukunut penkin kiinnistyskiskon ja mattoverhoilun väliin.
Jollain ohuella esineellä kammalla tai vieläkin ohuemmalla.
Vedät, tökit sieltä kiskon ja maton välistä ja hyvällä säkällä se löytyy sieltä.
On mahdollista, että haroessasi sitä sormillasi, olet huomaamattasi työntänyt sitä syvemmälle verhoilun ja kiskon väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koeta vielä yhtä keinoa.
Vedät, tökit sieltä kiskon ja maton välistä ja hyvällä säkällä se löytyy sieltä.
On mahdollista, että haroessasi sitä sormillasi, olet huomaamattasi työntänyt sitä syvemmälle verhoilun ja kiskon väliin.
Pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koeta vielä yhtä keinoa.
Itse asiass yksi mahdollinen paikka on itse kiinnityskisko.
Se on U mallinen palkki, jonka tyhjä puoli osoittaa ylöspäin ja sim kortti on tarpeeksi pieni mahtuakseen sen sisään.
Penkit pois ja pohjamattoa nostelemaan niin pakko löytyä.
Miksi ihmiset käyttää noita prepaideja? 🤔
Mä olen hukannut jopa puhelinmen ja avaimen autoon. Lukuisista etsinnöistä huolimatta en löytänyt edes puhelinta, kunnes varmistin ´etsi puhelimemeni toimilla että se on autossa.
Jossain siellä penkin alla ka joku muovi vielä päällä löytyi, kun kolusin taskulampun avulla.
Kadonneet avaimet taas löysyi auton ollessa huollossa muutama vuosi katoamisen jälkeen.
Up