Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen jos en taaskaan pääse yliopistoon/AMKhon?

Vierailija
05.04.2020 |

Olen 29v, yrittänyt pari kertaa. Jää pienestä kiinni.

Minulla ei ole enää mitään motivaatiota olla pätkätöissä toimistolla tai kaupassa. Tulee tylsää turhaudun ja ennen kaikkea muutun ihmisvihaajaksi kun asiakkaat ovat nykyään niin huonokäytöksisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko alalle joka oikeasti kiinnostaa vai vain koska haluat pois kassalta ja korkeakouluun opiskelemaan?

Vierailija
2/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat avoimessa, opiskelet siellä niin pitkälle kun tarjontaa löytyy (sivuaineetkin voi suorittaa valmiiksi) ja sitten haet erillishaussa tutkinto-opiskelijaksi. Ihan varteenotettava vaihtoehto alalle kuin alalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista.

Haluan todellakin opiskelemaan tätä alaa, olen kuulemma todella taitava näissä hommissa, tuntuu minustakin suht. helppoa olla tekemisissä tämän alan kanssa.

Avoin yliopisto on todella kallis vaihtoehto, maksaa satoja vuodessa ja kurssit ovat miten sattuu.

Vierailija
4/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin AMK polkuopinnot verkossa, mieti niitä. Eivät ole ihan niin kalliita ja polkuopinnot on suunniteltu valmiiksi, eikä kurssit ole miten sattuu.

Vierailija
5/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, vtuttaa etten panostanut tarpeeksi heti lukion jälkeen.

Vierailija
6/6 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskele aikuisopistossa jollekin duunarialalle, ei tarvitse paljoa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja kukaan ei ihmettele jos olet kyrpiintynyt päivittäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä