Onko Jyrki Lehtola Suomen badass kolumnisti - kertoo asiat miten ne on
Kommentit (13)
Kyllä! Likkahallitus sai nokkiinsa. Hyvä että joku osaa sanua suoraha!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Likkahallitus sai nokkiinsa. Hyvä että joku osaa sanua suoraha!
Siellä puhistiin tosi kiukkuisena kun luettiin kolumnia
Terveisiä sinne parodiahorisontin taakse!
Eihän se ollut suoraa puhetta vaan satiiria ja sarkasmia. Kaikki jotka peukuttivat että jee samaa mieltä, olivat itse pilkan kohteena kirjoituksessa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ollut suoraa puhetta vaan satiiria ja sarkasmia. Kaikki jotka peukuttivat että jee samaa mieltä, olivat itse pilkan kohteena kirjoituksessa 🙂
Olin myös et ”just samaa mieltä” kun luin sen
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Oli surkuhupaisaa lukea kirjoitukseen tulleita kommentteja, kun vain hyvin harvat tajusivat koko tekstin olevan sarkasmia ja tyhminä hehkuttivat Jyrkin olen niiiin oikeassa.
Olen feministi ja nainen.
Kyseinen kolumni oli todella hyvin kirjoitettu ja sai naureskella, ei pelkästään loistavalle sisällölle, vaan kolumnin alla oleville kommenteillekin.
Kokonaisuus oli kultaa.
Vaikka ihmisten lukutaidon ja kovan luokan satiirin ymmärtämättömyyden puute on huolestuttavaa, siitä saa hetken viihdettä elämään, kun lukijat ottavat asian tosissaan näkemättä rivien välejä.
Ei ollut yllätys yhden puolen haluavan kirjoituksen olevan totta. "Kyllä, juuri noin asia on. Nappiin meni. Tollaset tytön tylleröt ovat vain viisaiden miesten tiellä".
Toinen puoli tietenkin närkästyi järkyttyneenä ja hamstrasivat hernepusseja.
Kolmantena tolkun ihmiset toppuuttelemassa tietämyksellään olikohan tuollainen satiiri nyt kovin fiksua näinä aikoina.
Olikohan kyse lähinnä keski-ikäisten ja sitä vanhempien reagoinnista, sillä itse haluaisin uskotella itselleni nuoremmilla olevan medialukutaito jollain tavalla hyppysissä.
Se oli sarkasmia. Nyt naurajat nauravat itselleen tietämättä sitä.
Eiköhän moni ymmärtänyt että on satiiria, mutta sitäkin voi tehdä hyvällä maulla ja kiinnostavammin. Mielestäni oli vähän turha kolumni pointtinsa kanssa, mutta voihan sitä setämiehille naureskella.
En jaksanut lukea paljon alkua pidemmälle.
Yrittää ainakin olla. Huonoa satiiria vaikka täydestä näytti menevän.
Ei ole.