Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavien naisten housut

Farkkumies
04.04.2020 |

Olen huomannut lihavien naisten välttelevän farkku housuja. Verkkaria legginnsiä ja niitä venyviä farkun nälöisiä tuntuu etupäässä olevan lihavien jaloissa,
Onko tähän joku oikea syy, eikö perinteisissä farkuissa ole kokoja lihaville vai mikä mättää. Ei lihavuutta saa verkkareihin piilotettua, että sen takia on aivan turhaa yrittääkkään. Minä tykkään farkku takapuolista, sopivan rehevistäkin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt varma, kuinka lihavista puhut. 

Olen housukokoa 46, aikaisemmin kokoa 50, ja olen aina löytänyt eri tarpeisiin housuja helposti. Farkut ja twillhousut eri väreissä ovat minulle perushousut. 

Mutu-tuntumalla sanoisin, että vaatteita on aika hyvin saatavilla n. kokoon 52 asti. Sen kokoiset ihmiset näyttävät kyllä selkeästi "lihavilta" mutta eivät ole läheskään isoimpia ihmisiä joka päivä vastaantulevasta väestä.

Huomiota herättävän lihavat ihmiset ovat tätä isompia, ja heidän on varmasti vaikeampi löytää etenkään joustamattomista materiaaleista valmistettuja housuja.

Vierailija
2/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mahassa on läskiä, niin istuessa se läski tursuaa ja tiukat housut koskee mahaan. Näin ainakin minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalloisen lihava, koko 56. Kaikki jäykästä materiaalista tehdyt housut on tosi kivuliaita ja epämukavia päällä, siksi käytän vain pehmeästä materiaaleista tehtyjä. Lisäksi kun on iso omenamaha, farkut roikkuu rumasti mahan alla ja vatsa farkunvyötärön päällä. Leggingsit ja vastaavat saa vedettyä tissien alle asti ylös.

Vierailija
4/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät farkut (siis ei mitkään legginsit) sattuu mahaan myös laihoilla.

Vierailija
5/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa ei ole farkkuja. Kaikki on niitä venyviä vanuvia leggari”farkkuja”. Mielelläni ostaisin venymättömät jos läytäisin, koska ne kestäisivät paremmin.

T. Normaalipainoinen, m-kokoinen

Vierailija
6/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupoissa ei ole farkkuja. Kaikki on niitä venyviä vanuvia leggari”farkkuja”. Mielelläni ostaisin venymättömät jos läytäisin, koska ne kestäisivät paremmin.

Mene liikkeeseen, joka myy farkkuja, niin saat elastaanittomat farkut.

Vierailija
7/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Sattuuko sinun herkkiin silmiisi muiden ihmisten vaatevalinnat? Suosittelen elämään vaatekomerossasi, niin kipua on vähemmän.

Vierailija
8/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mahassa on läskiä, niin istuessa se läski tursuaa ja tiukat housut koskee mahaan. Näin ainakin minulla.

Luin, että lihavalla vatsalaukku saattaa olla kokoa muovikassi, silloin tiukka joustamaton farkku on epämiellyttävä. Eiköhän siinä tule myös närästysoireita istuessa.

Vierailija
9/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö lihavien miesten päällä sitten muka farkkuja?

Vierailija
10/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisen voi olla vaikea löytää sopivan mallisia housuja. Jos on sopusuhtaisen hoikka, se "perus" malli istuu ihan ookoo, vaikkei välttämättä imartele ihan jokaista. Jos läski kertyy takamukseen huomattavasti vyötäröä enemmän, farkkujen vyötärö voi jäädä epämukavan löysäksi. Jos taas paino kertyy lähinnä vyötärölle, päälle menevien farkkujen takamus pussittaa. Oma ongelmani on reitevyys; reisistä sopivat farkut usein pussittavat mahan kohdalta. Suosin siksi stretch -farkkuja (huom, eri asia kuin farkkuleggingsit) jotka joustavat reisistä sen verran että saan mahan kohdalta sopivat farkut jalkaan.

Vierailija
11/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö lihavien miesten päällä sitten muka farkkuja?

Näkyy.

Vierailija
12/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käytän aina pitkiä ylipolven mekkoja, koska ne vaan ovat naisellisempia ja kauniita. Tai farkkuja töissä, en koskaan leggareita muutoin kuin kotiurheilussa. Odotan innolla kun laihdutus alkaa tuottaa tulosta (-20kg ei tässä ruhossa näytä vielä miltään) ja näytän paremmilta mekoissa, enkä enää ikinä käytä muita housuja kuin sukkiksia!

Vierailija
13/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat housut tuntuu lihavana inhottavalta. Pitää päättää jättääkö röllykkämahan farkkujen sisään vai antaako sen roikkua housunkauluksen ulkopuolella. Kumpikin epämukavaa.

Vierailija
14/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen housukokoa 46, aikaisemmin kokoa 50, ja olen aina löytänyt eri tarpeisiin housuja helposti. Farkut ja twillhousut eri väreissä ovat minulle perushousut. 

Mutu-tuntumalla sanoisin, että vaatteita on aika hyvin saatavilla n. kokoon 52 asti. Sen kokoiset ihmiset näyttävät kyllä selkeästi "lihavilta" mutta eivät ole läheskään isoimpia ihmisiä joka päivä vastaantulevasta väestä.

Huomiota herättävän lihavat ihmiset ovat tätä isompia, ja heidän on varmasti vaikeampi löytää etenkään joustamattomista materiaaleista valmistettuja housuja.

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta, onnittelut myös hoikistumisestasi.

Olen ollut todella monen naisen kanssa. Joukkoon mahtuu ihan kaiken kokoisia ja mallisia.

Näitä todella reheviä naisia on osunut kohdalle kymmenkunta, ja kaikkia yhdistää juurikin tämä farkuttomuus. Onko naisten koot verrannollisia miesten kokoihin? Farkuissahan koko on tuumina vyötärölle ja lahkeelle.

Kerran mittasin erään tukevan naisen vatsan ympäryksen, oli muistaakseni 128cm. Hänellä oli myös sellanen alusasu joka oli aivan järkyttävän tiukka, kuin korsetti ilman naruja.

Ihan mukavia ovat useimmat farkuttomatkin ollut,  kuitenkin jotain silti puuttuu.

Vierailija
15/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei taida olla yhtäkään vaatekauppaa, joka myisi perinteisiä farkkuja ilman että ei olisi edes vähän ujutettu elastaania.

Vierailija
16/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei taida olla yhtäkään vaatekauppaa, joka myisi perinteisiä farkkuja ilman että ei olisi edes vähän ujutettu elastaania.

Jos sun mielestä vaatekauppa on H&M tai Kappahl, niin voi olla, että näin on, mutta tarkoitan nyt sitä, että menet farkkuja myyvään erikoisliikkeeseen, joka myy oikeita farkkumerkkejä. Etkö ole koskaan käynyt tällaisessa?

Vierailija
17/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbesistä saa lihavatkin farkkuja. Kannattaa katsoa materiaalia missä on joustoa niin ettei kiristä. 

Vierailija
18/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkumies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia asiallisesta vastauksesta, onnittelut myös hoikistumisestasi.

Olen ollut todella monen naisen kanssa. Joukkoon mahtuu ihan kaiken kokoisia ja mallisia.

Näitä todella reheviä naisia on osunut kohdalle kymmenkunta, ja kaikkia yhdistää juurikin tämä farkuttomuus. Onko naisten koot verrannollisia miesten kokoihin? Farkuissahan koko on tuumina vyötärölle ja lahkeelle.

Kerran mittasin erään tukevan naisen vatsan ympäryksen, oli muistaakseni 128cm. Hänellä oli myös sellanen alusasu joka oli aivan järkyttävän tiukka, kuin korsetti ilman naruja.

Ihan mukavia ovat useimmat farkuttomatkin ollut,  kuitenkin jotain silti puuttuu.

Katsopa, miten isomahaiset miehet käyttävät farkkuja: maha on vyötärön päällä. Voitko kuvitella, että nainen pitäisi farkkuja vastaavalla tavalla? Ei, kyllä se maha pitäisi saada sinne vyötärön alle, ja siinähän se ongelma sitten onkin.

Vierailija
19/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt erikseen käy "farkkukaupoissa", mutta esim. tavaratalojen farkkuosastotkin ovat täynnä elastaanifarkkuja. Myös levikset yms. Ja kun löytää vähän tukavamman ja hyvän tuntuiset, niissäkin on niin paljon elastaania, että ne rupeavat valumaan kun niitä on hetken käyttänyt. Ohis.

Vierailija
20/40 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen ylipainoinen, enkä käytä farkkuja. Tosin minulla oli vain yhdet farkut silloinkin kun painoin 43 kg.

Tyylini on klassinen, eikä siihen oikein uppoa muu kuin tumma farkku, mistä en erityisemmin pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän