Tasavallan presidentin erikoishaastattelu alkaa mtv3
Tasavallan presidentin erikoishaastattelu alkaa mtv3
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Niinistön palvonta on kyllä surullista.
Kuka häntä nyt palvoo.
Minusta hän on presidentti joka on erittäin asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisen oloinen on.
Luulen että hän on huolestunut. Ihmiset ei edelleenkään tajua mihin tämä tulee johtamaan.
Kiukkunen ja huolestunuthan se oli vain oman toimintansa arvioinneista. Kovin herkkähipiäiseltä vaikuttaa presidenttimme.
Sauli Niinistö on täysillä presidentti, 110%:sti omistautunut täysin Suomelle! Mahtavaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Tämä Niinistön palvonta on kyllä surullista.
Yx on myös samaa mieltä. Tosin auringon kirkkaat asiat eivät etene ilman Niinistöä. Sanna Marinin hallituksella ei tehdä auringon kirkkaita asioita ilman Niinistöä. Saisinko vastauksen, mikä on Sanna Marinin auringon arvo koska minulla on yxi x nyt niinistöltä.
Auringon kirkkaus tulee olemaan ihmiskunnan tuho muutaman sadan vuoden päästä kaikille paitsi neanderthaľ perheelle toiseen planeettaan jos ihmiskunnan äänestystä ei tehdä.
Mihin kipukohtaan tämä Niinistön mollaajien joku juttu osuu. En ymmärrä.
Eikö nyt hyvän tähden voi jotenkin ottaa asiat asioina.
Mitä Niinistö sanoo? En pääse katsomaan nyt.
Minä en ole mikään Sale-fani, melkein päinvastoin. Mutta nyt näen Niinistössä sen jämäkän valtiomiesmäisen otteen ja arvojohtajan mitä tässä tilanteessa kaipaamme. Katsoo asiaa miten päin vaan, niin hallitus on haparoinut ja haparoi edelleen.
Jos kerran herra presidentti tuntee teollisuuspamppuja ja on ollut heihin yhteydessä, niin sen sijaan, että yrittää kävellä hallituksen yli, niin työntäisi nyt jumankauta sen nyrkkinsä vaikka näiden pamppujen rektuumiin ja sanoisi, että nyt p*rkele se maskituotanto käyntiin ja heti! Olisi tuostakin jaarittelijasta edes jotain hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt hyvän tähden voi jotenkin ottaa asiat asioina.[/quoteJotkut ovat katkeria, kun on arvosteltu Marinin toimintaa krsiisissä, on kipukohta eräille.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään Sale-fani, melkein päinvastoin. Mutta nyt näen Niinistössä sen jämäkän valtiomiesmäisen otteen ja arvojohtajan mitä tässä tilanteessa kaipaamme. Katsoo asiaa miten päin vaan, niin hallitus on haparoinut ja haparoi edelleen.
Eli haluat vain käyttää Niinistöä keppihevosena hallituksen solvaamiseen. Olette te persut säälittäviä.
Minä en ymmärrä miksi hallitus ylipäätään kokee uhkana jos maan presidentti pyrkii antamaan tukensa ja neuvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat vain käyttää Niinistöä keppihevosena hallituksen solvaamiseen. Olette te persut säälittäviä.
En ole persu, kiitos kysymästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt hyvän tähden voi jotenkin ottaa asiat asioina.[/quoteJotkut ovat katkeria, kun on arvosteltu Marinin toimintaa krsiisissä, on kipukohta eräille.
Kipu tulee olemaan pientä tälläisten auringollisten asioiden nähden.
Ihmiskunnan tuho on taattu jos ihmiskunnan äänestystä ei tehdä korjaamalla suomen lakia kohti NWÓ:ta nyrkein tai ilman!
Jos hävimme niin te saatte CERN tulevaisuuden mutta tämä käytännön panoo on kyllä tai kyllä!
Onpa epäselvä ulosanti. Eikä mitään uutta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt hyvän tähden voi jotenkin ottaa asiat asioina.
Voisitko kertoa tämän niille, jotka on solvanneet jo viikkokausia pääministeriämme 24/7 kaikilla mahdollisilla palstoilla. Kuulostaa todella herkkähipiäiseltä, että pienintäkään kritiikin sanaa ei saa sanoa presidentistä, mutta pääministeriä saa solvata aivan huolella ja suruttomasti aamusta iltaan.
Ei liene vaikea arvata, että tässäkin ketjussa on juuri heitä, jotka ovat kunnostautuneet laukomassa Marinista ala-arvoisia solvauksia, mutta itse ovat sitä mieltä että presidenttiä ei saa sanoa edes herkkähipiäiseksi. Verratkaa nyt hyvät ihmiset tämän ketjun Niinistöä arvostelevia kommentteja niihin luokattomiin pääministerin solvauksiin. Niistä ei voi puhua saman päivänäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi hallitus ylipäätään kokee uhkana jos maan presidentti pyrkii antamaan tukensa ja neuvonsa.
Missä kohtaa hallitus on näin sanonut?
Jännää, että edes jumaloimasi presidentin sanat eivät uppoa tajuntaasi. Niinistöhän sanoi ihan selväsanaisesti, ettei hallituksen ja hänen välillä ole minkäänlaista valtataistelua. Miksi et halua ymmärtää jumaloimasi presidentin selkeää sanomaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisen oloinen on.
Syystäkin, joidenkin asioiden kohdalla.
Ukkohan on höperö, hyvä että on hallituksen valvonnassa.
Sale on rautaa!!! Sale on huippu!!! Hyvä Sale!!!!