Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri aiheuttaa syviä tunteita

Hämmentynyt
04.04.2020 |

Töissäni aloitti reilu vuosi sitten minua reilusti nuorempi komea mies. Töissä häntä perehdytin ja olimme koko ajan tekemisissä. Jotenkin välillemme tuntui syntyvän jotain todella syvää henkistä vetovoimaa. Siis se tunne kun hän katsoo, se menee täysin minun läpi. Ja näen hänen silmistään, että hän tuntee syvästi myös.

Minä olen naimisissa, lapsia on ja ulkonäössä ei ole kehumista. Mies nuori, sinkku, jolla paljon naisia ystävinä. Hänellä on vientiä ja olenkin miettinyt, että onko hän vaan ystävällinen..

Kumpikaan ei missään vaiheessa ole osoittanut minkäänlaista seksuaalista lähestymistä. Kaikki on puhtaasti henkistä. Jotenkin vaikea selittää!

Mietin häntä päivittäin, nyt Koronan vuoksi teemme vain etätyötä. Vaihdamme viestejä välillä, täysin asialinjalla. Syksyllä haaveilin, että pikkujouluissa olisimme saaneet kahdenkeskisen hetken jutella. Mutta ei. Haaveilen, että hän kertoo tunteistaan. Kuvittelen yhä uudelleen kuinka kerromme tunteistamme, olemme lähekkäin, muutama kiihkeä suudelma, ei muuta. Haluan vain kuulla häneltä sen, että hän välittää!

Kun olemme vierekkäin, kaikki näkevät meidän yhteyden. Mutta minä olen naimisissa ja hyvin onnellinen, seksiä ja läheisyyttä riittää.

Mitä ihmettä tämä on? En voisi edes kuvitella seksiä hänen kanssaan, mutta haluaisin olla hänen lähellään..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita välit poikki kokonaan nyt heti, olet jo lähellä pettämistä.

Vierailija
2/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Raivon ja turhautumisen tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun omaa haaveiluahan tuo on. Perinteisesti ihastunut henkilö on näkevinään merkkejä samoista tunteista siltä toiselta.

Vai että kaikki oikein näkevät teidän välisen syvän yhteyden, hahhaa.

Vierailija
4/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyrimään vaan.

Vierailija
5/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun omaa haaveiluahan tuo on. Perinteisesti ihastunut henkilö on näkevinään merkkejä samoista tunteista siltä toiselta.

Vai että kaikki oikein näkevät teidän välisen syvän yhteyden, hahhaa.

Tämä!

Vierailija
6/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä! 💩 👍 😂

Vierailija
7/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä vaikuttaa miehen kirjoittamalta provolta? Sama misogynisti kuka kirjoittaa naisena milloin mitäkin. Kukaan aikuinen nainen ei kirjoita noin yksinkertaisena muka.

Vierailija
8/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hämilläsi, homous voi ilmetä vanhemmallakin iällä.

Vierailija
9/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja ::DDDDD ::DDD

Vierailija
10/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut tota :( Se on kamalaa, kun ei saa sitä toista tarpeeksi lähelleen. Koen, että kuolin sen jälkeen henkisesti.

Vierailija
11/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä vaikuttaa miehen kirjoittamalta provolta? Sama misogynisti kuka kirjoittaa naisena milloin mitäkin. Kukaan aikuinen nainen ei kirjoita noin yksinkertaisena muka.

Tarkoittanet minua, joka ei ole aina toisten naisten puolella kaikissa typeryyksissä? Valitettavasti en ole ap enkä edelleenkään mies.

Ap:lle tiedoksi, että palsta vihaa tällaisia aloituksia, koska 1) eihän kukaan nuori mies muka voi tykätä itseään vanhemmasta naisesta (not true) 2) eihän kukaan koskaan ihastu kehenkään ylipäänsä (koska se on epistä kaikkia niitä kohtaan jotka täällä kyräävät toisten onnen aiheita eivätkä itse saa olla ihastumisen kohteena) ja 3) asenteet avioliiton ulkopuolisiin juttuihin ovat palstalla joko hyvin kielteisiä tai sitten vain ne kielteisesti suhtautuvat ovat ahkeria alaklikkaajia. Mainittakoon siis, että en puolla avioliiton ulkopuolisia juttuja. En toisaalta puolla huonoon liittoonkaan jäämistä. En osaa neuvoa sinua. Vaikea tilanne. Tiedän, että sanoit liittosi olevan hyvä, mutta miten tämä on sitten mahdollista?

Vierailija
12/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen mies aloittajana. Luulee että joku nainen/vaimo on kiinnostunut työkaverista ja yrittää saada tuntemaan naurettavaksi kaikki jotka oikeasti on. Näistä vastauksista näkyy että itse vastailee esim. noita "olet lehmä" kommentteja.

Vierailija
13/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyhmä kysymys, mutta onko mitään mahdollisuutta avata teidän suhde aviomiehen kanssa? Tietysti järki päähän, miten asiasta puhuu.

Vierailija
14/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä ihan totta on.

Työkaverit ovat huomauttaneet, että onpas noi nyt läheisiä. Kuulun tosin työyhteisöön, jossa on hyvin välitön ilmapiiri. Voimme aivan hyvin halata tai hieroa toisen niskoja töissä.. Vapaa-aikanakin voimme aivan hyvin mennä työporukalla aftereille.

Toisaalta ehkä minä vaan kuvittelen..

Nuorempana minulla oli paljon poikia ystävinä ja meillä oli ihan normaalia olla kainalotusten kotibileissä ilman mitään sen kummempaa. Tosin myöhemmin olen kuullut, että joillakin oli kyllä ihan syvempiäkin tunteita. En siis ole todellakaan se hyvännäköinen muija, jonka kaikki haluaa. Pikemminkin se one of the boys..

Mutta onko sillä väliä tunteeko mies edes mitään. Enemmän hämmentää ne omat tunteet.. Miksi haluan niin kovasti juuri hänen huomiotaan? Mutta en voi kuvitella seksiä tai parisuhdetta?

Vierailija
15/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä ihan totta on.

Työkaverit ovat huomauttaneet, että onpas noi nyt läheisiä. Kuulun tosin työyhteisöön, jossa on hyvin välitön ilmapiiri. Voimme aivan hyvin halata tai hieroa toisen niskoja töissä.. Vapaa-aikanakin voimme aivan hyvin mennä työporukalla aftereille.

Toisaalta ehkä minä vaan kuvittelen..

Nuorempana minulla oli paljon poikia ystävinä ja meillä oli ihan normaalia olla kainalotusten kotibileissä ilman mitään sen kummempaa. Tosin myöhemmin olen kuullut, että joillakin oli kyllä ihan syvempiäkin tunteita. En siis ole todellakaan se hyvännäköinen muija, jonka kaikki haluaa. Pikemminkin se one of the boys..

Mutta onko sillä väliä tunteeko mies edes mitään. Enemmän hämmentää ne omat tunteet.. Miksi haluan niin kovasti juuri hänen huomiotaan? Mutta en voi kuvitella seksiä tai parisuhdetta?

Luultavasti hänessä on jokin piirre, jonka toivoisit omaan kumppaniin. Minulla on ollut aika paljon ns. osa-ihastumisia, eli jokin asia vetää ihan kauheasti toisessa puoleensa, mutta ei voi kuvitellakaan mitään intiimejä touhuja tai suhdetta. Se on sikäli aika ikävää, että haluaa sitä toisen huomiota, mutta se toinen taas haluaisi siihen lisäksi ne kaikki muutkin jutut, eli sen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän