Juurikasvu jäätävä, millä kotikonstilla saisi blondatusta ruskean, onnistuuko teellä?
Tee, kahvi...? Onko jotain luonnonvippaskonstia värjätä blondatut hiukset ruskeiksi?
Kommentit (10)
Anteeksi, menee ohi, mutta itse kyllästyin värjäyskierteeseen ja ajoin tukan kokonaan pois ja en sen koommin ole värjännyt. Kalju oli mielenkiintoinen kokemus ja ihmisten reaktiot mielenkiintoisia. Käytin sitä amatöörisosiologiseen tutkimukseen, miten ihmisten suhtautuminen minuun muuttui. Hiukset kasvoivat nopeasti takaisin ja nyt eristyksessä se haittaa vielä vähemmän. Suosittelen kaikille, jos suinkin uskallatte.
Kokeile esim. sitruunalla tehdä vaaleampia raitoja, vois toimiakin. Googlaa kotikonstit raitojen tekemiseen.
Ei kannata värjätä, kaikenmaailman myrkkyä ihmiset tunkeekin kroppaansa. Ei ihme että syöpää on niin paljon.
Kuori perunat, ja odota että ne ruskistuvat, se hiuksiin se värjää! Aaasialainen vanha kissa ja on You Tubellakin siihen ohjeet!
Vierailija kirjoitti:
Kuori perunat, ja odota että ne ruskistuvat, se hiuksiin se värjää! Aaasialainen vanha kissa ja on You Tubellakin siihen ohjeet!
Siis ne perunankuoret ruskistuvat ja se möyhtä tukkaan juureen!
Vierailija kirjoitti:
No voi hurja eikä kissa vaan kikka :) sori.
Musta tee varmasti toimisi, mutta tarvitsisit sitä aika paljon (hiusten pituudesta riippuen esim. 100-400 g) ja voisit joutua toistamaan värjäyksen. Itse tekisin niin, että pesisin hiukset pelkällä shampoolla + pyyhekuivaus, jauhaisin teepussien sisällön / irtoteen jauheeksi, sekoittaisin kuumaan nesteeseen niin, että koostumus on vanukasmaista, se hiuksiin lämpimänä kauttaaltaan, suihkumyssy / elmukelmua päähän, pyyhe/pipo/huivi päähän (pitää seoksen lämpimänä ) ja odotusta 1-2 tuntia, tsekkaus ja vielä 1-2 tuntia. Näin olen toiminut vuosia kasvivärien kanssa.
No mitäs läksit feikkitampio luonnon luonnollisesti mouvaamaa keinotekoisesti myrkyillä manipuloimaan?
Oisko ihan vaan hiusväri?