Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystymme itse vaikuttamaan, saammeko tarvittaessa hengityskonetta vai emme

Vierailija
04.04.2020 |

Jos nyt vältämme kontakteja ja pysymme kotona, voimme saada hoitoa, mitä tarvitsemme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ihmiset eivät saa tarvitsemaansa hoitoa.

Vierailija
2/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Pysykää kodeissanne. Lenkillä saa käydä kunhan pitää turvavälit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeassa, mutta tuon ymmärtäminen vaatii kykyä ennakoida. Se kyky on meidän lajille huonosti kehittynyt. 

Vierailija
4/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona jyllää vuosia, joten kotona pysyminen ei ole mikään helppo vaihtoehto.

Vierailija
5/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan oteta sairaalassa tosissaan , että luultavasti jos kuolen niin kuolen ilman hengityskonetta vaikka kaikki olisi vapaanakin.

6/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille rikkaille ja täydellisille kuuluu hengitykoneet ensimmäisenä käyttöön. Ei heikoimmalleainekselle.

Vierailija
7/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis ajatus mutta mitä se auttaa jos kaikki lymyävät piilossa ja samaan aikaan lopettavat lymyämisen? Ei sitä tautia ikinä tulla täysin kuriin saamaan.

Minusta eutanasia lakia voitaisiin pitää ajankohtaisena harkita.

Miksi tuhlata resursseja niiden ylläpitoon, jotka eivät sitä edes halua?

Vierailija
8/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Meille rikkaille ja täydellisille kuuluu hengitykoneet ensimmäisenä käyttöön. Ei heikoimmalleainekselle.

Sehän muuten menee iän ja terveyden, ei varakkuuden mukaan se homma.

Vierailija
9/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan oteta sairaalassa tosissaan , että luultavasti jos kuolen niin kuolen ilman hengityskonetta vaikka kaikki olisi vapaanakin.

Voi ihaa.

Vierailija
10/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaunis ajatus mutta mitä se auttaa jos kaikki lymyävät piilossa ja samaan aikaan lopettavat lymyämisen? Ei sitä tautia ikinä tulla täysin kuriin saamaan.

Jos et halua tehohoitoa, tee hoitotahto. Onnistuu esim Omakannan kautta.  Eikä ole mikään pakko kaikkien rynnätä samaan aikaan shoppailemaan, ravintoloihin, matkustelemaan jne heti , kun on mahdollista. Mä aion jatkaa lymyämistä vielä pitkään sen jälkeenkin, kun muut ovat jo lopettaneet. 

Vierailija
11/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua tehohoitoa, tee hoitotahto. Onnistuu esim Omakannan kautta.  Eikä ole mikään pakko kaikkien rynnätä samaan aikaan shoppailemaan, ravintoloihin, matkustelemaan jne heti , kun on mahdollista. Mä aion jatkaa lymyämistä vielä pitkään sen jälkeenkin, kun muut ovat jo lopettaneet. 

Puhuinko itsestäni vai yleisesti?

Kaikki eivät ole sinä ja sinä et ole kaikki, yritä nyt vähän laajentaa näkemystäsi.

Rajoitteet laitettiin koska kehoituksia ei uskottu, kun rajoitteet puretaan mitä luulet että tapahtuu?

Vierailija
12/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-1 talli Mercedes pisti miljardinsa kerrankin oikealle asialle. Maailman parhaimmat insinöörit suunnittelivat muutamassa päivässä hengityskoneen. Se hyväksyttiin pikavauhdilla ja massatuotanto alkaa.

General Motors tekee samoin.

Vierailija
13/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein jo kantaan hoitotahdon, että ei tehohoitoa eikä elvytystä. Olen pitkään toivonut kuolemaa, joten olisi järjenvastaista haluta mitään elämää pitkittävää hoitoa.

Vierailija
14/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo hoitamattomuus on mielestäsi armollisempi tapa kuolla kuin lääkkeillä?

Julmalta kuulostaa, jos aletaan karsia ja nostetaan vain olkapäitä, sori ei riitä kaikille hengityskoneet.

Vierailija
15/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ap oikeassa, mutta tuon ymmärtäminen vaatii kykyä ennakoida. Se kyky on meidän lajille huonosti kehittynyt. 

Olet oikeassa. Ap

Vierailija
16/16 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ap

Siis siinä, että monet eivät osaa ennakoida mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän