Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs kun perinteisesti aina ovat varsinkin naiset moittineet sitä, että naisia arvioidaan ulkonäön perusteella niin nyt sitten tuo Sanna Marinin menestys?

Vierailija
04.04.2020 |

Onko tiettyä imagoapua ollut ihan edustavastakin ulkonäöstä ja naistenlehtijulkisuudesta?

Mikä on siis aikojen kuluessa muuttunut?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä et nyt ymmärrä? Mikään ei ole muuttunut; naisia suurelta osin edelleen arvioidaan ulkonäön perusteella. 

Vierailija
2/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut. Mun mielestä on epähienoa, että Sannan sukupuolta, ulkonäköä ja ikää kummastellaan. Vain saavutuksilla ja pätevyydellä pitää olla väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä aina apua kuten miehillekin. Tämä on vaan inhimillistä eikä sille voi mitään.

Seksistinen ongelma siitä tulee, kun julkisessa roolissa olevan naisen uskottavuutta haittaa se, että häntä arvotetaan ja leimataan ulkonäön perusteella ja hänestä korostetaan tätä työn kannalta epäolennaista puolta julkisuudessa niin, että siitä muodostuu este asiapitoiselle viestinnälle.

Se ei sinänsä ole vielä mikään ongelma, että pääministerin kauneus noteerataan. 

Vierailija
4/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä et nyt ymmärrä? Mikään ei ole muuttunut; naisia suurelta osin edelleen arvioidaan ulkonäön perusteella. 

Ja naiset saavat siitä myös erityistä etua elämässä. Siksi naismallit on paremmin palkattuja kuin miehet. Ero on itse asiassa suuri.

Vierailija
5/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinilla on hyvä ja rauhallinen kyky esiintyä ja se hurmaa ihmisiä.

Mutta se ei kerro vielä ihmisen aatemaailmasta ja teoista mitään.

Mieluummin vaikka tukka sekaisin oleva, idomman tuntuinen Boris Johnson...

Vierailija
6/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuttunut. Mun mielestä on epähienoa, että Sannan sukupuolta, ulkonäköä ja ikää kummastellaan. Vain saavutuksilla ja pätevyydellä pitää olla väliä.

Ensin vain pitäisi olla saavutuksia ja pätevyyttä

Vierailija
7/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole vielä mitään saavutuksia eikä pätevyyttä. Yo-todistus ihan ala-arvoinen, pätevyyttä ei ole oikein mistään, työkokemusta kaupan kassalta jne, niin eikö silloin ole pakko etsiä muita arvoja kuten ulkonäkö, sääret, silmät jne?

Vierailija
8/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin veti todella hyvin vaalitentit kun Rinne oli syrjässä.

Keskittyisit joskus asiasisältöihin.

Vierailija
9/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osaa työnsä ja näyttää edustavalta.

Miksi minun pitäisi vastustaa tilannetta?

Vierailija
10/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ei ole vielä mitään saavutuksia eikä pätevyyttä. Yo-todistus ihan ala-arvoinen, pätevyyttä ei ole oikein mistään, työkokemusta kaupan kassalta jne, niin eikö silloin ole pakko etsiä muita arvoja kuten ulkonäkö, sääret, silmät jne?

En ole häneen perehtynyt sen kummemmin kun en jaksa lukea roskajuttuja joita hänestä kirjoitellaan. Eikö mitään saavutuksia ole? Jollakin tavalla hän on päässyt tuohon asemaan, aika häpeällistä jos hänet on siihen PÄÄSTETTY ulkonäön ynnä muun takia. Yo-todistuksella ei mielestäni ole mitään väliä ja kaupan kassalla olo on ihan kunnioitettavaa työtä. - 2

Vierailija
11/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin palsta on joka päivä täynnä Marinin arvostelua, sen asun väri, pukevuus ja meikit ruoditaan ilkeästi hekumoiden. Milloin miespoliitikkojen pukuja, kenkiä, hiuksia jne. arvostellaan? Naisissa keskitytään yleensä  lähinnä ulkonäköön. Onneksi on fiksujakin ihmisiä, jotka eivät sokaistu sukupuolesta, vain teot ratkaisee.

Vierailija
12/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Niinistöllä on huono yo-todistus. Siitä huolimatta molemmat ovat saaneet hankittua yliopistotutkinnot. Jollain ylioppilastodistuksen arvosanoilla ei ole aikuisten maailmassa enää mitään väliä.

Vierailija
13/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa suomalaisista poliitikoista ne, joilla on saavutuksia ja pätevyyttä, ja myös se mitä saavutuksia ja mistä pätevyys muodostuu.

Vierailija
14/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listaa suomalaisista poliitikoista ne, joilla on saavutuksia ja pätevyyttä, ja myös se mitä saavutuksia ja mistä pätevyys muodostuu.

Sipilä nyt tulee heti mieleen. Tyhjästä luonut satoja työpaikkoja ja miljoonaomaisuuden, DI:n koulutus jne. Onhan noita päteviäkin, mutta tietenkin tosi harvoin demareissa tai vasemmistoliitossa tai vihreissä.

Vierailija
15/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän osaa työnsä ja näyttää edustavalta.

Miksi minun pitäisi vastustaa tilannetta?

Ei tarvitse vastustaa vaan tunnistaa  tilanne.

Vierailija
16/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ala-arvoinen todistus, jos äidinkielestä on E ja reaalista L.

Vierailija
17/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Sanna ja osoittanyt myös politikontaidot 👍

Vierailija
18/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä nyt tulee heti mieleen. Tyhjästä luonut satoja työpaikkoja ja miljoonaomaisuuden, DI:n koulutus jne. Onhan noita päteviäkin, mutta tietenkin tosi harvoin demareissa tai vasemmistoliitossa tai vihreissä.

Sipilän pätevyydestä ei ihan hirveästi ollut käytännössä apua. Paitsi oman edun tavoittelussa.

Vierailija
19/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Niinistöllä on huono yo-todistus. Siitä huolimatta molemmat ovat saaneet hankittua yliopistotutkinnot. Jollain ylioppilastodistuksen arvosanoilla ei ole aikuisten maailmassa enää mitään väliä.

Tytöt on hyviä koulussa.

Vierailija
20/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipilä on menestynyt liike-elämässä, mutta oli aivan uskomattoman epäpätevä pääministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi