Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksatteko jumpata kotona? Mitä teette?

Vierailija
04.04.2020 |

Aika vähiin jää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jalkapohjajumpan pallolla 10 min. : D 

Vierailija
2/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen hampaita harjatessa kyykkyjä aamuin illoin. Kahdessa minuutissa ehtii nelisenkymmentä. Kerran päivässä teen punnerruksia. Lisäksi joskus ojentavia venytyksiä. 

Viisi minuuttia päivässä tähän kuluu. Lopun aikaa voikin sitten laiskotella ja vetää bissee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. YouTubessa on paljon jumppavideoita. Teen 3-5 kertaa viikossa 20-30 min jumpan.

Vierailija
4/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
5/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtuben avulla minäkin. En kyllä normaalistikaan varsinaisesti jumppaa, joten en nytkään, mutta youtubessa on myös paljon 10-45 min "tanssitunteja" sekä aloittelijallekin sopivaa joogaa. Pari kertaa viikossa yritän. Muuten vaan riehun välillä jonkin biisin tahtiin.

Loput urheilut koiran kanssa lenkkeilyä. 

Vierailija
6/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa kotona. Siksi mä maksan sille ohjaajalle, ettei mun itse tarvii alkaa miettiä liikkeitä. Miksi te normaalisti käytte joogissa ja jumpissa, jos voitti tehdä ne kotonakin, niimpä.

Vierailija
7/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen monta kertaa päivässä miehen laskeutunutta peräsuolta lattialta.

Vierailija
8/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee käytyä kävelemässä, hölkkäämässä, tehtyä bodypumppia, kahvakuulaa tai vastuskuminauhatreeniä. Aikaa on, niin mikä ettei. Hyvin jaksaa kun on vuosia harmittanut ettei aikaa ole tai jaksa töiden jälkeen.

Vierailija
9/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän. Kyllä v*tuttaa että ei pääse töihin saamaan arkiliikuntaa ja -treeniä. Yritän pitää itseni aktiivisena ja joka päivä tulee ulkoiltua, mutta kiloja on kertynyt hälyttävä määrä jo parissa viikossa... Tätä se on kun on tottunut olemaan kovissa hommissa ja syömään sen mukaisesti. Nopeasti hajoaa sekä pää että kroppa kun pitääkin alkaa istua sisällä 22h< päivässä.

Vierailija
10/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt netin kautta ohjattuja. Tulee tehtyä paremmin, monipuolisemmin ja tehokkaammin. Olen myös lisännyt osaan vähän omaa, esim. puntteja. Ohjattuna olen tehnyt pilatesta, corea, bodya, rasvanpolttoa ja venyttelyä. Ilman ohjausta myös venyttelyä, rullausta, vatsalihasliikkeitä, punttitreenejä ja tanssahdellut musiikin tahtiin esim. 15-30 minuuttia kerrallaan. Loppujen lopuksi viime viikolla tein ajallisesti enemmän kuin mitä olen salilla ohjatuissa käynyt. Lähes joka päivä jotakin, perjantaisin pidän kevyemmän päivän, kuten tein ainan ennenkin ja sunnuntai on venyttelypäivä ollut aina.

Vierailija
11/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä lähes päivittäin, pyöräilen ja pelaan pihapelejä lasten kanssa. Mutta en tee minkäänlaista kotijumppaa. Tuntuu vastenmieliseltä tehdä lihaskuntoharjoituksia kotona, en tiedä mikä siinä on. Ei vaan nappaa yhtään.

Vierailija
12/12 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube käytössä täälläkin. Oli jo ennen koronaakin, 5-6krt/vko ja lisäksi venyttelyt.