Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän kauhealta Skype-palavereissa. Vinkkejä?

Vierailija
04.04.2020 |

Olen siis vaalea keski-ikäinen nainenja tietokoneen kamera saa kasvoni näyttämään tosi ryppyisiltä ja ankealta. Kasvoissani ei ole kovin paljoa kontrasteja, koska hiusten väri on lähellä ihon väriä ja kulmat vaaleat. Tuntuu jotenkin, että kamera korostaa kontrasteja, jotka mun tapauksessa on rypyt.. :( Olisiko vinkkejä, kuinka näyttää eloisammalta videopalavereissa? Kevyt meikkikään ei tunnu auttavan ja en kuitenkaan halua mitään sotamaalausta, koska se näyttää hassulta päivänvalossa toimistolla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki huonompi kamera

Vierailija
2/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä videota pitää näyttää? Ei minua kiinnosta katsella, mitä palaveriin osallistujat puuhaavat. Ei ikinä käytä videota palavereissa, eikä kukaan muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Kauhea tantta videokuvassa!

Vierailija
4/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo keski-ikäinen, mitä väliä. Sun ulkonäkö ei ole skype-palaverin pääasia.

Vierailija
5/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet sovelluksen asetuksista, onko siellä mitään videokuvan parannusmahdollisuutta? :) Mä en käytä skypeä, joten en tiedä siitä, mutta siinä mitä mä käytän työssäni on filtteritoiminto :D Otin heti käyttöön, kyllä se vähän freesaa. 

Vierailija
6/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se kamera kiinni jos häiritsee. Ei niissä palavereissa voi kukaan velvoittaa käyttämään kameraa jos olet kuitenkin paikalla ja tarvittaessa osallistumassa keskusteluun.

Vierailija
7/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamerat usein vääristävät värejä, ihon väristä tulee jotenkin kulahtaneen harmahtava ja elottoman sävyinen. Osta parempi kamera koneeseen.

Vierailija
8/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunafiltteri päällä?

Vierailija
9/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo keski-ikäinen, mitä väliä. Sun ulkonäkö ei ole skype-palaverin pääasia.

Kenenkään ulkonäkö ei varmaankaan ole skype-palaverin pääasia? Ellei olla mallialalla. 

Vierailija
10/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera pois päältä

Vierailija
11/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon tekee jo nostamalla sitä kameraa ylöspäin. Voit myös vähän yrittää kikkailla valolla, esim punertava valo tekee hehkuvamman näköisen ihon (jos sulla on joku lämpimän värinen ohut huivi, laita valonlähteen eteen suodattamaan).

Vierailija
12/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pist burkha päälle?

Vierailija
13/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä paljonkin. Meikki (erityisesti kulmiin, huuliin, ripsille ja poskille vähän väriä, muuten normaali) ja valaistuksen parantaminen (vähentäminen useimmiten), tulee ekana mieleen. Hiuksia en palaverin takia värjäis, mutta nosta ne silmiltä panta/ponnari riittää. Paita myös värikäs (ei punainen). Samat vinkit antaisin työhakemus kuvaan. Jos olet vaalea ja pidit luonnollisen värin hiuksissasi (kuten minäkin) niin kontrastia pitää tuoda esim. vaatteilla. Toki filttereitä videokameraan varmaan löytynee, mutta niistä en minä tiedä mitään.

Vierailija
14/14 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelmana, että naama näyttää ihan punaiselta! Mitä tälle sitten voi tehdä. Ei kai muuta kuin säätää valaistusta..? Meikkivoidetta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä