Kuka nainen ei tee ollenkaan kotitöitä?
Minä en tee. En ole tehnyt yli kymmeneen vuoteen mitään. kun lapset olivat pieniä, olin kotiäiti ja silloin tein. Tosin käytin silloinkin siivoojaa. Esikuvanani on edesmennyt kummisetäni vaimo, joka ei myöskään tehnyt.
Kommentit (8)
Minä notkun työpaikalla 6.00-21.00. En siis suinkaan tee töitä siellä koko aikaa, vaan hoidan myös muun elämäni; syön, maksan laskut, pesen omat vaatteet ja itseni, nukun, tuijotan elokuvia... kätevää kun siellä ei nyt ole ketään muuta kyttäämässä mun tekemisiä.
ap
Mun työpaikka on siis suljettu, mutta ei sitä kukaan huomaa että asun siellä, kunhan en aiheuta hälyjä... Mies tekee etätöitä kotona joten hoitakoon lapset ja kodin siinä sivussa. Me ei mahduta samaan asuntoon.
Millä sä oikein elät ja millaisessa saastassa?
Vitsi, miten huono provo. Sanoisin 0/5.
Minä leivon, teen ruokaa ja pesen pyykkiä mielelläni, mutta muut kotityöt teettäisin mieluusti siivoojalla, jos minulla olisi sellaiseen säännöllisesti varaa.
Koska olen onnellisempi siistissä kodissa, siivoan kuitenkin, vaikkei huvittaisi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mä en siivoa. Tein sen selväksi miehelleni seurusteluaikana ja ehdittiinhän sitä asustella toistemme luona toisinaan.
Yksin asuessa mulla kävi isoäitini siivooja, ei mun tarvinnut siivota ja esim pestä pyykkiä. Ruokaa tein ja teen.
Mies suostui, eikä muuten olla tapeltu koskaan siivoamisesta tai kodinhoidosta. Yhteen kun muutettiin sama siivooja kävi.. ennen eläkkeelle jääntiään hän etsi meille uuden siivoojan tai taloudenhoitajan. Hänen kanssaan tässä on jo menty kymmenisen vuotta. Hän käy kolmesti viikossa. Toisinaan vahtii muksujakin, että pääsen jumppaan tai miehen kanssa lounaalle kaksin. 2 päivänä viikossa käy serkuni kotia hoitamassa.
Meillä käy siivooja ja mies touhuilee yleensä kotityöt 🙄.
Osallustun joskus, kun haluan.
Mitä sä sitte teet? Nyt just on hyvää aikaa leipoa ja siivota ym.