Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää oman tasonsa parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
04.04.2020 |

Mistä tiedän, olenko 10, 7 vai 4?

T. nainen

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko houkuteltua kanssasi parisuhteeseen nelosen, seiskan vai kympin miehiä. Mies taas selvittää tasonsa sillä, minkä tasoisia naisia saa pelkkään seksisuhteeseen ilman sitoutumista.

Vierailija
2/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit mitään muuta kuin miehen, jolle sinä olet kymppi? Ja kaikki muu lässytys on ihan turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit mitä sinulla on tarjota.

Mietit millaisilta miehiltä saat huomiota.

Siitä se aukeaa. Noista vaihtoehdoista olet todennäköisesti 7.

Vierailija
4/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 0-tason mies tai alle olematon.

Naiset eivät ole ikinä osoittaneet vahingossakaan pienintäkään kiinnostusta kuluneen 40vuoden aikana.

Vierailija
5/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit mitään muuta kuin miehen, jolle sinä olet kymppi? Ja kaikki muu lässytys on ihan turhaa.

Minä haluaisin mielummin itseni mielestä kympin naisen. Ihan sama, vaikka olisin hänelle kasi.

Vierailija
6/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että 5. Jos olisit sitä ylempää tasoa, niin et edes viitsisi pohtia tällaista.

Vierailija
7/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään. Se vähä totuus mitä noissa tasoteorioissa on taustalla joudutaan venyttämään täysin tosiasioiden kanssa ristiriitaiseksi jotta saadaan yksiulotteinen asteikko aikaan. Voit kysyä miljoonaa mielipidettä, tai tehdä elämästäsi mitä mutkikkaampia analyysejä, etkä saa siitä mitään hyödyllistä uutta tietoa, selkeyttä tai varmuutta irti. Jos tuntuu että saat, niin se johtuu ihan vaan siitä että olet uskomassa jotain mikä ei ole totta.

Vierailija
8/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarannan kiiski. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin mielummin itseni mielestä kympin naisen. Ihan sama, vaikka olisin hänelle kasi.

Ja jos sä ajattelet asiaa tarkemmin, tajuat että niinhän tuossa sanottiinkin.

Vierailija
9/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööhh.. No mitä jos tiedän esim naisia, jotka ei mun mielestä ole kauniita tai mukavia, mut on löytäny hyvän miehen?? Siis vaan joiltain osilta hyvän. Ei toi kenestäkään tasokasta tee 😂

Vierailija
10/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävä totuus kirjoitti:

Saatko houkuteltua kanssasi parisuhteeseen nelosen, seiskan vai kympin miehiä. Mies taas selvittää tasonsa sillä, minkä tasoisia naisia saa pelkkään seksisuhteeseen ilman sitoutumista.

Mistä sen miehen tason sitten tietää? Jos saan houkuteltua jonkun suhteeseen kanssani, niin enhän tiedä kuinka moni muu olisi ollut samasta miehestä kiinnostunut.

Ap

Vierailija
11/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi tarjota hoikka treenattu kroppa, kovat sänkyhalut, ahkeraa kodinhoitoa, ruuanlaittoa, siivousta etc.

Mutta naama on ruma enkä pysty mitään jättipalkkoja tuomaan talouteen. En saa minkäänlaisilta miehiltä huomiota, seurustelukokemusta 0. Taidan olla max 4?

-ei ap

Vierailija
12/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa ensin peiliin, sitten kukkaroon, sen jälkeen laskea oikeasti läheiset ihmiset. Ja laskea keskiarvo niistä. Esim. Peili arvosana 8, kukkaro 5, läheisiä on 8.

21:3 =7.

Arvosanani parisuhdemarkkinoilla on 7. :(

Voi pieru!

Vierailija
13/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kauniitten naisten kanssa. Yksi oli jopa erään kauneuskilpailun voittaja vuodelta 2000.Itse en pidä itseäni mitenkään erikoisena miehenä mutta olen aina antanut naisten tehdä aloitteen kiinnostuksen osoittamisesta. Tämä on toiminut erittäin hyvin. Naiset ovat pitäneet siitä että olen aito oma itseni enkä esitä mitään.

Vierailija
14/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kasi, jos näytät IG böönältä kuten Anna Nyström.

Vierailija
15/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että 5. Jos olisit sitä ylempää tasoa, niin et edes viitsisi pohtia tällaista.

Minä ole mielestäni kasin mies ja olen jostain käsittämättömästä syystä saanut kympin naisen.

Vierailija
16/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoikkammat ei tasota ihmisiä itseään tai muuta, siitä tiedät.

Vierailija
17/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
18/18 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmaan korkea, kun voin valita millaisen miehen haluan. Valitsin japanilaisen miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän