Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myötähäpeä äidin ikäkriisistä

Vierailija
04.04.2020 |

Demi olisi oikea osoite, tiedetään, mutta en jaksa kirjautua nyt sinne ja kenties tämä toimii herätyksenä myös osalle kriiseileviä mammoja.
Äitini on nyt alkanut oireilla viidenkympin kriisiään ja tähän kuuluu uudelleenrakastumiset ja lapsenomaiset teini-ihastukset. Äiti elää vielä avoliitossa isäni kanssa, mutta suhde ei koskaan ole ollut lämmin ja rehellisesti sanottuna uskon, että isä saisi paljon parempaa. Äiti tuo todella törkeästi esille tätä uutta ihastustaan, luukuttaa Behmin Hei rakas-biisiä koko ajan koska uusi ihastus "Jartsa" sen hänelle lähetti. Huokailee lapsellisesti, miten ihanat silmät Jartsalla on ja miten iso Jartsa on.
Isä, minä ja isosisko sitten myötähäpeissämme seurataan tätä ja mietitään, mikä hiivatti tuota naista oikein vaivaa. Todella lapsellinen. Jos hän olisi pitänyt itsensä paremmassa kuosissa ja huomioinut paremmin nykyistä miestään, ei olisi edes tarvetta tuollaiselle teinihaihattelulle.
Harrastaako muut mammat tätä ja haluaisiko joku avata, mikä pointti tässä on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mentiin jo pakkasen puolelle. 

Vierailija
2/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun olisikin provo, mutta kun ei ole!

En itsekään suostuisi uskomaan tällaista jos en itse omin silmin olisi tätä todistamassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien keski-ikäisten ikäkriisit on noloja, oli kyseessä sitten mies tai nainen.

Vierailija
4/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako muut mammat tätä ja haluaisiko joku avata, mikä pointti tässä on?

Kumpaa? Trollailua vai ihastumista?

Vierailija
5/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit puhua noin omasta äidistäsi?

Vierailija
6/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kun olisikin provo, mutta kun ei ole!

En itsekään suostuisi uskomaan tällaista jos en itse omin silmin olisi tätä todistamassa.

Ap

Jos hän olisi pitänyt itsensä paremmassa kuosissa ja huomioinut paremmin nykyistä miestään kirjoitti ei yksikään teini äidistään ei koskaan. 

Ihan oikeasti. Pura turhautumisesi jollain muulla tavalla, Seppo. 

Vierailija
7/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei! Itse olen samanikäinen kun äitisi ja kuullostaa kyllä aika nololta. Ehkä häneltä on jäänyt jokin vaihe elämättä ja yrittää nyt palata siihen. Olisiko myös mielenterveys järkkynyt?

Vierailija
8/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tapauksen, jossa tosin naisen käytös oli vielä räikeämpää. He erosivat hiljattain; suurin ihme oli se, että aloitteen erosta teki mies. Ei olisi sitä ikinä uskonut, koska pitkään tuntui että hän hyväksyy ihan mitä tahansa. 

Vierailija
9/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä äidin käytöstä. Ei ole ok hieroa isän naamaan tuota uutta ihastusta koko ajan, jos ei aio erota. Vanhemmilleni ero olisi ehdottomasti paras ratkaisu.

Olen ihmetellyt oikeasti myös äitini olemusta ja kaikkea hänessä, miten hän on päästänyt itsensä nykyiseen tilaansa. Elopainoa reilusti yli 130kg, tupakoi, ei meikkaa tai tee elettäkään näyttääkseen hyvältä tai pitääkseen yllä parisuhdettaan.

En tiedä millaisia teidän teinit ovat jos eivät tarkastele asioita myös ulkopuolisen näkökulmasta, ainakin itse olen kiinnittänyt paljonkin huomiota tähän ja toivon, että vanhempani älyvät erota jotta molemmat voisivat olla onnellisia.

Ap

Vierailija
10/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isäsi on yhdessä hänen kanssa? Jos äitillä on jo uusi.

Vierailija
12/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut isääsi äidin 'nykyiseksi mieheksi' ?

Tämä aiheuttaa myötähäpeää sinua kohtaan.

Vierailija
13/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry/Timo provoilemassa. Pisteitä 0.

Vierailija
14/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laittanut aamiaista isällesi ja äidillesi. Kutsut heidät syömään: "äiti ja äidin nykyinen mies, tulkaa syömään"

🤣🤣☻

Vierailija
15/15 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi, tuo isäsi nykyinen vaimo ja isäsi, äitisi nykyinen mies, taitavat olla mielikuvituksen tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi