Kontrolloiva ja epäilevä poikaystävä imee musta voimat
Jos meen johonki, petän. Jos käytän liian paljastavia vaatteita, tee niin jotta voin iskeä toisia miespuolisia. Jos en anna kännyäni sille kun se pyytää nii salaan jotain. Poikaystäväni seurailee mihin käytän rahaa ja paljon sitä mulla on ja miten paljon tulossa, kaikki mitä ostan on turhaa. Olen niin väsyny olemaan ainainen syytöstenkohde, en tee mitään oikein..!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Perustelu: kukaan ei ole oikeasti noin tyhmä.
Aloittajan viesti on monen naisen arkea, niin Suomessa kuin maailmalla.
Tiedän, mutta kukaan heistä ei ole tyttöystävä-poikaystävä. He ovat aviossa.
Jos tuo on noin räikeää seurusteluvaiheessa, niin seurustelu päättyy lyhyeen.
Tämä.
Väkivaltaiset suhteet toimivat vuosia sen takia, että se tulee mukaan pikkuhiljaa ja sekoittaa uhrin mielen. Siinä välissä tehdään lapsia ja hankitaan yhteistä asuntolainaa. Lopulta ei voi/uskalla lähteä, koska ollaan niin syvällä suossa.
Tämän aina sanon perusteluksi, kun av ihmettelee, miten kukaan voi olla niin huonossa parisuhteessa. Sanon myös aina, että jos väkivalta olisi ilmiselvää seurusteluvaiheessa, niin suhdetta ei pääsisi syntymään.
Siksi tämä ketju on outo. Sotii kaikkea sitä vastaan, mitä ihmismielestä ymmärrän.
Kyllähän tässä on ihan tyypilliset piirteet. He ovat avoliitossa. Ap:lla ei ole kunnollisia tukiverkkoja, ei paikkaa valmiina, minne lähteä turvaan. Ap on ilmeisesti jossain määrin opiskelijana myös taloudellisesti riippuvainen kaltoinkohtelevasta miehestä.
Ap. Asiat järjestyvät yksi kerrallaan. Aloita etsimään itsellesi edullista vuokra-asuntoa. Pyydä apua vaikka se tuntuisi vaikealtakin. Sinun on nyt tärkeintä päästä pois suhteesta ja miehen vaikutuspiiristä. Hän ei sinua rakasta, arvosta vaan tuhoaa mielenterveytesi. Tuo on vallankäyttösuhde.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tässä on ihan tyypilliset piirteet. He ovat avoliitossa. Ap:lla ei ole kunnollisia tukiverkkoja, ei paikkaa valmiina, minne lähteä turvaan. Ap on ilmeisesti jossain määrin opiskelijana myös taloudellisesti riippuvainen kaltoinkohtelevasta miehestä.
Ap. Asiat järjestyvät yksi kerrallaan. Aloita etsimään itsellesi edullista vuokra-asuntoa. Pyydä apua vaikka se tuntuisi vaikealtakin. Sinun on nyt tärkeintä päästä pois suhteesta ja miehen vaikutuspiiristä. Hän ei sinua rakasta, arvosta vaan tuhoaa mielenterveytesi. Tuo on vallankäyttösuhde.
Poikaystävästä tässä puhutaan
Vierailija kirjoitti:
niin näin se on, mies käy töissä ja mä elän opintotuilla.. eikä ole mtn puskuriakaa
Hanki yksi uskottu ystävä, jolle voit avautua tilanteesta. Entä äitisi? Kun tilanne maassa on nyt muutenkin outo, etkö voi mennä äidin luo vähäksi aikaa? Sitten kamat kasaan ja vuokrasopimus poikki.
Olin nuorena tontyyppisessä suhteessa. Ainoa keino on erota, tuli mitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Hanki yksi uskottu ystävä, jolle voit avautua tilanteesta. Entä äitisi? Kun tilanne maassa on nyt muutenkin outo, etkö voi mennä äidin luo vähäksi aikaa? Sitten kamat kasaan ja vuokrasopimus poikki.
Olin nuorena tontyyppisessä suhteessa. Ainoa keino on erota, tuli mitä tuli.
en voi, äiti asuu pienessä kerrostalokaksiossa enkä mahtuisi sinne.. enkä haluaisikaan
Muistan elävästi, kun itse olin suhteessa tuollainen kuin aloittajan mies. Älä jää suhteeseen tuollaisen hullun kanssa. Tuolle et voi tehdä mitään, käytös ja harhakuvat syvenevät vain koko ajan. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin näin se on, mies käy töissä ja mä elän opintotuilla.. eikä ole mtn puskuriakaa
Voisitko ottaa iltatyötä esim. siivousta, kassatyötä, markkinointia jne. opiskeluihin sovitettuna. Ja jos se nyrkki sitten heilahtaisi olisi sinulla siitä sekä lääkärin lausunto että rahaa aloittaa oma elämä.
Oma vastaava kokemus on nuoruudesta. Poikkis oli huippulahjakas ja erittäin älykäs, sosiaalisesti outo. Pikku hiljaa tajusin, että sillä oli jotenkin tarve väheksyä ja painaa alas mua. Lopetin suhteen, mistä hän suuttui ja aloitti mollaamiseni yhteiselle ystäväpiirille. Olen ikuisesti kiitollinen, että pääsin eroon siitä friikistä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ottaa iltatyötä esim. siivousta, kassatyötä, markkinointia jne. opiskeluihin sovitettuna. Ja jos se nyrkki sitten heilahtaisi olisi sinulla siitä sekä lääkärin lausunto että rahaa aloittaa oma elämä.
mikä nyrkki ja lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaava kokemus on nuoruudesta. Poikkis oli huippulahjakas ja erittäin älykäs, sosiaalisesti outo. Pikku hiljaa tajusin, että sillä oli jotenkin tarve väheksyä ja painaa alas mua. Lopetin suhteen, mistä hän suuttui ja aloitti mollaamiseni yhteiselle ystäväpiirille. Olen ikuisesti kiitollinen, että pääsin eroon siitä friikistä!!!
minkä ikäinen olit?
Ota ap vaikka opintolainaa, ja kysy paikalliselta opiskelija-asuntosäätiöltä, että onko heillä asuntoja vapaana. Esim. soluasuntoja saa yleensä nopeasti. Avopuolisosi käytös ei ole hyväksyttävää, ja hyvin todennäköisesti jossain kohtaa alkaa myös fyysinen väkivalta.
Hanki vaikka kirveellä jokin väliaikainen paikka, mihin paeta. Ole luova, koita keksiä jotain! Voi olla vaatimatonkin, tyyliin tää ei kestä kuin hetken. Sitten vaan rakentamaan omaa elämää. Ainia keino!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen olit?
Olin alle 20. Lopetin suhteen lähtemällä opiskelemaan Turkuun, hän lähti Helsinkiin.
Olen salaa tyytyväinen, että tyypin elämä on mennyt melko lailla pipariksi. Uralla menestyi loistavasti mutta ei viihdy missään, suhteet päättyneet yksi toisensa perään yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä nyrkki ja lääkäri?
Jos luit aloituksen, niin ymmärrät. En jaksa vääntää seurauksista rautalangasta.
Tuommoisesta suhteetsa lähteminen on vaikeaa vaikka ulkopuolisen on helppo huudella lähde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Perustelu: kukaan ei ole oikeasti noin tyhmä.
Suomi on EU:n toiseksi vaarallisin paikka naiselle. Täällä joka kolmas nainen kokee elämänsä aikana lähisuhdeväkivaltaa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/01/16/lahisuhdevakivallan-maa-miksi-…
No miksi pitää tollasessa suhteessa olla?
Ihanku suomalainen nainen haluais olla huonossa suhteessa, jotta pääsee siitä valittamaan. Miehet ei jaksa kuunnella sitä valitusta.
Mielipiteiden kysymistä koko palsta on täynnä.