IS: Pia Nykänen kerjää avoimesti rahaa talonsa maksuihin
Kommentit (108)
Joku hölmö makso velat ja huuhaa nyt on jo uus ukko kainalossa...luoja mikä akka...hyväksikäyttäjä....tosin kun tarpeeksi kauan itkee joku heltyy.....yööööökkkkk
Tiedän kyllä erään paljon pahemman kerjääjän, joka tietääkseni ihan työkykyinen keittiöalan ammattilainenja parisuhteessa. Mutta ilmaiseksi pitäisi saada.
Vierailija kirjoitti:
matti on menneen talven lumia. kukaan ei muista mitään mattia. pia vaan luulee niin.
pitkään on saikulla. yleensä kuoleman jälkeen ollaan korkeintaan viikko pois töistä eikä niin miten pia saikuttaa.
Yleensä ollaan saikulla niin kauan kuin lääkäri katsoo sen aiheelliseksi. Asia ei kuulu muille pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä erään paljon pahemman kerjääjän, joka tietääkseni ihan työkykyinen keittiöalan ammattilainenja parisuhteessa. Mutta ilmaiseksi pitäisi saada.
Tanja Karpela?
Vierailija kirjoitti:
Joku hölmö makso velat ja huuhaa nyt on jo uus ukko kainalossa...luoja mikä akka...hyväksikäyttäjä....tosin kun tarpeeksi kauan itkee joku heltyy.....yööööökkkkk
Sukulaismies kainalossa. Ja onhan Matin kuolemasta jo kaksi vuotta ja risat joten ei mk,ään ihme jos haluaa uuden suhteen.
Tiedän tapauksia, joissa uusi mies on ollut jo alle puoli vuotta edellisen kuolemasta.
Saipa jonkun maksamaan velat ni ei itse tarvitse....ja eikun uutta ukkoa kainaloon....huoh.....
Minä menetin puolisoni 3½kk ennen kuin Nykänen kuoli. Sairauslomalla en ollut päivääkään, olin kyllä muutamia (en peräkkäisiä) päiviä pois töistä hautajaisten ja muuton järjestämisen vuoksi.
Tänä syksynä olen työstressin vuoksi kokenut samanlaisia uniongelmia kuin Pia. En kuitenkaan ole voinut olla töistä pois, koska se olisi vienyt ojasta allikkoon.