ahdistaa nämä pitkät hiukset
Kasvaneet nyt lähemmäs pepun päälle. Ovat tiellä koko ajan, sähköistyy ja menee takkuun. Auki ei voi pitää. Ei edes ponnarilla, kun sekin takkuuntuu ja on tiellä. Nykyään hiukset vaan sykkyränä pään päällä. Jos kampaamot olisi auki, menisin ja leikkauttaisin 20-30cm pois.
Tämä nyt tälläinen korona-ahdistus.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ketään ihmistä, joka voisi leikata ne? Ei se mitään, jos kerran on ihan huonosti leikattu.
No olisi, mutta kun ei saa mennä käymään, eikä ketään voi kutsua kylään nyt tämän koronan takia :( Itse en uskalla leikata, enkä edes osaa.
Ap
Pitkät hiukset sopivat lapsille ja teineille, mutta aikuinen nainen näyttää paljon paremmalta lyhythiuksisena.
Leikkaa itse! Ei se vaikeaa ole, pitkissä hiuksissa ei ole niin nöpönnuukaa, miltä lopputulos näyttää. Tai jos sulla on kumppani, pyydä häntä leikkaamaan.
Kun leikkaat itse jättämällä ponnaripituuteen niin ei mitään väliä, vaikka ei ihan suora leikkaus tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset sopivat lapsille ja teineille, mutta aikuinen nainen näyttää paljon paremmalta lyhythiuksisena.
Kaikki eivät ole samaa mieltä.
Leikkaa itse, voit käydä koronan jälkeen parturissa viimeistelemässä lopputuloksen. Ei se niin tarkkaa ole. :)
Mulla sytostaatit päällä, ja tukka lähtee tukkoina - vaihdetaanko osia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet, että muita pitäisi kiinnostaa, mikä sun mielestä on hyvännäköistä?
Mulla ei ollut koskaan lapsena ja teininä pitkiä hiuksia, kasvatin vasta aikuisena. Lapsena mulla oli tosi ohut tukkakin.
Hyi. Sellaset on tosi epäsiistit 😑
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Sellaset on tosi epäsiistit 😑
Äitis toosa oli epäsiisti, kun sua teki.
Vierailija kirjoitti:
Kun leikkaat itse jättämällä ponnaripituuteen niin ei mitään väliä, vaikka ei ihan suora leikkaus tulisikaan.
Haluaisin pitää hiuksia auki. Silloin on kyllä väliä, onko suora leikkaus vai ei. Minulla vielä tuollainen lasinen piikkisuora hius, niin näkyy leikkausjälki helposti. Lainehtivassa tai luonnonkiharassa ei olisikaan niin tarkkaa. No, eipä tässä auta muu, kuin kestää. Aika pieni murhe.
Ja sinulle, jolla sytostaattihoidot päällä, niin voimia ja jaksamista. Ja iso halaus ♥️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pitää hiuksia auki. Silloin on kyllä väliä, onko suora leikkaus vai ei. Minulla vielä tuollainen lasinen piikkisuora hius, niin näkyy leikkausjälki helposti. Lainehtivassa tai luonnonkiharassa ei olisikaan niin tarkkaa. No, eipä tässä auta muu, kuin kestää. Aika pieni murhe.
Ja sinulle, jolla sytostaattihoidot päällä, niin voimia ja jaksamista. Ja iso halaus ♥️
Ap
Ite oon leikannut niin, että jaan hiukset jakauksella suht pieneen osastoon ja leikkaan siitä sen määrän, jonka haluan pois. Edestä otan vähän enemmän pois, koska etuhiukset kuluvat muita hiuksia nopeammin. Lopuksi tasoittelen latvat.
Mulla on erittäin miedosti lainehtiva hius, yleensä se on lähinnä suora. Pidän hiuksia myös auki. Voin luvata sulle, että se hiusten leikkaaminen itse suhteellisen tasaiseksi on todella helppoa, ja sitten koronakriisin loputtua saat vielä paremman lopputuloksen. Mulla on vyötärölle hiukset, ja niitä on tosi helppo leikata itse, kun ei edes tarvitse pitää käsiä hankalassa asennossa.
Katso vaikka youtubesta tutoriaaleja ensin? Itsellänikin on suora tukka ja leikkaan silti hiuksiani itse, tosin pelkkiä latvoja vain, mutta kyllä se silti onnistuu. Tai sitten keksit jonkun uuden kampauksen hiuksillesi? Pidä vaihteeksi letillä? :)
minulla on tosi pitkät ja vahvat hiukset. eivät ole mitenkään tiellä. helppo pestä. taasen taitaa tämä aloitus olla porvoosta. vali vali.
Vierailija kirjoitti:
Just pari päivää sit katselin kuvia, joissa mulla on lyhyet hiukset ja totesin et karmea 😅
Vierailija kirjoitti:
minulla on tosi pitkät ja vahvat hiukset. eivät ole mitenkään tiellä. helppo pestä. taasen taitaa tämä aloitus olla porvoosta. vali vali.
Jos kaikilla ei ole vahvat ja helppohoitoiset hiukset, niin on porvoosta. Outoa. Oletko kuullut eri hiuslaaduista? Toisilla nyt on ohuempi hius ja toisilla paksumpi. Toisilla sähköistyy helpommin, toisilla ei väliä, vaikka mäntysuovalla pesis. Toiset tarvitsee hoitoainetta, toiset ei.
Nyt kun on koronteeni, on erinomainen aika leikellä itse tukkaa, kun ei joudu näyttämään lopputulosta heti muille vaan voi rauhassa parannella, jos tulee jotain virheliikkeitä.
Pitkät hiukset on tosi helppo leikata hauskasti kerroksittain siten, että kampaa ne eteen, kiinnittää ponnarilla ja sitten vain pätkäisee pois halutulta pituudelta. Sitä voi myös vaihdella, laittaako ponnarin kiinni hiusrajan kohdalla vai vasta esim. kulmakarvojen kohdalla.
Youtubesta löytyy todella paljon esimerkkivideoita vaikka hakusanoilla diy haircut
Mä muuten suosittelen viinietikkahuuhtelua sähköisiin hiuksiin.
Eikö ole ketään ihmistä, joka voisi leikata ne? Ei se mitään, jos kerran on ihan huonosti leikattu.