Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä minä nyt yhdet karjalanpiirakat leivon

Vierailija
04.04.2020 |

Ikinä en ole tehnyt, mutta varmasti onnistuu. Vehnäjauhot on niin vähissä, että sämpylöistä on turha unelmoida. Ruisjauhoja ja riisejä kyllä löytyy.

YouTube ja Marttojen riisipiirakkaresepti saa kohta kyytiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En minäkään ole tehnyt kuin kaksi kertaa, mutta ei se mielestäni ollut mitenkään hankalaa.

Vierailija
2/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyviä kotitekoiset. Mulla tahtoo riisipuuro aina kiehua piirakoiden päällä paistaessa ja piirakoista tulee semmoisia räjähtäneen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on piirakkapulikka.

Olen nelikymppinen ja käyttänyt sitä vain muutaman kerran.

Joskus koulussa piirakkapulikalka tehtiin karjalanpiirakoiden kuoria.

Saattaisin onnistua piirakat paistamaan.

Vierailija
4/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on piirakkapulikka.

Olen nelikymppinen ja käyttänyt sitä vain muutaman kerran.

Joskus koulussa piirakkapulikalka tehtiin karjalanpiirakoiden kuoria.

Saattaisin onnistua piirakat paistamaan.

Mullakin on pulikka. Käytän sitä pizzan teossa joskus jos en tee vain käsin. Silloin kun tein parit piirakat mulla ei vielä ollut sitä.

Vierailija
5/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hyviä kotitekoiset. Mulla tahtoo riisipuuro aina kiehua piirakoiden päällä paistaessa ja piirakoista tulee semmoisia räjähtäneen näköisiä.

Tämä on vähän hauska. Piirakat kuulemma tehdään oman mallin mukaan.

Vierailija
6/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla liian löysää puuroa, se saa olla aika paksua. Kannattaa sitten lämpimänä levittää puuro pohjille, jäähtyneenä menee liian paksuksi.

Vierailija
7/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmuna jäähtyneeseen riisiin sekoitettuna muistaakseen esti sen ylikiehumisen.

Vierailija
8/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla liian löysää puuroa, se saa olla aika paksua. Kannattaa sitten lämpimänä levittää puuro pohjille, jäähtyneenä menee liian paksuksi.

Kylmään puuroon pitää sekoittaa muna. Se sitoo aneet kasaan.

Vierailija
9/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marttojen mukaan puuro kannattaa tehdä edellisenä päivänä ja sitten ennen paistoa sekoitaa muna kylmään puuroon.

Vierailija
10/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirakoita meinaan leipoa siksi, koska en halua mennä kauppaan ja haluan pitää oman perheen suojassa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä