Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarit suljettu vihdoin tänään! Historiallista

Vierailija
04.04.2020 |

Säälittää jotenkin nämä ihmiset jotka vielä eilen henkensä uhalla menivät ennemmin kuppilaan tuijottamaan tuopin pohjaa kuin olisivat jääneet kotiin
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006463957.html

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli kuule ihan itseäs vaan. Monille yksinäisille pubi/ravintola on paikka missä saa edes hieman sosiaalista kanssakäymistä ihmisten kanssa. Niille riittää ihan pelkkä läsnäolokin. Ei kaikki tule sinne ryyppäämään, vaan moni juo pelkkää kahvia tai limpparia. Olen itse ollut pubeissa töissä monta vuotta nähnyt tämän.

Ihme paheksuntaa jos joku käy baarissa. Tottakai nyt korona aikaan baarit täytyy laittaa kiinni mut se ei todellakaan ole mikään hyvä juttu. Suosittelisin sullekin joskus baari-iltaa sit kun tää hässäkkä on ohi, ni vois toi takakiree nuttura hieman löystyä.

Vierailija
2/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle baarien sulkeminen on harmi juttu. En ole alkoholisti tai mitään, mut tykkään tavata ihmisiä ja istua iltaa rennosti kavereiden kanssa. Harmittaa myös kevään juhlat jotka on peruttu, ymmärrän kyllä mutta harmittaa silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli kuule ihan itseäs vaan. Monille yksinäisille pubi/ravintola on paikka missä saa edes hieman sosiaalista kanssakäymistä ihmisten kanssa. Niille riittää ihan pelkkä läsnäolokin. Ei kaikki tule sinne ryyppäämään, vaan moni juo pelkkää kahvia tai limpparia. Olen itse ollut pubeissa töissä monta vuotta nähnyt tämän.

Ihme paheksuntaa jos joku käy baarissa. Tottakai nyt korona aikaan baarit täytyy laittaa kiinni mut se ei todellakaan ole mikään hyvä juttu. Suosittelisin sullekin joskus baari-iltaa sit kun tää hässäkkä on ohi, ni vois toi takakiree nuttura hieman löystyä.

Eli sinulle on täysin yhdentekevää se että hallitus kehottaa pysymään kotona ja välttämään baareja?

Vierailija
4/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin Suomi pelastuu <3

Vierailija
5/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salakapakka aukeaa sopivasti just tänään. Tikkaa, biljardi, halvat juomat, häppärihinnat koko päivän.

Vierailija
6/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta lisääntyy. Porukka ryyppää kotona. Ravintoloissa tila on kuitenkin valvottu.

Vierailija
7/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl tänään ainakin noi kunnan vuokratalossa asuvat elämämnkoululaiset ajeli aamuneljältä vielä kotiin. Pimeän taksin keikkan toivossa.

Vierailija
8/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niinkään säälitä se että menivät oman henkensä uhalla tuonne, vaan se ettei välitetä muista. Minäminäminä.. samaa kategoriaa on minä käyn vielä salilla kun on niin ihanan tilavaa siellä nyt.

Vierailija
9/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta lisääntyy. Porukka ryyppää kotona. Ravintoloissa tila on kuitenkin valvottu.

Vähemmän sillä rähisevällä pllua etsivällä sinkkumiehellä on painikumppaneita siellä kotonaan.

Vierailija
10/10 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin Suomi pelastuu <3

Rapajuopot eivät aikoihin ole istuneet baarissa. Enpä usko, että kylämme ainoa anniskeluravintola enää avaa oviaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi