Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kujeet naapureille

Vierailija
03.04.2020 |

Mitä hauskoja kujeita tiedätte naapureiden kiusaksi, jos pidät ajatusta heistä ärsyttävänä? Itse en ole toteuttanut mitään, mutta kutkuttaa pelkkä ajatus jonkin toivomattoman tavaran tilaamisesta naapureille tai väärien nimien lisäyttäminen yhtiön ilmoitustaululle. 22-vuotiaana sain tuomion erään naapurin ikkunan rikkomisesta ja 29-vuotiaana selvisin lähestymiskiellolla kun kävin tuijottelemassa yhtä henkilöä tämän kotipihan tuntumassa. Olen jotenkin rauhoittunut, mutta jokin outo kiusankappale asuu sisälläni edelleen. Etenkin nyt minulla on rankkaa koronan takia ja kaipaan huvituksia. Tyydyn kyllä fantasiointiin tai laillisiin pikkujekkuihin, koska nykyinen asemani ei sovi yhteen enää uusien tuomioiden kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona nappulat postiluukusta olisi nyt aika paha. Tosin peli on ilmeisesti myyty loppuun joka paikassa.

Vierailija
2/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko henna vai tanja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sikspäkki Corona-oluita naapurin oven taakse, pimpota ovikelloa ja juokse piiloon.

Vierailija
4/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa naapurin postiluukusta sisälle. Tai huutele sinne rumia, kysy onko Jolle siellä. Jos ärsyttävä naapuri tulee rapussa vastaan, tuijota häntä oudosti ja tirsku.

Vierailija
5/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaa naapurin postiluukusta sisälle. Tai huutele sinne rumia, kysy onko Jolle siellä. Jos ärsyttävä naapuri tulee rapussa vastaan, tuijota häntä oudosti ja tirsku.

Vanha kunnon kusipelti jekku. Pissaa laakeaan astiaan, pakasta se ja sujauta naapurin postiluukusta.

Vierailija
6/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta naapuri pilaa, parasta on iskeä vasten kasvoja kun sen on ansainnut...

Vierailija
7/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas iki-ihanan hassuja kujeita. 

AP, mene seuraavaksi vaikka konekiväärin kanssa naapurin ovelle, hän on varmaan tosi iloinen tästä uudesta jekkuilusta. 

Vierailija
8/8 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se mun naapurin ex mies, joka on vainonnut häntä puoli elämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä