OMIA KUVIA NETISSÄ??!?! Kehtaatjo laittaa linkin..???
itellä ei ole mutta vaikka olis niin harkitsisin pari kertaa.. t. normaalipainoinen ja suht nätti
Kommentit (66)
http: //www. kissgalleria. com/user. php?user=MorganaD
Ei ne nyt ihan keltaiset ole, mutta en minä hammastahnamainokseenkaan kelpaisi.
Tupakka, kahvi, tee ja punaviini kellastuttaa vaikka valkaisisikin. Ja posliinikuoria ei kannata kyllä ehdottaa.
Kuten sanottua, minua ei ahdista.
Olet ihana. Kiva että empatiasi ulottuu hampaisiini asti :)
Ja saat toki ihan vapaasti pitää mielipiteesi.
Enkä mä tänne laittaisi linkkiä muutenkaan. Melkein minne vaan muualle, mutta ei tänne.
Mielikuvani sinusta oli synkempi. Ajattelin että olet hoikka ja kalpea :-).
Näytätkin oikein äidilliseltä ja lempeältä
Kiitos kuitenkin kommentista :)
On minulle joskus sanottu että olen " pehmopahis" kun naamataulu ei oikein käy " kokopahis" -lookiin ;)
Kasvoistasi paistaa lämpö ja välittäminen. Ei tosiaan sovi yhteen imagosi kanssa T:19
Mutta koska kuvat on kaikki meidän perheen (koskee koko miehen sukua) omilla webbi-sivuilla en viitsi. Siellä kun on meidän suvun uutisia ja kaikkien kuvia (satoja) niin musta ei ole oikein heitä kohtaan että laittaisin.
Kuvitelma:
Pitkä laiha mustaa huulipunaa ja raju tumma meikki lävistyksiä ja homssuinen habitus.
Näkymä:
Naisellinen nainen kaunis
Positiivinen hevari
- hampaat voi valkaista tai laittaa kuorikot. yleensä hampaat kellastuu IÄN myötä, keltainen hampaisto vanhentaa ja antaa likaisen vaikutelman
- et osaa meikata. et edes goottimeikata. opettele
- tukkaa voisi tuuhentaa, mahdollisuuksia on monia
- kulmakarvoissa on aivan liian suuri väli. ethän vain ole nyppinyt? Jos et, opettele täyttämään sitä väliä hieman
- pieni painonpudotus ihan terveyden kannalta olisi hyväksi
Jos Morre on teistä kaunis, ihmettelen vaan, miltä itse näytätte?
Lävistyksiä on ollut enemmän. Silmien välissä (sitä kaipaan kovasti, mutta luovuin karateharrastuksen takia) ja alahuulessa (otin pois kun aloin purra sitä öisin). Nykyään siis vain kielessä.
Homsuinenkin olen joskus, mutta niin varmaan moni muukin :) Noissa kuvissa olen laittautunut, joten olemus on ihan siisti.
Hevarinaiset mielletään todella usein jätkämäisiksi, mutta joukkoon mahtuu jos jonkinlaista vipeltäjää. Minulla riippuu päivästä ja vaatteista. Farkut ja t-paitamallinen bändipaita, niin takaa ei varmaan erota kumpi olen :D Viime aikoina olen tosin mieltynyt enemmän ladyfit-mallin paitoihin, jolloin sukupuolenkin erottaa jo paremmin ;)
Rajua meikkiäkin on tullut käytettyä, mutta esim. ylppärijuhliin se ei sopinut. Tosin jatkoja varten vahvistin hiukan kajaleita ;)
Vierailija:
- et osaa meikata. et edes goottimeikata. opettele
Yo-juhliin ei ollut edes tarkoitus laittaa goottimeikkiä. Meikkaaminen (silmät etenkin) on vähän työlästä, sillä toinen silmäni on lähestulkoon sokea.
Käyn kampaajalla todella harvoin. Ihan rahasyistä. Hiusten paksuus on normaali suomalaisen naisen hiuksiksi (kampaajan kommentti). Ja olen aika tyytyväinen hiuksiini :)
- kulmakarvoissa on aivan liian suuri väli. ethän vain ole nyppinyt? Jos et, opettele täyttämään sitä väliä hieman
En nyppinyt itse. Minusta se näytti hyvältä.
Olen joskus täälläkin maininnut että projekti on menossa. Hitaasti mutta varmasti :)
Morre:
Yo-juhliin ei ollut edes tarkoitus laittaa goottimeikkiä. Meikkaaminen (silmät etenkin) on vähän työlästä, sillä toinen silmäni on lähestulkoon sokea.
Jos meikkaus on hankalaa, käy laittamassa kestovärjäys ripsiin ja kulmiin tai kestopigmentointi, myös huuliin.
- pieni painonpudotus ihan terveyden kannalta olisi hyväksi..
Olen joskus täälläkin maininnut että projekti on menossa. Hitaasti mutta varmasti :)
Hyvä!
Morre:
Vierailija:
- et osaa meikata. et edes goottimeikata. opetteleYo-juhliin ei ollut edes tarkoitus laittaa goottimeikkiä. Meikkaaminen (silmät etenkin) on vähän työlästä, sillä toinen silmäni on lähestulkoon sokea.
Käyn kampaajalla todella harvoin. Ihan rahasyistä. Hiusten paksuus on normaali suomalaisen naisen hiuksiksi (kampaajan kommentti). Ja olen aika tyytyväinen hiuksiini :)
En nyppinyt itse. Minusta se näytti hyvältä.
Hannari touhua!!!! just tyyliin av tapaista.. Arvostellaan muita mutta itse ei uskalla laittaa nickii tai osoitetta hahahahah nauran teille
Vierailija:
Jos meikkaus on hankalaa, käy laittamassa kestovärjäys ripsiin ja kulmiin tai kestopigmentointi, myös huuliin.
ja minusta meikkini oli kohtuullisen onnistunut. Yleensä en käytä luomiväriä, vaan pelkkää kajalia/eyelineria + ripsaria. Ja hyvin olen omasta mielestäni onnistunut.
Olet itseasiassa ensimmäinen joka kommentoi surkeaa meikkausta. Ja kyllä, kaveripiirissä kehdataan sanoa kun toisen tuherrukset eivät ole onnistuneet.
hai2u. com