Viehättävin mies kautta aikojen?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Benicio Del Toro 25 vuotta sitten.
Oli tosiaan aikanaan, mutta ikä ei ole kohdellut häntä hyvin. Taipumus silmäpusseihin on bitch.
Niitä on niin monta: Cary Grant, Paul Newman, George Clooney, Tauno Palo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benicio Del Toro 25 vuotta sitten.
Oli tosiaan aikanaan, mutta ikä ei ole kohdellut häntä hyvin. Taipumus silmäpusseihin on bitch.
Niinpä. Nykyään on pöhöttynyt setämies😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim Morrison
Kit Harington
Adam Driver
Nuori Robert Redford
Daniel Day-Lewis
Joel Kinnaman
Gary OldmanTapaamme taas :D Olit silloin siinä Adam Driverille omistetussa keskustelussa?
Taisin olla. Järkyttävää että joku muistaa minut jostain Vauva-palstan keskustelusta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benedict Cumberbatch❤
Ja ihan samaan aikaan:D, hyvä maku!
Ei ole Benin voittanutta!
Ei heteromies voi olla viehättävä. Komea, seksikäs, miehekäs, puoleensavetävä, jne. kyllä, mutta ei "viehättävä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim Morrison
Kit Harington
Adam Driver
Nuori Robert Redford
Daniel Day-Lewis
Joel Kinnaman
Gary Oldman1 kerrallaan, kiitos!
Sorry. Innostuin. Listasta muuten uupuu unohtamani James Dean ja Benedict Cumberbatch.
Mies ei voi olla viehättävä. Adjektiivissa on vahva feminiininen klangi ja sen voi liittää vain naisiin. Miehet on komeita, hyvännäköisiä jne. mutta eivät viehättäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeän komeat filmitähdet Cary Grant ja Tauno Palo.
Ohis, mutta lausutaanko Cary "kheöri", vrt. care?
Lausutaan.
Ei lausuta, vaan kuten carry.
Sama asia...
Mel Gibson 80-90 lukujen taitteessa. Sellainen kuin juuri nyt sub-kanavalta tulevassa Tappava Ase 2 -elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim Morrison
Kit Harington
Adam Driver
Nuori Robert Redford
Daniel Day-Lewis
Joel Kinnaman
Gary OldmanTapaamme taas :D Olit silloin siinä Adam Driverille omistetussa keskustelussa?
Taisin olla. Järkyttävää että joku muistaa minut jostain Vauva-palstan keskustelusta 😄
Laittaisin kyllä tuon meriitin CVhen.
Vierailija kirjoitti:
Cary Grant aina ja ikuisesti
Mulla oli lapsena vaikeuksia erottaa toisistaan Gary Grant, Clark Gable ja Gregory Peck.
Samoin Paul Newman ja Robert Redford toisistaan.
Martina Riggs kirjoitti:
Mel Gibson 80-90 lukujen taitteessa. Sellainen kuin juuri nyt sub-kanavalta tulevassa Tappava Ase 2 -elokuvassa.
Joo on kyllä, huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Mike Monroe nuorena. Billy Idol.
Olen tavannut molemmat. Ovat muuten ikääntyneet samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cary Grant aina ja ikuisesti
Mulla oli lapsena vaikeuksia erottaa toisistaan Gary Grant, Clark Gable ja Gregory Peck.
Samoin Paul Newman ja Robert Redford toisistaan.
Se on Cary Grant, ei Gary Grant.
Timothee Chalamet tai nuori Marlon Brando
En vaan kykene tajuamaan mikä James Deanissa ja Brad Pittissä viehättää... ei sitten nappaa ei yhtään.
Vaikee sanoo kuka olis viehättävin, mutt no ian somerhalder ois yks
Jos kysyttäs kuka ois hyvännäköne nii ois paljo helpompi keksiä :D tähän vois vastata että viimesin jota googlailin oli aleks paunovic, hyvänäkönen on mutta viehättäväks en kuttuis
Vierailija kirjoitti:
Martina Riggs kirjoitti:
Joo on kyllä, huhhuh!
Mulla oli aikoinaan opettaja joka muistutti jotenkin tosi paljon Mel Gibsonia, olin aina vähän vaikeena kun oli opettaja-oppilas keskusteluja ja kun se tuijotti suoraan silmiin.
Ja ihan samaan aikaan:D, hyvä maku!