Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KalsariKänni Official!

Vierailija
03.04.2020 |

Monesko voikko menossa? Kävin tänään hakemassa uudet kalsarit ja viinaa alkosta, nyt kelpaa taas olla.

Kommentit (228)

Vierailija
61/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pylly narahti..

:D

Vierailija
62/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelästykö kukaan muu kun uutisissa oli että jotkut idiootit halus alkot suljettaviksi? Mä pelästyin niin että juoksin sinne tukkaputkella ostamaan kotivaran. Ihan sydämestä otti 😳 Piti vielä visalla maksaa kun tuli niin kalliiksi 🙄

Muuten hyvä idea tuo kotivara, muttakun tuleeko sitä sitten vähän joka ilta maisteltua pitkin viikkoa? Ja se taas ei hyvä. Toivottavasti hallitus ei laita ALKOja kiinni. Siitä seuraisi hirveä holistiputki suomalaisilla kun ne hamstrais ALKOsta kuin wcpaperit aiemmin....eli hyllyt tyhjiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh ei tää oo yhtään sellainen ketju kuin ajattelun, ei siitä ryyppäämisestä tarvitse puhua, tylsää, puhukaa mitä ajattelette.

Mä esimerkiksi jumituin eilisen leffan jälkeen siihen, että mitä jos oikeasti ei tiedä olevansa kuollut, käy vaan samoja keloja läpi ja yrittää korjata virheensä. Palaa samaan paikkaan aina uudestaa, mistäpä sitä tietää?

Liian diippejä keloja kännissä.

En kyllä kalsarikänneilisi sit sun kaa 😤

Vierailija
64/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Alkosta hanarieslingiä ja Proseccoa. Pitää altistua viirukselle kun siellä käy mutta ei tässä nyt selvin päinkään kestä. 2. viikko jokailtasia kalsarikännejä takana. Epidemia jälkeen varmaan suoraan johonkin katkolle jos on hengissä selvitty.

Vierailija
65/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako teidän alkoissa että hanaviinit hamstrattu? Meillä näkyy, hyvää Rieslingiä vaikea löytää enää hanapakkauksessa :(

Vierailija
66/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt tänään Alkoon enää :( kaipasin jotain vähätanniinista punaviiniä. Josko huomenna kerkeäisi sinne asti. Olisiko suosituksia edullisista (ei tartte olla ns. kyykkyviinitasoa mutta kuitenkin) punkuista joissa ei kovasti tanniinia? 

Vierailija
67/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa ihan tonikka, pullo ei riitä mihinkään

Vierailija
68/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Gibsonin Melillä ollut kunnon takatukka 80-luvuöla.

Vierailija
69/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette kalsarikännäillessä? Itse palstailen, laitan jotain viestejä kavereille, katselen Netflixiä, uutisia, haaveilen menetetystä rakkaudesta ja stalkkaan sen w.appia....

Vierailija
70/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette kalsarikännäillessä? Itse palstailen, laitan jotain viestejä kavereille, katselen Netflixiä, uutisia, haaveilen menetetystä rakkaudesta ja stalkkaan sen w.appia....

Palstailen ja samalla mietin mitä jos jeesus oli mentalisti joka hypnotisoi marian pois kohtauksista ja sai ihmiset uskomaan että vesi on viiniä, kuten se joka sai poliisit humaltumaan, hypnotisoimalla poliisit uskomaan että vesi jota joi oli viinaa.

Miettikää ja tälle nyt on sitten koko kristinusko perustettu.

Oliko liian diippiä nyt?

Vierailija
71/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahuilen ympäri kämppää, whatsappailen turhia juttuja, alotan 6 eri asiaa mitä en tee loppuun kun keksin jotain mielenkiintosempaa, laitan telkkarin päälle, valun sohvalla eri asennoissa, mietin maalaamista mutta en kuitenkaan aloita... ja syön liikaa karkkia/sipsiä/tms mättöä. 

Vierailija
72/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh ei tää oo yhtään sellainen ketju kuin ajattelun, ei siitä ryyppäämisestä tarvitse puhua, tylsää, puhukaa mitä ajattelette.

Mä esimerkiksi jumituin eilisen leffan jälkeen siihen, että mitä jos oikeasti ei tiedä olevansa kuollut, käy vaan samoja keloja läpi ja yrittää korjata virheensä. Palaa samaan paikkaan aina uudestaa, mistäpä sitä tietää?

Mistä leffasta on kyse?

Vierailija
73/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes aina jyskytän musiikkia hiljaisuusaikaan asti, jonka jälkeen jyskytän musiikkia kuulokkeilla. Surffaan av:lla, tsekkaan instagramia ja loppuyöstä katon Netflixiä ja syön herkkuja.

Vierailija
74/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaispa joku muakin Whatsapissa...

Vierailija
75/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viiniä, kuuntelen Ghostia ja haaveilen Tobias Forgesta.. Oi tätä yksinäisyyttä ja sydänsurua.

Mikä biisi menossa?

Vierailija
76/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkele mun hanapakkaus oli vuotanut jääkaapissa! Lainehtii viinissä koko kaappi. Oli valunut vihanneslaatikkoon ja koska en anna viinin mennä hukkaan, valutin siitä vihanneslaatikosta viinit laseihin. Argh!

Vierailija
77/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä leffasta on kyse?

Netflixin oma olisiko 2018(?) En muista nimeä enkä löytänyt kun katsoin.

Vierailija
78/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tämä palsta menee kiinni klo. 23.00, muuten olisi kiva jatkaa vielä muiden yöeläjien kanssa!

Itse otan viiniä ja palstailen ja telkkaria välillä... koiran kans vielä iltalenkit tuossa myöhemmin ja ois tosiaan mukavaa vielä jatkaa juttua täällä... kuitenkin kivaa illan jatkoa kaikille!

Vierailija
79/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa täällä. W.appia en jaksa stalkata, enkä liiemmin menetyistä rakkauksistakaan, mutta välillä ne tulee mieleen. Sitten jossain vaiheessa katson youtubesta body transformation -videoita ja haaveilen, että tuon minäkin teen ihan kohta ja kesällä olen niin tikissä että uujeah, ja melkein samalla jo tunnen olevani tiukassa kunnossa, vaikka 20kg ylipainoisena istun vain sohvalla mässytäen jotain pepperonileipää ja vedän kaljaa samalla :D Siitä pian tupakan jälkeen sammun. Nice! :D

Vierailija
80/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perkele mun hanapakkaus oli vuotanut jääkaapissa! Lainehtii viinissä koko kaappi. Oli valunut vihanneslaatikkoon ja koska en anna viinin mennä hukkaan, valutin siitä vihanneslaatikosta viinit laseihin. Argh!

Otan osaa. Tämä on ikävä juttu näin perjantai-iltana.