Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KalsariKänni Official!

Vierailija
03.04.2020 |

Monesko voikko menossa? Kävin tänään hakemassa uudet kalsarit ja viinaa alkosta, nyt kelpaa taas olla.

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareita käytetään näin:

Vierailija
22/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen ketju olisi kyllä kiva näin yksin asuvalle, että saisi edes jotain juttukavereita. Pariskuntakaverit ovat keskenään eikä ketään juuri kiinnosta keskustella ryhmächateissa tai muutenkaan, niillä on omat elämät, joihin yksin asuva, suht yksinäinen kaveri ei kuulu.

Yleensä on tottunut viikonloppuisin jompana kumpana iltana istumaan iltaa kaveriporukalla lautapelejä pelaillen, nyt ei ole kolmeen viikkoon nähnyt kuin paria kaveria lenkin yhteydessä (eri aikaan tietenkin, ei porukalla) .

Sanos muuta. Yleensä saan ihmiskontaktit toimistolta, nyt oon vaan yksin. Onneksi on musiikki ja Netflix ja alkoholi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on uudet Puman verkkarit. Pylly näyttää kivalta näissä.

Vierailija
24/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli polttaa pari tupakkaa, mutta olen saanut pidätettyä itseni ostamasta. Nyt känissä ei kehtaa mennä enää kauppaan.

Vierailija
25/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juonut liikaa, eikä ole enää hauskaa.

Vierailija
26/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipatonta kunnes menopaikkojen ovet aukeaa :)

Vierailija
27/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jigaa ,klomas menosa punkua! En tiedä miten sopydynenöö täigin

Vierailija
28/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaria, Black tower, juotu puolilleen. Mun muistini mukaan olisi ollut hyvää, mutta nyt tuntuu liian makealta. Olisin halunnut sangriaa tai kuoharia, mutten uskaltanut Alkossa olle pidemmän aikaa, kun ihmiset käyttäytyivät niin kuin ennen koronaa. Turvavälejä ei pidetty ja haahuiltii ja yskittiin. Sama muuten oli viereisessä kaupassa, eli Ylivedossa.

Eniveis. Kiva fiilis. On siivottu ja tehty töitä koko päivän. Nyt relataan.

Vierailija
29/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmoitettu asiattomaksi. Toivottavaa modet poistaa.

Mitä asiatonta tässä nyt on? Mene jehovantodistajien kerhoon jos tää järkyttää.

Vierailija
30/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just tokan korkkasin. En ole vuosikausiin juonut koko iltaa pelkästään kotona joten kai se täytyy nyt kokeilla sitäkin vallitsevan tilanteen vuoksi. :D

Vierailija
31/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Minussa on introvertin vikaa, joten olen harrastanut kalsarikännejä jo vuosi(kymmen)kausia.

Reseptinä riittävästi riittävän mietoa juotavaa ja monipuolista syötävää jääkaapissa. Kokkaukset ja vanhemmille/lapsille soittelut kannattaa hoitaa alkuillasta. Kännään siis työpäivän jälkeen.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota sukulaisille soittelua kännissä.

Äiti aina kännipäissään baarista tullessa soitteli sukuja läpi. Ja se oli käsittämätöntä, että kaikki aina vastas ja jaksoi kuunnella tuon känniavautumisia pitkiä aikoja. Oli sellaiset soittelot viikonloppuisin 02-05 välillä.

Ite olen huono soittelemaan selvinkin päin. Eikä tule kännissäkään soiteltua yhtään mihinkään. Ei edes viestejä tai hassuja kuvia lähetettyä. Kalsareita olen myös pitkän ajan harrastanut.

No älä nyt tollee, laps kulta 😘 Välillä täytyy vähä päästä soittelee. Kuka sitä nyt selvin päin viittis? Hauskaa iltaa, meille molemmille ❤ t. äiti P.S. Soitellaan 👍

Vierailija
32/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Kerrankin meillä vähän yksinäisemmilläkin on mahdollisuus keskustella edes jonkun kanssa, kun muut viettävät pariskuntailtaa tai suositusten vastaisesti juhlivat kaveriporukalla. Ei meillä yksin asuvilla, kontakteja välttävillä ole juurikaan muita mahdollisuuksia höpötellä niitä näitä muuten kuin peilin kanssa.

Vierailija
33/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa tosin koron- ei kun college housut ja T@pio narahti auki vasta vartti sitten. Mukavaa iltaa vaan kaikille.

Vierailija
34/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä narahti Smirnoff

Vierailija
35/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kalsarit pois ja korkkasit tapion jo aamulla.

Vierailija
36/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsen tuota teidän päihteenkäyttöä. Se on vaan jännä miten se pää pitääkin saada sekasin!?

Kokeile.

Saatat yllättyä! Vapauttaa.

Muillakin eläimillä esiintyy päihtymyshakuisuutta, ei ole mikään ihmisen keksimä juttu.

Työpäivä takana (työvelvoite, en valita, iloitsen asemastani ja surkuttelen lomautettuja, tsemppiä).

Hain koiran ja kylmäkaapista kotoa mukaan pari keskiketterää, siemailin muutaman juoksuttaessa otusta kepin perässä kallioilla.

Mukava rentoutuksen tila käsillä.

Nyt telkkariuutisia villasukissa väsytettyä elikkoa rapsutellen.

Ah.

Vierailija
37/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkoilemassa, söin ja sitten kaadoin ison lasillisen kuivaa valkkaria. Nousee päähän kovasti, kun en ole hetkeen käyttänyt alkoholia. Saattaa olla että juon koko pullon ja kärsin huomenna kovaa krapulaa :D

Vierailija
38/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti ilmoitettu asiattomaksi. Ehdotin 2 minuutin jäähyä epäurheilijamaisesta käytöksestä.

Vierailija
39/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on kaivattu!

Ihan vaikka ei olisi kalsareissa taikka kännistä.

Kiitos ap 🥳

Vierailija
40/228 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kännissä rupeaa aina tekemään mieli enemmän seksiä kuin selvinpäin?

T. Nainen