KalsariKänni Official!
Monesko voikko menossa? Kävin tänään hakemassa uudet kalsarit ja viinaa alkosta, nyt kelpaa taas olla.
Kommentit (228)
Kolme olutta ja alkaa humaltaa. En ole juonut tämän vuoden puolella kuin pari saunakaljaa joten ei kai tuo ihme. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Miks kännissä rupeaa aina tekemään mieli enemmän seksiä kuin selvinpäin?
T. Nainen
Olen tuuminut samaa. Liekö osasyynä liuotuksen aikaansaama "hätätila"? Vai hormonihyöky?
Kalsarikännit pelastaa koronalta! Jos italiassakin oltais halailtu vähemmän sukuillallisilla ja keskitytty enemmän kalsarikännäilemään, niin tauti olisi levinnyt hitaammin!
Juon viiniä, kuuntelen Ghostia ja haaveilen Tobias Forgesta.. Oi tätä yksinäisyyttä ja sydänsurua.
Minä olen lopettanut viinan käytön kokonaan, enkä juo enää edes mietoa.
Sen sijaan pössyttelen pilveä joka viikonloppu perjantaina tai lauantaina, ja noin kuuden viikon välein rouskuttelen sieniä. Voin hyvin.
Wanha pilveä pössyttelevä rontti kirjoitti:
Minä olen lopettanut viinan käytön kokonaan, enkä juo enää edes mietoa.
Sen sijaan pössyttelen pilveä joka viikonloppu perjantaina tai lauantaina, ja noin kuuden viikon välein rouskuttelen sieniä. Voin hyvin.
Sinä se kehtaat.
Minä se dokailen vaan kun muuten menee perhe alta.
Dokaan niin että aamulla kivistää ja virtsakivet koskee.
Kohmelosta herään koleaan keväiseen aamuun parvekkeelta. Huomaan että olen laskenut alleni ja ei siinä mitään. On sitä ennenkin tapahtunut. Oksennusta on edessä ja tuhkakuppi täynnä tumppeja.
Todennäköisesti illalla on tullut oksu kylään röökillä. Ämpäriä ei löytynyt ja päätin nukahtaa oksennuksen viereen. Ei sitä kehtaa ryömiä rakkaansa viereen haisevana. Parempi haista parvekkeella pienessä pakkasessa tajuttomana.
Täällä yks! Kysynkin nyt teiltä, jotka juotte kaljaa, mikä on hyvää? Alkosta vai tavallisesta marketista? Suosituksia!
Vodka alkaa olla noussut kivasti päähän jo.
Mitä puuhailette?
N26
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailette?N26
Tässä aikaa kulutan netissä surffaillen, viiniä otan. Mitäs sinne? Oletko yksineläjä vai perheellinen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks! Kysynkin nyt teiltä, jotka juotte kaljaa, mikä on hyvää? Alkosta vai tavallisesta marketista? Suosituksia!
Minä juon ihan perus markettikaljaa. Nyt menee Sandels. 🙊 En ole koskaan oppinut juomaan mitään erikoisoluita tms.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lomautusten aikaan ei valitettavasti ole varaa muuhun kuin kyykkyviiniin ja halpisolueen (pirkka ja lidlin olut). Karhu ja A'le coq on kyllä paremman makuisia.
Eniten tykkään tsekkiläisistä esim. 1795 ja Kozel. Myös Pyynikiltä löytyy hyviä erikoisoluita ja Olvin Summer ale on tosi hyviä maultaan, sellaisia nautiskeluoluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puuhailette?N26
Tässä aikaa kulutan netissä surffaillen, viiniä otan. Mitäs sinne? Oletko yksineläjä vai perheellinen?
Yksineläjä ja sinkku :3 Juuri vaihdoin Netflixistä Spotifyhin. On mukava tanssia kivassa humalassa.
N26
Höh ei tää oo yhtään sellainen ketju kuin ajattelun, ei siitä ryyppäämisestä tarvitse puhua, tylsää, puhukaa mitä ajattelette.
Mä esimerkiksi jumituin eilisen leffan jälkeen siihen, että mitä jos oikeasti ei tiedä olevansa kuollut, käy vaan samoja keloja läpi ja yrittää korjata virheensä. Palaa samaan paikkaan aina uudestaa, mistäpä sitä tietää?
Pelästykö kukaan muu kun uutisissa oli että jotkut idiootit halus alkot suljettaviksi? Mä pelästyin niin että juoksin sinne tukkaputkella ostamaan kotivaran. Ihan sydämestä otti 😳 Piti vielä visalla maksaa kun tuli niin kalliiksi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Pelästykö kukaan muu kun uutisissa oli että jotkut idiootit halus alkot suljettaviksi? Mä pelästyin niin että juoksin sinne tukkaputkella ostamaan kotivaran. Ihan sydämestä otti 😳 Piti vielä visalla maksaa kun tuli niin kalliiksi 🙄
Sinäkö se olit joka osti satasella alkoholia minua ennen kassajonossa? :D
Ostin viinaa koska hinta-humaltumissuhde paras näin rahallisesti tiukkoina aikoina.
Ooo, oikeinko uudet kalsarit. :)
Vierailija kirjoitti:
Höh ei tää oo yhtään sellainen ketju kuin ajattelun, ei siitä ryyppäämisestä tarvitse puhua, tylsää, puhukaa mitä ajattelette.
Mä esimerkiksi jumituin eilisen leffan jälkeen siihen, että mitä jos oikeasti ei tiedä olevansa kuollut, käy vaan samoja keloja läpi ja yrittää korjata virheensä. Palaa samaan paikkaan aina uudestaa, mistäpä sitä tietää?
Liian diippejä keloja kännissä.
Hain Alkosta ilman turvaväliä viiniä ja olutta.
Aika paljon oli porukkaa myös kaupassa josta hain erikseen keskioluet ja nelosen muutaman pullon heh heh
Kukaan ei pitänyt turvavälejä.
En minäkään. Kaukana kolmen hyllyn takana kuului: "köh köh".
Ajattelin että joku possu se sielä röhkii: "röh röh".
Toivottavasti hihaan.
Kassalla tililtä ei löytynyt rahaa. Piti käyttää haisevaa käteistä. Hihna avasi tuoreleipäpussin auki. Todennäköisesti koronaleipää nam nam.
En enää jaksa miettiä sen enempää.
Mahdotonta tuota kauppaa on varoa.
Voi vain tuudittua uskonnollisesti käsienpesuun.
Uskon käsienpesuun iänkaikkiseen.