Mieti itseäsi puolisona ja listaa tähän kolme asiaa, jotka auttavat kanssasi "pärjäämisessä"
Eli mitä ominaisuuksia puolisollasi olisi hyvä olla, jotta hän "pärjäisi" kanssasi. Ei olla turhan vakavia, eihän?
1.) Sarkastinen huumorintaju tai ainakin sen ymmärrys
2.) Paljon omia harrastuksia (haluan viettää paljon aikaa yksin)
3.) Erittäin vahva libido
Mites muilla?
Kommentit (40)
- Olen tasapainoinen
- Olen ystävällinen
- Minulla on hyvä itsetunto
1. Huumorintaju
2. Luotettavuus
3. Rakastaa mua juuri tällaisena kuin olen (ja minäkin häntä, 13 vuotta jo <3)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Reippaus ja ahkeruus, vihaan laiskoja ukkoja
2. Pitää inhota urheilun katsomista (saa itse urheilla)
3. Pitää olla yltiöromanttinen, yllätyksellinen ja ylitunteellinenEli mission impossible.
Miksi sinun kanssasi ei tule toimeen, jos ei ole ylitunteellinen? Miksi kanssasi pitää olla yllätyksellinen?
Koska olen itse hyvin tunteellinen ja pidän yllätyksistä ja tykkään itsekin yllättää toisen.
Pitää olla myös puhelias ja hassutteleva, en kestä jähmeyttä ollenkaan.Minä ymmärsin kysymyksen niin, että mitä puolisolla taitoja pitää olla, jotta tulee minun kanssani toimeen. Siksi vastasin, että kyky kestää suoraa puhetta. Kanssani ei tule _toimeen_, jos ei kestä.
On minullakin asioita, joista toisessa tykkään. Esim. Tykkään, että voin jakaa viiniharrastukseni toisen kanssa. Mutta kyllä absolutisti tulisi minun kanssani toimeen.
Juuri näin. Minun kanssa ei pärjää, jos ei ole tunnetaitoja ja itsekin tunteellinen. Tunnevammaisilla on vaikeaa kestää ja ymmärtää toisen tunteita. Tulee väkisin yhteen törmäyksiä.
Nyt ymmärrän.
Mun kanssa tarvitaan huumorintajua (myös mustan huumorin), läheisyyden sietoa (tykkään pussailusta :) ja sitä, että tulee toimeen mun lasten kanssa.
- on käsistään taitava (esim osaa remppahommia)
- omillaan toimeen tuleva
- hyvä huumorintaju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa on tosi helppoa pärjätä. Ap:n ei. Siksi hän aloitti tämän ketjun.
Tämä on niin totta. Pahinta mitä tiedän, on mies joka ei puhu mitään mukavaa koskaan vaan on "muka vitsikäs" eli naljailee toisen kustannuksella. Sitä ei oikeasti jaksa kuunnella.
Sitten tuo haluaa olla yksin. Eli nököttää yksin jossain nurkassa?
Viimeisenä tuo että seksiä pitää saada, vaikka olisikin naljaillut ja mököttänyt yksin koko illan...
Voi miehet miehet, ettekö koskaan opi?
AP on nainen ja takana on jo 15 vuotta aviossa.
Mutta kiitos, näitä teidän analyyseja on sangen hauskaa lukea :D
-AP
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa on tosi helppoa pärjätä. Ap:n ei. Siksi hän aloitti tämän ketjun.
Huumorilla aloitin, mutta olen iha eka myöntämään, ettei miun kanssa todellakaan ole helppoa pärjätä ns. vääränlaisen ihmisen (siis miulle sopimattoman). Se on hyvä, että sinun kanssasi on helppoa, mutta muistathan pitää myös puolesi?
-AP :)
Vierailija kirjoitti:
1.kuurous
2.sokeus
3.lehmän hermot
Tämä oli ihan mahtava :D Tästä inspiroituneena oma listani:
1. Kuuro
2. Mykkä
3. Lehmän hermot
Toistaiseksi mieheni ei ole mitään näistä, paitsi njoo kuuroksi tekeytyy välillä ;)
Oikeasti tosi vaikea kysymys. Että millaisilla ominaisuuksilla pärjää mun kanssa. Ja vain kolme. Mulla on tosi vaikea luonne (oikeasti) ja se vaatii ihan hirveästi puolisolta. Samalla kuitenkin hyväksyn puolisoltani jos vaikka mitä (ja se on vain reilua, tiedän). Ehkä sellainen loputon rehellisyys, ettei koskaan valehtele mistään, koska en yhtään yhtään yhtään kestä sitä, että saan tietää, että joku on valehdellut vaikka se asia olisi ihan pikkuruinenkin. Mun on muutenkin niin vaikeaa luottaa yhtään. Toinen on se että puolison pitäisi ymmärtää mun mielialoja. En jaksa pukea sanoiksi jokaista mielialaa, esim. "Nyt olen huonolla tuulella". Toivoisin että sen näkee *yrvästä otsassani. En oikein osaa selittää, mutta en siedä tunneälytöntä puolisoa. Pitää nähdä päälle päin, millä tuulella toinen on, ja olla ja elää ja toimia sen mukaan. Kolmas asia olisi ehkä se, että mua ei saa yhtään pilkata, eli kaikenlainen ivallinen huumori (sarkastinenkin joskus) on ihan no-no. Mulla on hirveä painolasti menneisyydestäni ja sen takia olen näin vaikea. Ei ole kukaan jaksanut katsella kauaa, enkä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
1) Suurpiirteisyys siisteyteen liittyvissä asioissa
2) Seksuaalinen halukkuus
3) Kunnollisuus (en siedä miehiä, joilla epämääräinen menneisyys)
Etkö usko parannuksen tekemiseen? Ei kannattaisi antaa menneisyyden mokien pilata koko ihmistä...
1.) upporikas
2.) komea
3.) hyvä rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Suurpiirteisyys siisteyteen liittyvissä asioissa
2) Seksuaalinen halukkuus
3) Kunnollisuus (en siedä miehiä, joilla epämääräinen menneisyys)
Etkö usko parannuksen tekemiseen? Ei kannattaisi antaa menneisyyden mokien pilata koko ihmistä...
Niinpä! Esimerkiksi minä olen aivan mahtava vaimo nykyään vaikka itse sanonkin, ja minulla on varsin epämääräinen menneisyys :) Onneksi mieheni ei ole noin tarkka.
En nalkuta, sopeudun, olen lasi puoliksi täynnä- tyyppi. (Mutta hemmetin tempperamenttinen muuten.)
Vierailija kirjoitti:
Kyky kestää suoraa puhetta - olen suorapuheinen, en kiertele enkä kaartele
Kyky kestää laiskuutta - olen mukavuudenhaluinen
Kyky puhua ytimekkäästi - muuten minä en jaksa kuunnella
Olisit mulle unelmapuoliso.
N31v
1. Sietää dominoivaa naista ilman komplekseja.
2. Ei vaadi taidokasta tunteista puhumisen taitoa toisilta.
3. Ei kaipaa jatkuvia rientoja ja aktiviteetteja (ainakaan yhdessä puolison kanssa)
Yleensä jos löytää miehen joka täyttää kohdan 1. niin homma kaatuu viimeistään kohtaan 2.
N. 30% vastaajista ei ole ymmärtänyt kysymystä. Ei mikään ihme että korona-ohjeistuksetkin menee jakeluun harvinaisen hitaasti. Ja täällä on edustettuna kuitenkin se kansanosa joka osaa lukea, kirjoittaa ja käyttää nettiä 🙄
Luonne: hyvähermoinen (kestää ajoittaisia temperamenttipuuskiani sekä laiskuutta)
Arvomaailma: melko korkea moraaliltaan, oikealle enemmän kallistunut kuin vasemmalle
Harrastukset: vähän outo nörtti
Vierailija kirjoitti:
N. 30% vastaajista ei ole ymmärtänyt kysymystä. Ei mikään ihme että korona-ohjeistuksetkin menee jakeluun harvinaisen hitaasti. Ja täällä on edustettuna kuitenkin se kansanosa joka osaa lukea, kirjoittaa ja käyttää nettiä 🙄
Niin juuri. Nyt ei pitänyt listata unelmapuolison ominaisuuksia. Jos tämä olisi ollut toivelista, niin oma listani olisi näyttänyt hyvin erilaiselta. Unelmamieheltä toivon mm. lapsirakkautta, mutta ei se ominaisuus tule auttamaan tippaakaan minun kanssani pärjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri. Nyt ei pitänyt listata unelmapuolison ominaisuuksia. Jos tämä olisi ollut toivelista, niin oma listani olisi näyttänyt hyvin erilaiselta. Unelmamieheltä toivon mm. lapsirakkautta, mutta ei se ominaisuus tule auttamaan tippaakaan minun kanssani pärjäämiseen.
Olette oikeassa, mutta pysyypähän ketju etusivulla. On joukossa oikeanlaisiakin :)
-AP
Juuri näin. Minun kanssa ei pärjää, jos ei ole tunnetaitoja ja itsekin tunteellinen. Tunnevammaisilla on vaikeaa kestää ja ymmärtää toisen tunteita. Tulee väkisin yhteen törmäyksiä.