Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsken nähtyä: nuoren naisen pienet ostokset kaupassa.

Vierailija
03.04.2020 |

Suklaata, tölkki limua ja kuukautissiteitä.

Näillä pärjää sen viikko pari?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV taas rullaa radallaan. Mutta on ihan fiksua että yrittää vähentää kaupassa ravaamista nyt, mutta se ei ole mikään lain määräämä pakko. Kaupassa saa käydä ostaan vaikka pelkän tamponipaketin tai kortsupakkauksen jos siltä tuntuu. Ei kuulu muille.

Vierailija
42/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tungeksikaa sitten ja vaikka viettäkää koko päivä, mutta tämä pska ei lopu ennen kuin ihmiset tajuavat käyttää järkeään ja välttää niitä ihmiskontakteja. Ja sitä välttämistä ei ole painua markettiin 500 muu ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekin kyllä ajattelin kun joku osti kaupasta vaan limsaa ja jätskiä, että suotta tuli lisäämään muiden ja omaa tartuntariskiään niin pienten ostosten takia, kun ylimääräistä liikkumista pitäisi välttää. Me tehdään ostokset kerran, maks 2 kertaa viikossa.

No voihan tämä nuori nainen käydä kaupassa saman max 2 kertaa viikossa. Kerran ruokaostokset ja toisella kerralla herkkuja.

Vierailija
44/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei saa hamstrata mutta ei myöskään ostaa pikkuostoksia. Koittakaa nyt jo päättää.

Vierailija
45/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin yksi päivä vain yhden lakupatukan. Ajatelkaa! Mahtoi siinä muut asiakkaat kauhistua.

Oikeasti meni hakemaan kaupassa sijaitsevasta pakettiautomaatista pakettia, mutta kun automaattia oltiin juuri täytyämässä ja siihen ei juuri sillä hetkellä päässyt, niin odotteluaikana kipaisin kaupasta lapselle pienen ylläripiristyksen.

Minä taas suosin niitä 50 lakritsipatukan pakkauksia, vaikka yleensä syön vain 3 lakua kerralla. En ole niin perso makean suhteen että kaikki pitäisi syödä yhdellä kertaa.

https://www.tokmanni.fi/bisbis-50-x-14-g-6420256410547

https://www.tokmanni.fi/minttulaku-50-x-14-g-6420256410554

Jäätelöä, makeisia ja keksejä voi ihan hyvin olla kotivaranakin, sillä ne ovat yleensä hyvin säilyviä tuotteita.

Meidän lähi Tokmanni sulki ovet. Saa vain tilaamalla. Olin aikeissa hakea yhden tarpeellisen tavaran kun siellä halpa.

En jaksa nähdä vaivaa alkaa sen takia tilata ja mennä johonkin tiettyyn aikaan hakemaan. Tilasin kotiinkuljetuksella ulkomailta.

Vierailija
46/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tungeksikaa sitten ja vaikka viettäkää koko päivä, mutta tämä pska ei lopu ennen kuin ihmiset tajuavat käyttää järkeään ja välttää niitä ihmiskontakteja. Ja sitä välttämistä ei ole painua markettiin 500 muu ihmisen kanssa.

Tämä pska ei lopu sillä että vältetään ihmisiä, se vain pitkittyy jotta terveydenhuolto ei kuormitu. Tällä tavalla tämä pska vain pitkittyy. Muista sinä pysyä siellä neljän seinän sisällä jos siihen mahdollisuus. Meillä kaikilla ei ole ja se monta ihmistä itse kohtaan päivän aikana ja miten paljon minun pitää liikkua, siinä ei paljoa paina yksi kauppareissu lisää.

Vierailija
47/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin yksi päivä vain yhden lakupatukan. Ajatelkaa! Mahtoi siinä muut asiakkaat kauhistua.

Oikeasti meni hakemaan kaupassa sijaitsevasta pakettiautomaatista pakettia, mutta kun automaattia oltiin juuri täytyämässä ja siihen ei juuri sillä hetkellä päässyt, niin odotteluaikana kipaisin kaupasta lapselle pienen ylläripiristyksen.

Minä taas suosin niitä 50 lakritsipatukan pakkauksia, vaikka yleensä syön vain 3 lakua kerralla. En ole niin perso makean suhteen että kaikki pitäisi syödä yhdellä kertaa.

https://www.tokmanni.fi/bisbis-50-x-14-g-6420256410547

https://www.tokmanni.fi/minttulaku-50-x-14-g-6420256410554

Jäätelöä, makeisia ja keksejä voi ihan hyvin olla kotivaranakin, sillä ne ovat yleensä hyvin säilyviä tuotteita.

Meidän lähi Tokmanni sulki ovet. Saa vain tilaamalla. Olin aikeissa hakea yhden tarpeellisen tavaran kun siellä halpa.

En jaksa nähdä vaivaa alkaa sen takia tilata ja mennä johonkin tiettyyn aikaan hakemaan. Tilasin kotiinkuljetuksella ulkomailta.

Noita samoja lakupakkauksia saa myös satunnaisesti mm. Prismasta, Citymarketista ja Lidlistä, jos niitä sattuu olemaan tarjouksessa.

Vierailija
48/48 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko lokerokoodin ennen kuin paketti oli tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän