Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rumana naisena miesten sylkykuppi.

Vierailija
03.04.2020 |

Miksi tälläkin palstalla miehet haukkuvat kaikki naiset, mutta unohtavat, että meitä rumiakin naisia on, jotka eivät saa seuraa? Kun katsoo miesten kriteereitä naisille niin pääasia on ulkonäkö. Naisilla taas on muitakin ominaisuuksia, joita he hakevat.

Miksi miesten on niin vaikea uskoa, että kaikki naisetkaan eivät saa seuraa? Olen saanut pakit kaikilta miehiltä, joille olen tehnyt aloitteen. Nämä miehet eivät ole olleet komeita. Päinvastoin.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän nuoren naisen jolla painoa on varovaisesti arvioiden 100-120kg ja seuraa riittää yllin kyllin

Kyllähän ne lihavat kelpaa panopuiksi.

Kyl minäkin sain ja saan panoseuraa,mut en enää jaksa pelkkää sitä. Eli oon yksin.

Vierailija
82/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hankkinut hyvän koulutuksen ja työpaikan? Toivottavasti, jotta itsetuntosi ei riipu jostakin makuasiasta eli ulkonäöstä. Itsevarma nainen saa myös terveellä itsetunnolla varustetun miehenm, jos itse haluaa. Jos oikea osuu kohdalle, hän näkee sinut kokonaisuutena, ei vain pelkkiä kasvoja tms.

Älä jää kenenkään kynnysmatoksi missään tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän nuoren naisen jolla painoa on varovaisesti arvioiden 100-120kg ja seuraa riittää yllin kyllin

Painotus sanalla nuori, koska nuorille pullukoille löytyy helposti hyväksikäyttäjiä. Saa nuorta ja samalla kun on lihava niin pidetään helppona panona.

Vierailija
84/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luokkien kaunottarista ovat haksahtaneet jo nuorena saadun kovan ihailun seurauksena jonkun jännäpojan matkaan ja ovat nyt työttömiä yksinhuoltajia. Alkoholiongelmia tms voi olla lisäksi. Ei kai heitä kukaan kadehdi.

Vierailija
85/85 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen ruma, nykyinen 8/10 kirjoitti:

Millä tavalla olet ruma? Lähes kaikelle voi tehdä jotakin. Ota tämä entiseltä rumalta naiselta. Maksoin 11 000 eur kasvojen kauneusleikkauksesta ja nyt vientiä riittää. Välillä tekisi mieli sanoa näille vonkaajille, jotka rakastuvat ulkonäkööni, että eivät olisi koskeneet minuun edes 4 promillen kännissä vielä pari vuotta sitten.. Olen tosi pahoillani puolestasi ja toivon, että löydät joko hyvän salitreenin, jos siis ongelma on kropassa, hyvän kampaajan ja uuden meikkaustavan, jos siis ongelma on kasvoissa, tai hyvän esteettisen kirurgin, jos ongelma on oikeasti rumuus (minulla oli).

Pelkkää rakkautta AP, kumpa voisin auttaa enemmän, mutta toivoa on.

Olen todella lyhyt ja lyhyet jalat tekevät sen, että näytän vielä lyhyemmältä. Mun jalat on ihan hirveät. Ohuet ja lyhyet. Salitreenillä saisi ehkä massaa, mutta ei pituutta. Kyömynenä, mutta en uskalla mennä nenäleikkaukseen. Silmät ovat lähellä toisiaan ja otsa on korkea. Hiukset ovat niin ohuet, että päänahka pilkistää. Ei näille voi tehdä leikkauksilla mitään. 

lol, tunnistettu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä